Μετά από τους πρώτους έξι μήνες της φετινής χρονιάς, η Mercedes-Benz εξακολουθεί να κρατά την πρώτη θέση ανάμεσα στις premium μάρκες αυτοκινήτων της αγοράς. Και αυτό, σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον και παρά τις συνεχείς αλλαγές στα μοντέλα της. Συγκεκριμένα, από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο, παραδόθηκαν 1.134.729 αυτοκίνητα σε πελάτες από τη Mercedes-Benz με την κατηγορία των SUV να είναι η πρώτη σε πωλήσεις κατηγορία στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας.

Κατά το δεύτερο τρίμηνο, η Mercedes-Benz διέθεσε συνολικά 573.856 αυτοκίνητα. Αριθμός που προήλθε πρωτίστως από τα νέα compact μοντέλα όπως τα νέα A-Class, B-Class και της CLA Coupé. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις compact αυτοκινήτων από την Mercedes-Benz, αυξήθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, με συνολικές πωλήσεις 313.000 πωλήσεων (+ 4,2%) των μοντέλων A και B-Class, CLA, CLA Shooting Brake και GLA. Περισσότερα από 57.000 αυτοκίνητα της κατηγορίας αυτής, που πωλήθηκαν τον Ιούνιο, αντιπροσωπεύουν αύξηση 13,7% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του περασμένου έτους. Η ζήτηση για τη νέα A-Class ιδιαίτερα μεγάλη τον Ιούνιο σημειώνοντας αύξηση της τάξης του + 47,0% ενώ το νέο CLA Coupé παρουσίασε επίσης ισχυρό διψήφιο αριθμό ανάπτυξης στην Ευρώπη το δεύτερο μήνα μετά την κυκλοφορία του στην αγορά (+ 66,6%).Περισσότερα από 206.000 C-Class παραδόθηκαν σε πελάτες παγκοσμίως κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Οι πωλήσεις των SUV της Mercedes Benz έφτασαν τις 367.000 μονάδες παρά τις αλλαγές μοντέλων στη γκάμα. Άξιο αναφοράς ήταν και το ρεκόρ πωλήσεων που πέτυχε η νέα G-Class στους πρώτους έξι μήνες του έτους και μάλιστα στην 40ης επέτειο του μοντέλου.

Όσον αφορά τις πωλήσεις ανά ήπειρο, η Mercedes Benz διέθεσε 457,595 οχήματα στην Ευρώπη ενώ άλλα 478,254 διατέθηκαν στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Κύρια αγορά στην περιοχή αυτή ήταν φυσικά η Κίνα με, 344.657 μονάδες. Παράλληλα οι πωλήσεις της εταιρείας στις ΗΠΑ κατά το πρώτο εξάμηνο ανήλθαν σε 147.396 οχήματα.
Όσον αφορά τα αυτοκίνητα της smart, στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους διέθεσε 60.318 μονάδες σημειώνοντας αύξηση στην Ευρωπαϊκή αγορά. Ειδικά στη Γερμανία οι πωλήσεις ήταν αυξημένες κατά 12,8% σημειώνοντας νέο ρεκόρ για το πρώτο εξάμηνο του έτους. Στη Γαλλία και την Ελβετία, οι πωλήσεις μονάδων αυξήθηκαν επίσης με διψήφιο ποσοστό.

