Αγορά

29 Jul, 2019 Ώρα 15:52

Η BMW στηρίζει τη νέα ψηφιακή πραγματικότητα

Thumbnail

Ως μια από τις εταιρείες που σε διεθνές αλλά και τοπικό επίπεδο επενδύουν στο ψηφιακό μέλλον, η BMW, δεν θα μπορούσε να λείψει από ένα Συνέδριο, του οποίου αποκλειστικό θέμα ήταν η νέα ψηφιακή πραγματικότητα στο χώρο της διαφήμισης και του εταιρικού Marketing. 

Close

Το Συνέδριο με θέμα τα Social Media, κάτω από τον τίτλο, «All things Facebook και Instagram», πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες μέρες στο Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία στη Λευκωσία, με τη συμμετοχή κυπρίων, αλλά και ξένων, ομιλητών. Ανάμεσα σε αυτούς ορισμένοι που έχουν υπάρξει πρωτοστάτες στον τρόπο που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εξελιχθεί σε ένα πολυεργαλείο, το οποίο συμβάλει στην προώθηση και την γνωριμία των προϊόντων, πάνω σε παγκόσμια βάση. 

 

Close

 

 

Η εταιρεία Χαρ. Πηλακούτας παρουσίασε στην είσοδο του Συνεδρίου, δυο από τα μοντέλα της, τα οποία έχουν εντάξει τη ψηφιακή τεχνολογία στον βασικό εξοπλισμό τους. Πρόκειται για τα ολότελα νέα BMW X1 και BMW  σειρά 3 που διαθέτουν ασφαλή και απεριόριστη πρόσβαση σε χρήσιμες εφαρμογές για smartphone. Οι προαιρετικά διαθέσιμες Υπηρεσίες ConnectedDrive αποτελούν τη βάση για τις λειτουργίες BMW ConnectedDrive, οι οποίες παρέχουν στον οδηγό ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων πληροφόρησης, ψυχαγωγίας και υπηρεσιών καθ' οδόν. 

Οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να συμπληρώσουν σχετικό έντυπο για να μπουν στην κλήρωση για ένα BMW M Battery Charger, αλλά και για να διευθετήσουν το δικό τους test drive με το επαναστατικό BMW X2 ή το  BMW  Χ1 , για ένα ολόκληρο σαββατοκυρίακο. 

Στη διάρκεια του Συνεδρίου, οι συμμετέχοντες  άκουσαν από πρώτο χέρι όλες τις νέες τάσεις στο χώρο του marketing μέσω των social media, αλλά και αυτές που θα επικρατήσουν τα επόμενα χρόνια, έθεσαν τις δικές τους ερωτήσεις και αντάλλαξαν απόψεις. 

Το Συνέδριο οργανώθηκε από την Ελληνική εταιρεία Boussias Communication, σε συνεργασία με τον εκδοτικό οίκο ΔΙΑΣ και με τη στήριξη της ΚΟΕΔ, του ΣΔΕΚ, αλλά και του Συνδέσμου Διαφηζομένων Κύπρου.  

Close
30 Jul, 2025 Ώρα 12:20

Η Coral Cyprus (Shell Licensee) παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Shell GO+ με πρωταγωνιστές τα πρατήρια Shell, τον Μιχάλη Σοφοκλέους και τον Ηρόδοτο Μιλτιάδους

Thumbnail

Η Coral Cyprus, επίσημος δικαιοδόχος της Shell στην Κύπρο, παρουσιάζει μια νέα, γεμάτη χιούμορ, ψηφιακή καμπάνια για την εφαρμογή επιβράβευσης Shell GO+. Αν δεν την έχεις κατεβάσει ακόμα, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή, γιατί κάθε συναλλαγή σε φέρνει πιο κοντά σε πόντους, δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικά προνόμια.

