Αγορά

31 Oct, 2019 Ώρα 12:01

Γίνονται... ένα FCA και PSA Group

Thumbnail

Ως ένα mega deal μπορεί να κανείς να χαρακτηρίσει το πάντρεμα του PSA Group με το αντίστοιχο FCA προκειμένου να συνεχίσουν μαζί στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου που ολοένα γίνεται και πιο ανταγωνιστική.  Η συνεργασία των Γάλλων με τους Ιταλο-αμερικανούς σημαίνει πως βρίσκεται στα σκαριά η τέταρτη σε μέγεθος αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου που ο στόχος δεν θα παραμείνει εκεί αλλά θα τεθεί ακόμα πιο ψηλά.

Close

Τα μέλη του Δ.Σ. των δύο Group έδωσαν τα χέρια στην έκτακτη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε αργά το βράδυ της Τετάρτης. Οι δύο όμιλοι θα συγχωνευτούν, με τη συστέγασή τους σε μία κοινή εταιρεία. Στόχος τους είναι να οικοδομήσουν έναν παγκόσμιο ηγέτη στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις της νέας εποχής.

Όπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση, κάθε πλευρά θα κατέχει μερίδιο της τάξεως του 50%. Η συγχώνευση των δύο κολοσσών θα δημιουργήσει τον τέταρτο μεγαλύτερο όμιλο οχημάτων, με έσοδα 170 δις ευρώ, κέρδη 11 δις και πωλήσεις που ξεπερνούν τα 8,7 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Close
Η έδρα του νέου ομίλου θα βρίσκεται στην Ολλανδία, με το Διοικητικό Συμβούλιο να απαρτίζεται από 11 μέλη. Τα έξι εξ αυτών θα οριστούν από το Groupe PSA και τα πέντε από τη FIAT Chrysler Automobiles. Πρόεδρος θα είναι ο John Elkann και Διευθύνων Σύμβουλος ο Carlos Tavares. H θητεία τους, όπως και αυτή των μελών του Δ.Σ., θα έχει ισχύ 5 χρόνων.

Μόλις ολοκληρωθεί η συγχώνευση, η εταιρεία θα εισαχθεί στα χρηματιστήρια της Νέας Υόρκης, του Παρισιού και του Μιλάνου, με τη FCA να διανέμει στους μετόχους μέρισμα ύψους 5,5 δισ. ευρώ αίροντας συγχρόνως τη συμμετοχή της στην εταιρεία Comau και την Peugeot να διανέμει από την πλευρά της στους δικούς της μετόχους το 46% της συμμετοχής στην εταιρεία Faurecia.

Close

 

Tags
03 Jul, 2020 Ώρα 16:52

Τέλος εποχής για την Bentley Mulsanne

Thumbnail

O Ιούνιος που πέρασε σφράγισε το τέλος μιας εποχής για ένα εμβληματικό μοντέλο της Bentley.

Close

Μετά από 10 χρόνια, η τελευταία Mulsanne βγήκε από τη γραμμή παραγωγής τον περασμένο μήνα. Πάνω από 7.300 χειροποίητες Mulsanne είχαν παραχθεί στην έδρα της Bentley στο Crewe.

_

Close

Με τυπικούς – λόγω της πανδημίας COVID-19 – εορτασμούς στο τέλος της παραγωγής, οι εργαζόμενοι της Bentley συγκεντρώθηκαν για φωτογραφίες με τα τελευταία αυτοκίνητα και σηματοδότησαν το τέλος της καριέρας της Mulsanne. Οι φωτογραφίες τους με τα τελευταία δύο αυτοκίνητα στο τέλος της γραμμής παραγωγής είναι έως και συγκινητικές. Το προτελευταίο αυτοκίνητο - μια Mulsanne Speed 6.75 Mulliner’s Edition - φινιρισμένη σε Rose Gold πάνω σε Tungsten, είχε προορισμό έναν τυχερό πελάτη στις ΗΠΑ. Μία εξαιρετικά ξεχωριστή, τελευταία Mulsanne θα καταλήξει σε κάποιον άλλο τυχερό κάτοχο, το όνομα του οποίου ωστόσο, παραμένει ένα στενά προστατευμένο μυστικό από την Bentley.

 

Close

_

 

Από το 1930

Η γενεαλογία της Mulsanne εντοπίζεται στην ιστορία της Bentley, από το αρχικό 8λιτρο του 1930, το τελευταίο αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε από τον ίδιο τον W.O. Bentley, ως το πιο πολυτελές Bentley της εποχής του.

Τα τελευταία 11 χρόνια, πάνω από 700 άτομα έχουν επενδύσει σχεδόν τρία εκατομμύρια ώρες, δημιουργώντας το πολυτελές sedan της Bentley. Η παραγωγή των αμαξωμάτων Mulsanne απαίτησε περίπου 42 εκατομμύρια συγκολλήσεις και μόνο η δημιουργία των πολυτελών δερμάτινων εσωτερικών χρειάστηκε περισσότερες από ένα εκατομμύριο εργατοώρες.

Σχεδόν 90.000 ώρες έχουν αφιερωθεί στη στίλβωση των αυτοκινήτων, με πάνω από συνολικά τέσσερα εκατομμύρια ατομικά σημεία ελέγχου ποιότητας. Η Mulsanne ήταν μια εργασία αγάπης.

_

 

Mulsanne 6.75 Mulliner’s Edition

Το 2020, τα τελικά αυτοκίνητα παραγωγής της σειράς αποτελούν τη μοναδική «6.75 Mulliner’s Edition» που σηματοδοτεί το τέλος της βασιλείας της Mulsanne. Λαμβάνοντας το όνομά της από τον θρυλικό κινητήρα 6,75 λίτρων, ο οποίος εφέτος έφτασε επίσης στο τέλος της παραγωγής μετά από περισσότερα από 60 χρόνια, η 6.75 Mulliner’s Edition περιορίζεται σε μόνο 30 κομμάτια.