Αγορά

13 Jan, 2021 Ώρα 16:50

Toyota Κύπρου: Διαμόρφωση υπηρεσιών για απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του κοινού εν μέσω lockdown

Thumbnail

Η Toyota Κύπρου, σε συνέχεια των νέων μέτρων προστασίας των πολιτών που ανακοίνωσε η Κυβέρνηση για αποτροπή εξάπλωσης της πανδημίας και έχοντας υψηλό αίσθημα ευθύνης, στηρίζει έμπρακτα τις κρατικές οδηγίες για την αποφυγή πληθυσμιακών συγκεντρώσεων και ενημερώνει για μια σειρά προσφερόμενων υπηρεσιών που έχουν διαμορφωθεί βάση των τελευταίων ανακοινώσεων προκειμένου να εξυπηρετούνται απρόσκοπτα οι πελάτες της.

Close

Συγκεκριμένα, το τμήμα πωλήσεων βρίσκεται στη διάθεση του ενδιαφερόμενου κοινού μέσω τηλεφώνου, μηνυμάτων ή/και διαδικτυακών συναντήσεων. Οι παραδόσεις καινούργιων ή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων γίνονται μόνο μετά τη διευθέτηση ραντεβού ενώ είναι διαθέσιμη και η επιλογή της κατ᾽οίκον  παράδοσης.

Παράλληλα, η εταιρεία μπορεί να προσφέρει απρόσκοπτα την εμπειρία του εκθεσιακού χώρου σ᾽όλους μέσω βιντεοκλήσης, χωρίς ο ενδιαφερόμενος να χρειάζεται να αφήσει την άνεση του σπιτιού του. Οι σύμβουλοι είναι στη διάθεση του κοινού για να επιδείξουν διαδικτυακά όλα τα νέα μοντέλα στους πελάτες, καθώς και για να παραλάβουν νέες παραγγελίες. 

Close

Επιπρόσθετα, η επίσημη ιστοσελίδα της Toyota Κύπρου παραμένει πλήρως λειτουργική, επιτρέποντας στους επισκέπτες να εξερευνήσουν όλη μας την γκάμα, να επιλέξουν και να διαμορφώσουν το αγαπημένο τους μοντέλο Toyota μέσω του Διαδικτυακού Διαμορφωτή Οχήματος, υπολογίζοντας ταυτόχρονα την τιμή και την αντίστοιχη μηνιαία δόση μέσω του σχεδίου Toyota Flex. Επιπλέον, οι σύμβουλοι της εταιρείας είναι διαθέσιμοι για να προσφέρουν περαιτέρω πληροφορίες ή/και διευκρινίσεις ή ακόμα και να δεχθούν νέες παραγγελίες για καινούργιο ή/και μεταχειρισμένο όχημα Toyota.

Όλες οι υπηρεσίες After Sales είναι διαθέσιμες, ενώ τα τμήματα Συνεργείου και Ανταλλακτικών συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά. Η ομάδα της TOYOTA, τηρώντας όλα τα μέτρα πρόληψης στο προσωπικό και στους χώρους συνεχίζει να βρίσκεται στη διάθεσή των πελατών παρέχοντας πωλήσεις Ανταλλακτικών, υπηρεσίες service, MOT και επισκευών με την Aσφάλεια και την Τεχνογνωσία της Toyota. Το ωράριο λειτουργίας των συνεργείων παραμένει 7:30 – 13:00 και 14:00 – 16:00, και των τμημάτων ανταλλακτικών 08:00 - 13:00 και 14:00 - 16:30, ενώ το τηλεφωνικό κέντρο παραμένει ανοικτό για διευθέτηση νέων ραντεβού στα συνεργεία.

Close

Τέλος, η εταιρεία παρέχει τη δυνατότητα της ηλεκτρονικής πληρωμής χωρίς καμία φυσική επαφή για την ολοκλήρωση αγορών με απόλυτη ασφάλεια.  

Προτεραιότητα της Toyota Κύπρου παραμένει η ασφάλεια και υγεία των πελατών, του προσωπικού αλλά και της κοινωνίας, και για το λόγο αυτό η εταιρεία προχώρησε άμεσα και γρήγορα στη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων προκειμένου να αντιμετωπιστεί ορθά η έκτακτη αυτή κατάσταση αλλά και να συνεχίσει απρόσκοπτα η εξυπηρέτηση των πελατών και του ευρύτερου ενδιαφερόμενου κοινού.

Για περισσότερες πληροφορίες για τις προσφερόμενες υπηρεσίες της Toyota Κύπρου, επισκεφθείτε το www.toyota.com.cy

 

 

13 May, 2021 Ώρα 19:31

Η UNICARS στην λίστα Cyprus Best Workplaces 2021!

Thumbnail

Η εταιρεία UNICARS, συμπεριλαμβάνεται στην πρώτη λίστα Cyprus’ Best Workplaces, σύμφωνα με ανακοίνωση της Great Place to Work® Cyprus. 

Close

 

 

Την επιτυχία της UNICARS, σχολίασε με δηλώσεις της η CEO της εταιρείας κυρία Χριστιάννα Διογένους:

 

«Η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί άλλη μία επιβεβαίωση για τις προσπάθειες που καταβάλουμε για να δημιουργούμε ένα υγιές και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον σε μία δύσκολη περίοδο! Είμαστε από τις πρώτες εταιρείες στη Κύπρο που «τολμήσαμε» να υποβάλουμε το εργασιακό μας περιβάλλον προς αξιολόγηση και η διεθνώς αναγνωρισμένη διάκριση αυτή μας δικαιώνει και μας παρακινεί να συνεχίσουμε δυναμικά. Είμαι περήφανη για την ομάδα μας και την κουλτούρα μας! Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να οδηγούμε με επιτυχία τις ιστορίες των ανθρώπων μας!»

Να σημειωθεί πως είναι η μοναδική εταιρεία που λαμβάνει την συγκεκριμένη διάκριση από τον χώρο του αυτοκινήτου στην Κύπρο.

Close