Αγορά

06 Feb, 2020 Ώρα 19:06

Με τέρμα το γκάζι ξεκίνησε τη δεκαετία η KIA

Thumbnail

Η Kia Motors Corporation ανακοίνωσε τις παγκόσμιες πωλήσεις για τον Ιανουάριο του 2020 όπου άγγιξαν τις 215.112 μονάδες, που αντιπροσωπεύουν μια αύξηση 2,5% σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.

Close

Οι πωλήσεις στην Κορέα παρουσίασαν μια μικρή μείωση στις 37.050 μονάδες, από 38.010 πέρυσι, λόγω της μείωσης των εργάσιμων ημερών στη χώρα ως συνέπεια των μεγάλων αργιών για το Νέο Έτος. Οι πωλήσεις χαρακτηρίστηκαν από την επιτυχία του ολοκαίνουργιου K5 fastback της 3ης γενιάς που παρουσιάστηκε στην αγορά το Δεκέμβριο του 2019, καθώς και από τη συνεχιζόμενη δημοτικότητα του κόμπακτ SUV Seltos.

_

Close

 

Άνοδος εκτός Κορέας

Close

Οι πωλήσεις εκτός Κορέας αυξήθηκαν κατά 3,6% στις 178.062 μονάδες, έναντι 171.860 μονάδων στο προηγούμενο έτος. Το SUV Niro, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών (HEV) και plug-in υβριδικών (PHEV) εκδόσεών του, συνέβαλε στην ανάπτυξη με μια αύξηση 27,5%, καθώς οι πωλήσεις του έφτασαν τις 9.587 μονάδες.

Το SUV Sportage ήταν το παγκόσμιο best seller της Kia, με πωλήσεις 29.996 μονάδων, ενώ ακολουθεί το Rio (Pride) με 18.980 μονάδες.

 

 

30 Sep, 2025 Ώρα 08:46

Porsche Roadshow 2025 x Big Green Egg

Thumbnail

Η Porsche Κύπρου και η Big Green Egg συνδύασαν το πάθος για την ποιότητα και την καινοτομία, προσφέροντας μια ξεχωριστή εμπειρία που περιλάμβανε μαγευτικές διαδρομές, υπαίθρια γαστρονομία και την τέχνη του καλού κρασιού.

Close

 

 

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, 13 Σεπτεμβρίου, στον ιδιαίτερο χώρο The Anama Concept— ένα σημείο αναφοράς μέσα στο καταπράσινο δάσος. Με σκοπό για να αναδείξει την απόδοση και τη γεύση, η εμπειρία προσέφερε αποκλειστικές δοκιμές των πιο πρόσφατων μοντέλων Porsche, γκουρμέ δημιουργίες ψημένες στo Big Green Egg, καθώς και εξαιρετικά κρασιά και κοκτέιλ, επιμελημένα από τη βραβευμένη ομάδα του The Anama Concept — όλα μέσα στο μαγευτικό φυσικό περιβάλλον.

 

Close

 

Οι καλεσμένοι συμμετείχαν σε έναν προσεκτικά σχεδιασμένο κύκλο τριών μοναδικών εμπειριών: Η οδηγική εμπειρία επέτρεψε στους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν τις δυνατότητες των πιο πρόσφατων μοντέλων της Porsche — συμπεριλαμβανομένων των Taycan sedan, Taycan Cross Turismo, του αμιγώς ηλεκτρικού Macan και του Cayenne E-Hybrid — μέσα από τις γραφικές και φιδίσιες ορεινές διαδρομές.

 

 

Παράλληλα, η γαστρονομική ενότητα — υπό την επιμέλεια της Big Green Egg — προσέφερε μια γευστική και διαδραστική εμπειρία με ζωντανό outdoor cooking workshop από τον διεθνή σεφ Leonard Elenbaas, ο οποίος επισκέφθηκε αποκλειστικά από την Ολλανδία. Αναδείχθηκαν οι εντυπωσιακές δυνατότητες των αυθεντικών kamado, ενώ ο σεφ μοιράστηκε τεχνικές, συμβουλές και μυστικά πίσω από τις γκουρμέ δημιουργίες του — μετατρέποντας τη φωτιά σε γεύση και μαγεία σε κάθε μπουκιά.

 

 

Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με μια καθοδηγούμενη ξενάγηση στο boutique οινοποιείο The Anama Concept, όπου οι επισκέπτες γνώρισαν τη διαδικασία παραγωγής της πολυτελούς κουμανδαρίας — ενός από τα ιστορικότερα και πιο εκλεκτά κρασιά της Κύπρου.

Η βραδιά έκλεισε σε μια χαλαρή ατμόσφαιρα, με εξαιρετικό φαγητό στο Big Green Egg — όπως μοναδικό αστακό, εκλεκτό Saku Τόνο και ζουμερό Black Angus Tomahawk στέικ — μουσική και όμορφες συζητήσεις. Ένα ιδανικό φινάλε σε μια μέρα γεμάτη εμπειρίες και συναισθήματα.

 

 

H εταιρεία A.I. Motokinisi Ltd είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων Porsche στην Κύπρο με εκθεσιακούς χώρους σε Λευκωσία και Λεμεσό. 

Αντίστοιχα, ο όμιλος ipH Iakovos Photiades Group of Companies, εκπροσωπεί αποκλειστικά το Big Green Egg στην κυπριακή αγορά, μέσω των 10 καταστημάτων foodhaus σε Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα και Πάφο.