Η Coral Cyprus (Shell Licensee) παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Shell GO+ με πρωταγωνιστές τα πρατήρια Shell, τον Μιχάλη Σοφοκλέους και τον Ηρόδοτο Μιλτιάδους
Η Coral Cyprus, επίσημος δικαιοδόχος της Shell στην Κύπρο, παρουσιάζει μια νέα, γεμάτη χιούμορ, ψηφιακή καμπάνια για την εφαρμογή επιβράβευσης Shell GO+. Αν δεν την έχεις κατεβάσει ακόμα, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή, γιατί κάθε συναλλαγή σε φέρνει πιο κοντά σε πόντους, δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικά προνόμια.
Πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι οι αγαπημένοι Κύπριοι ηθοποιοί Μιχάλης Σοφοκλέους και Ηρόδοτος Μιλτιάδους, οι οποίοι, μέσα από απολαυστικούς ρόλους, παρουσιάζουν με χιούμορ και ευρηματικότητα τις δυνατότητες της εφαρμογής Shell GO+. Υποδυόμενοι έναν τυπικό, λίγο αγχωμένο και πολυάσχολο Κύπριο οδηγό και έναν ενθουσιώδη «γεμάτο όρεξη» υπάλληλο πρατηρίου, μας δείχνουν πώς η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει απτές ανταμοιβές στην καθημερινότητά μας.
Η εφαρμογή Shell GO+ δίνει στους καταναλωτές οδηγούς και όχι μόνο, τη δυνατότητα να κερδίζουν πόντους με κάθε συναλλαγή σε προϊόντα και υπηρεσίες, πόντους που μπορούν να εξαργυρώσουν μέσω του ψηφιακού καταλόγου δώρων.
Παράλληλα, οι χρήστες αποκτούν πρόσβαση σε μοναδικούς διαγωνισμούς μέσω του μετρητή all Count, ενώ μπορούν να δοκιμάσουν την τύχη τους στην ενότητα “Spin to Win” και να κερδίσουν άμεσα δώρα. Τα προνόμια όμως δεν σταματούν εκεί.
Όλοι οι νέοι χρήστες που κατεβάζουν και ενεργοποιούν την εφαρμογή λαμβάνουν αυτόματα 200 πόντους καλωσορίσματος. Επιπλέον, με κάθε πέντε πλυσίματα το έκτο προσφέρεται δωρεάν, ενώ σε απροειδοποίητα χρονικά διαστήματα ενεργοποιούνται αποκλειστικές προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών, διαθέσιμες μόνο μέσω της εφαρμογής.
Με αφορμή το λανσάρισμα της καμπάνιας, ο κ. Μανώλης Καλαθάς, Country Manager της Coral Cyprus, δήλωσε: «Με τη νέα καμπάνια του Shell GO+ θέλουμε να δείξουμε πόσο εύκολο είναι για κάθε καταναλωτή και οδηγό στην Κύπρο να απολαμβάνει ουσιαστικά οφέλη από την καθημερινότητά του. Μέσα από την εφαρμογή Shell GO+ προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα επιβράβευσης, με δυνατότητες εξαργύρωσης, συμμετοχής σε διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές. Ως εταιρεία επιλέγουμε να επενδύουμε διαρκώς σε ψηφιακά εργαλεία, εργαλεία που να ενισχύουν την εμπειρία του πελάτη μας, διατηρώντας πάντα τη σταθερή ποιότητα και την άριστη εξυπηρέτηση που χαρακτηρίζουν τη Shell».
Η ανανεωμένη εφαρμογή Shell GO+ είναι διαθέσιμη για συσκευές iOS και Android.
Περισσότερες πληροφορίες, καθώς και σύνδεσμοι για τη λήψη της εφαρμογής, είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα: https://www.shell.com.cy/shell-go-plus
Η Coral Cyprus είναι επίσημη δικαιοδόχος της Shell και χρησιμοποιεί τα εμπορικά της σήματα βάσει σχετικής άδειας. Οι απόψεις που εκφράζονται στο παρόν δελτίο τύπου ή δήλωση εκφράζονται από την Coral Cyprus και, παρότι ευθυγραμμίζονται με τις αξίες και τα πρότυπα του Ομίλου Shell, δεν εκφράζονται εκ μέρους του, ούτε αντικατοπτρίζουν απαραίτητα τις απόψεις των εταιρειών του Ομίλου.
Η Coral Cyprus δραστηριοποιείται στην Κύπρο από το 2017 και διαχειρίζεται δίκτυο με περισσότερα από 40 πρατήρια καυσίμων. Αποτελεί μέλος του Ομίλου MOTOR OIL και προσφέρει καινοτόμα, υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες, επενδύοντας παράλληλα σε πρωτοβουλίες που προάγουν τη βιώσιμη ανάπτυξη και την κοινωνική ευημερία στην Κύπρο.
Περισσότερες πληροφορίες: www.shell.com.cy.
