Αγορά

26 Jun, 2020 Ώρα 23:43

Οι τελευταίες 18 BMW i8 που πέρασαν τη γραμμή παραγωγής

Thumbnail

Η κατασκευή μιας BMW i8 από μόνη της είναι ένας άθλος στην παραγωγή των σύγχρονων αυτοκινήτων, λόγω της εν γένει φιλοσοφίας της, της τεχνολογίας κίνησης και του μοναδικού συνδυασμού πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα (CFRP) και αλουμινίου.

Close

_

 

Close

Η πρόκληση

Αλλά τα τελευταία 18 ειδικά μοντέλα επεφύλασσαν στην ομάδα παραγωγής της i8 ιδιαίτερες προκλήσεις: το φινίρισμα αμαξώματος κάθε αυτοκινήτου ήταν κάτι που δεν είχε χρησιμοποιηθεί προηγουμένως στο εξωτερικό μιας BMW i8. Η βαφή ενός τόσο μεγάλου αριθμού εξωτερικών εξαρτημάτων στη συγκεκριμένη απόχρωση κατέστησαν τις διαδικασίες παραγωγής και logistics πολύ πιο περίπλοκες.

Close

Καθώς τα εξαρτήματα κατασκευάζονταν και βάφονταν κυριολεκτικά με το χέρι από διάφορους προμηθευτές και στο εργοστάσιο του BMW Group στο Landshut, η πρόκληση ήταν να μπορέσουν να φτάσουν στη γραμμή παραγωγής με αψεγάδιαστη πολυτελή ποιότητα. Και καθώς κάθε εξάρτημα ήταν το μοναδικό που υπήρχε σε αυτή την απόχρωση και εξαιρετικά περίπλοκο να αναπαραχθεί, το όλο εγχείρημα απαιτούσε μέγιστη προσοχή και ακρίβεια τόσο σε επίπεδο logistics όσο και σε όλη τη διαδικασία παραγωγής.

_

 

Οι πελάτες ήταν εκεί...

Οι πελάτες στο εργοστάσιο της Λειψίας – μερικοί από τους οποίους είναι μέλη του BMW i8 Club International – βρέθηκαν εκεί για να δουν τα οχήματά τους να περνούν τις πύλες του εργοστασίου και να μεταφέρονται στο κέντρο logistics.

Ο Claus-Dieter Bachmann, Πρόεδρος του BMW i8 Club, περιέγραψε τη μέρα στο εργοστάσιο ως μία «εμβληματική στιγμή για τα μέλη της ομάδας μας». Τα μοναδικά οχήματα είναι τα  “dream cars” των μελλοντικών ιδιοκτητών τους και πρόσθεσε: «Το BMW Group και το εργοστάσιο της Λειψίας υλοποίησαν κάτι πραγματικά ξεχωριστό».  

 

18 Dec, 2025 Ώρα 09:20

«Κύπρος και Αυτοκίνητα του Χθες» το ημερολόγιο της ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ για το 2026

Thumbnail

Σε ένα ταξίδι στον χρόνο μας προσκαλεί η εταιρεία ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ μέσα από το ημερολόγιο της για το έτος 2026, το οποίο εδώ και μερικές μέρες έχει αρχίσει να αποστέλλεται σε γραφεία πελατών, συνεργατών και φίλων της εταιρείας. Με τίτλο «ΚΥΠΡΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ» το ημερολόγιο μας ταξιδεύει στα πρώτα χρόνια της αυτοκίνησης στο νησί μας, μέσα από σπάνιο φωτογραφικό υλικό. Για πρώτη φορά στα χρονικά του ημερολογίου που έγινε θεσμός, χρησιμοποιείται εξ ολοκλήρου αρχειακό υλικό.

Close

Μεταξύ άλλων, απεικονίζονται τα πρώτα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν στους κυπριακούς δρόμους, που ήταν χωματόδρομοι το 1907 όταν στην Κύπρο έφτασε το πρώτο αυτοκίνητο (21 χρόνια μετά την εφεύρεσή του το 1886), εικόνες από την χρήση του αυτοκινήτου στην καθημερινότητα των Κυπρίων στα χρόνια της Αγγλοκρατίας, ακόμα και ένα τροχαίο ατύχημα, στην Πύλη Πάφου, στη Λευκωσία. 

Ξεχωριστή θέση κατέχει η εικόνα του τρένου που πριν εκατό χρόνια σύνδεε διάφορες περιοχές της Κύπρου με την πρωτεύουσα. Παλαιά οχήματα απεικονίζονται σε όλες τις πόλεις της ελεύθερης και κατεχόμενης Κύπρου, στις ορεινές περιοχές και στο χιονισμένο Τρόοδος μιας άλλης εποχής.

Close

 

 

Όλες οι εικόνες που δημοσιεύονται αποτελούν ντοκουμέντα υψηλής ιστορικής αξίας, τα δικαιώματα των οποίων έχουν ευγενικά παραχωρηθεί από τους κατόχους τους, για τις ανάγκες αυτής της έκδοσης. Βασικές πηγές φωτογραφιών αποτέλεσαν το Γραφείο Τύπου & Πληροφοριών, το Ίδρυμα Κώστα & Ρίτας Σεβέρη καθώς και η εταιρεία Mangoian Bros Ltd.

Πρόκειται για ένα ημερολόγιο το οποίο αποτελεί πηγή γνώσης και μνήμης. Κυκλοφορεί τόσο σε επιτραπέζια έκδοση όσο και σε δύο εκδόσεις σε μορφή σημειωματάριου.

«Η αναζήτηση και συλλογή αυτών των φωτογραφιών υπήρξε απαιτητική, όμως με χαρά σας προσφέρουμε το αποτέλεσμα ως ένα ξεχωριστό και συλλεκτικό βιβλίο, μαρτυρία του πολιτισμού του τόπου μας στα βάθη του προηγούμενου αιώνα», αναφέρει στο σημείωμα του ο Co-CEO της εταιρείας κ. Κωνσταντίνος Καποδίστριας.