Classic

13 Sep, 2017 Ώρα 14:55

Πώς είναι παρατημένη μία Jaguar E-Τype του 1964...

Thumbnail

Η Jaguar E-Τype είναι ένα από τα πιο ποθητά σπορ κλασικά αυτοκίνητα στον κόσμο. Όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στους δρόμους εντυπωσίασε τους φίλους της ταχύτητας ενώ ακόμα και ο Enzo Ferrari το είχε χαρακτηρίσει ως ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που έχουν φτιαχτεί!!!

Close

Ο καθένας καταλαβαίνει την αξία ενός τέτοιου αυτοκινήτου ακόμα και σήμερα ενώ όσοι το έχουν στην κατοχή τους το διατηρούν σε τέλεια κατάσταση. Έχετε φανταστεί όμως πώς θα μπορούσε να είναι παρατημένη για πολλά χρόνια σε ένα γκαράζ, μία Jaguar E-Type;

Στο παρακάτω video μπορείτε να πάρετε την απάντηση και ταυτόχρονα να θαυμάσετε την εικόνα από μία σκονισμένη και ξεχασμένη E-Τype. 

Close

 

 

Close
14 Feb, 2025 Ώρα 10:53

Η αγωνιστική Jaguar D-Type του 1954, πωλείται όσο μια Bugatti Tourbillon!

Thumbnail

Στα χέρια του Σερ Στέρλινγκ Μος, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά των 24 ωρών του Le Mans εκείνη τη χρονιά.

Close

Δεν υπάρχουν πολλά κλασικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, με τη χάρη και φινέτσα της Jaguar D-Type. Και σίγουρα είναι ακόμα λιγότερα αυτά που έχουν τη δική της αξία μεταπώλησης, μετά από 7 και πλέον δεκαετίες.

 

Close

 

Η συγκεκριμένη δεν πρόκειται να καταρρίψει το ιστορικό ρεκόρ, που κρατάει από το 2016, όταν η D-Type που θριάμβευσε στις 24 Ώρες του Le Mans το 1956, τίναξε στον αέρα το μπλοκ δημοπρασιών με το εκπληκτικό ποσό των 21,78 εκατομμυρίων δολαρίων!

Close

 

 

Όμως, η Broad Arrow Auctions, που θα τη βγάλει στο σφυρί, στις αρχές Μαρτίου, εκτιμά ότι θα πουληθεί μεταξύ 6,5 και 8,5 εκατομμυρίων δολαρίων, όσο δηλαδή κοστίζει μια ολοκαίνουργια Bugatti Tourbillon, μαζί με τα… παρελκόμενα.

 

 

Τι είναι αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη D-Typer τόσο ξεχωριστή. Πέραν της άριστης λειτουργικής της κατάστασης, είναι το γεγονός ότι ελάχιστα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής έχουν τόσο πλούσια αγωνιστική δράση. Αναμφίβολα η κορυφαία στιγμή της,. Ήταν ο εμβληματικός αγώνας του Le Mans το 1954, όταν με τον θρυλικό Σερ Στέρλινγκ Μος και τον Πίτερ Γουόκερ, σημείωσε τους καλύτερους χρόνους στα δοκιμαστικά.

Δυστυχώς, δεν κατάφερε ποτέ να ολοκληρώσει τον αγώνα, καθώς η Jaguar την απέσυρε, λόγω ξαφνικού προβλήματος στο σύστημα πέδησης.