Αγορά

29 Jul, 2019 Ώρα 15:52

Η BMW στηρίζει τη νέα ψηφιακή πραγματικότητα

Thumbnail

Ως μια από τις εταιρείες που σε διεθνές αλλά και τοπικό επίπεδο επενδύουν στο ψηφιακό μέλλον, η BMW, δεν θα μπορούσε να λείψει από ένα Συνέδριο, του οποίου αποκλειστικό θέμα ήταν η νέα ψηφιακή πραγματικότητα στο χώρο της διαφήμισης και του εταιρικού Marketing. 

Close

Το Συνέδριο με θέμα τα Social Media, κάτω από τον τίτλο, «All things Facebook και Instagram», πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες μέρες στο Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία στη Λευκωσία, με τη συμμετοχή κυπρίων, αλλά και ξένων, ομιλητών. Ανάμεσα σε αυτούς ορισμένοι που έχουν υπάρξει πρωτοστάτες στον τρόπο που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εξελιχθεί σε ένα πολυεργαλείο, το οποίο συμβάλει στην προώθηση και την γνωριμία των προϊόντων, πάνω σε παγκόσμια βάση. 

 

Close

 

 

Η εταιρεία Χαρ. Πηλακούτας παρουσίασε στην είσοδο του Συνεδρίου, δυο από τα μοντέλα της, τα οποία έχουν εντάξει τη ψηφιακή τεχνολογία στον βασικό εξοπλισμό τους. Πρόκειται για τα ολότελα νέα BMW X1 και BMW  σειρά 3 που διαθέτουν ασφαλή και απεριόριστη πρόσβαση σε χρήσιμες εφαρμογές για smartphone. Οι προαιρετικά διαθέσιμες Υπηρεσίες ConnectedDrive αποτελούν τη βάση για τις λειτουργίες BMW ConnectedDrive, οι οποίες παρέχουν στον οδηγό ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων πληροφόρησης, ψυχαγωγίας και υπηρεσιών καθ' οδόν. 

Οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να συμπληρώσουν σχετικό έντυπο για να μπουν στην κλήρωση για ένα BMW M Battery Charger, αλλά και για να διευθετήσουν το δικό τους test drive με το επαναστατικό BMW X2 ή το  BMW  Χ1 , για ένα ολόκληρο σαββατοκυρίακο. 

Στη διάρκεια του Συνεδρίου, οι συμμετέχοντες  άκουσαν από πρώτο χέρι όλες τις νέες τάσεις στο χώρο του marketing μέσω των social media, αλλά και αυτές που θα επικρατήσουν τα επόμενα χρόνια, έθεσαν τις δικές τους ερωτήσεις και αντάλλαξαν απόψεις. 

Το Συνέδριο οργανώθηκε από την Ελληνική εταιρεία Boussias Communication, σε συνεργασία με τον εκδοτικό οίκο ΔΙΑΣ και με τη στήριξη της ΚΟΕΔ, του ΣΔΕΚ, αλλά και του Συνδέσμου Διαφηζομένων Κύπρου.  

Close
03 Jul, 2020 Ώρα 16:52

Τέλος εποχής για την Bentley Mulsanne

Thumbnail

O Ιούνιος που πέρασε σφράγισε το τέλος μιας εποχής για ένα εμβληματικό μοντέλο της Bentley.

Close

Μετά από 10 χρόνια, η τελευταία Mulsanne βγήκε από τη γραμμή παραγωγής τον περασμένο μήνα. Πάνω από 7.300 χειροποίητες Mulsanne είχαν παραχθεί στην έδρα της Bentley στο Crewe.

_

Close

Με τυπικούς – λόγω της πανδημίας COVID-19 – εορτασμούς στο τέλος της παραγωγής, οι εργαζόμενοι της Bentley συγκεντρώθηκαν για φωτογραφίες με τα τελευταία αυτοκίνητα και σηματοδότησαν το τέλος της καριέρας της Mulsanne. Οι φωτογραφίες τους με τα τελευταία δύο αυτοκίνητα στο τέλος της γραμμής παραγωγής είναι έως και συγκινητικές. Το προτελευταίο αυτοκίνητο - μια Mulsanne Speed 6.75 Mulliner’s Edition - φινιρισμένη σε Rose Gold πάνω σε Tungsten, είχε προορισμό έναν τυχερό πελάτη στις ΗΠΑ. Μία εξαιρετικά ξεχωριστή, τελευταία Mulsanne θα καταλήξει σε κάποιον άλλο τυχερό κάτοχο, το όνομα του οποίου ωστόσο, παραμένει ένα στενά προστατευμένο μυστικό από την Bentley.

 

Close

_

 

Από το 1930

Η γενεαλογία της Mulsanne εντοπίζεται στην ιστορία της Bentley, από το αρχικό 8λιτρο του 1930, το τελευταίο αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε από τον ίδιο τον W.O. Bentley, ως το πιο πολυτελές Bentley της εποχής του.

Τα τελευταία 11 χρόνια, πάνω από 700 άτομα έχουν επενδύσει σχεδόν τρία εκατομμύρια ώρες, δημιουργώντας το πολυτελές sedan της Bentley. Η παραγωγή των αμαξωμάτων Mulsanne απαίτησε περίπου 42 εκατομμύρια συγκολλήσεις και μόνο η δημιουργία των πολυτελών δερμάτινων εσωτερικών χρειάστηκε περισσότερες από ένα εκατομμύριο εργατοώρες.

Σχεδόν 90.000 ώρες έχουν αφιερωθεί στη στίλβωση των αυτοκινήτων, με πάνω από συνολικά τέσσερα εκατομμύρια ατομικά σημεία ελέγχου ποιότητας. Η Mulsanne ήταν μια εργασία αγάπης.

_

 

Mulsanne 6.75 Mulliner’s Edition

Το 2020, τα τελικά αυτοκίνητα παραγωγής της σειράς αποτελούν τη μοναδική «6.75 Mulliner’s Edition» που σηματοδοτεί το τέλος της βασιλείας της Mulsanne. Λαμβάνοντας το όνομά της από τον θρυλικό κινητήρα 6,75 λίτρων, ο οποίος εφέτος έφτασε επίσης στο τέλος της παραγωγής μετά από περισσότερα από 60 χρόνια, η 6.75 Mulliner’s Edition περιορίζεται σε μόνο 30 κομμάτια.