Close

Πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι οι αγαπημένοι Κύπριοι ηθοποιοί Μιχάλης Σοφοκλέους και Ηρόδοτος Μιλτιάδους, οι οποίοι, μέσα από απολαυστικούς ρόλους, παρουσιάζουν με χιούμορ και ευρηματικότητα τις δυνατότητες της εφαρμογής Shell GO+. Υποδυόμενοι έναν τυπικό, λίγο αγχωμένο και πολυάσχολο Κύπριο οδηγό και έναν ενθουσιώδη «γεμάτο όρεξη» υπάλληλο πρατηρίου, μας δείχνουν πώς η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει απτές ανταμοιβές στην καθημερινότητά μας.

Η εφαρμογή Shell GO+ δίνει στους καταναλωτές οδηγούς και όχι μόνο, τη δυνατότητα να κερδίζουν πόντους με κάθε συναλλαγή σε προϊόντα και υπηρεσίες, πόντους που μπορούν να εξαργυρώσουν μέσω του ψηφιακού καταλόγου δώρων. 

Close

Παράλληλα, οι χρήστες αποκτούν πρόσβαση σε μοναδικούς διαγωνισμούς μέσω του μετρητή all Count, ενώ μπορούν να δοκιμάσουν την τύχη τους στην ενότητα “Spin to Win” και να κερδίσουν άμεσα δώρα. Τα προνόμια όμως δεν σταματούν εκεί.

Όλοι οι νέοι χρήστες που κατεβάζουν και ενεργοποιούν την εφαρμογή λαμβάνουν αυτόματα 200 πόντους καλωσορίσματος. Επιπλέον, με κάθε πέντε πλυσίματα το έκτο προσφέρεται δωρεάν, ενώ σε απροειδοποίητα χρονικά διαστήματα ενεργοποιούνται αποκλειστικές προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών, διαθέσιμες μόνο μέσω της εφαρμογής.

Close

Με αφορμή το λανσάρισμα της καμπάνιας, ο κ. Μανώλης Καλαθάς, Country Manager της Coral Cyprus, δήλωσε: «Με τη νέα καμπάνια του Shell GO+ θέλουμε να δείξουμε πόσο εύκολο είναι για κάθε καταναλωτή και οδηγό στην Κύπρο να απολαμβάνει ουσιαστικά οφέλη από την καθημερινότητά του. Μέσα από την εφαρμογή Shell GO+ προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα επιβράβευσης, με δυνατότητες εξαργύρωσης, συμμετοχής σε διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές. Ως εταιρεία επιλέγουμε να επενδύουμε διαρκώς σε ψηφιακά εργαλεία, εργαλεία που να ενισχύουν την εμπειρία του πελάτη μας, διατηρώντας πάντα τη σταθερή ποιότητα και την άριστη εξυπηρέτηση που χαρακτηρίζουν τη Shell».

Η ανανεωμένη εφαρμογή Shell GO+ είναι διαθέσιμη για συσκευές iOS και Android

Περισσότερες πληροφορίες, καθώς και σύνδεσμοι για τη λήψη της εφαρμογής, είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα: https://www.shell.com.cy/shell-go-plus

Η Coral Cyprus είναι επίσημη δικαιοδόχος της Shell και χρησιμοποιεί τα εμπορικά της σήματα βάσει σχετικής άδειας. Οι απόψεις που εκφράζονται στο παρόν δελτίο τύπου ή δήλωση εκφράζονται από την Coral Cyprus και, παρότι ευθυγραμμίζονται με τις αξίες και τα πρότυπα του Ομίλου Shell, δεν εκφράζονται εκ μέρους του, ούτε αντικατοπτρίζουν απαραίτητα τις απόψεις των εταιρειών του Ομίλου.

Η Coral Cyprus δραστηριοποιείται στην Κύπρο από το 2017 και διαχειρίζεται δίκτυο με περισσότερα από 40 πρατήρια καυσίμων. Αποτελεί μέλος του Ομίλου MOTOR OIL και προσφέρει καινοτόμα, υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες, επενδύοντας παράλληλα σε πρωτοβουλίες που προάγουν τη βιώσιμη ανάπτυξη και την κοινωνική ευημερία στην Κύπρο.

Περισσότερες πληροφορίες: www.shell.com.cy.