Σημαντικές αποκαλύψεις από τη Honda στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης

Με σημαντικές αποκαλύψεις έκανε την εμφάνιση της η Honda στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Πέραν της υπάρχουσας γκάμας, το Ιαπωνικό εργοστάσιο παρουσίασε για πρώτη φορά το CR-V Hybrid Prototype, προαναγγέλλοντας το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της μάρκας στην Ευρώπη. Μαζί του και το Urban EV Concept. Ένα πρωτότυπο που ορίζει την τεχνολογική και σχεδιαστική κατεύθυνση ενός μελλοντικού, ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής Honda με μπαταρία.

Πιο συγκεκριμένα, το CR-V Hybrid Prototype σηματοδοτεί την πρώτη αποκάλυψη του νέου CR-V σε Ευρωπαϊκό Σαλόνι Αυτοκινήτου. Αυτό διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του παγκοσμίως δημοφιλέστερου SUV, υιοθετώντας μία επαναστατική, προηγμένη και σπορ σχεδίαση ενώ σαφώς μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του. Το πρωτότυπο υβριδικό του νέου CR-V διαθέτει ένα σύστημα κινητήρων i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) που περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα 2.0L i-VTEC τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Το υβριδικό σύστημα δε χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντί αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα. Το σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive. 

Παράλληλα, η Honda αποκάλυψε ένα νέο ηλεκτρικό όχημα με την ονομασία Urban EV Concept,. Το πρωτότυπο βασίζεται σε μία εντελώς νέα πλατφόρμα, και ορίζει την τεχνολογική και σχεδιαστική κατεύθυνση ενός μελλοντικού, ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής Honda με μπαταρία. To Urban EV Concept αποτυπώνει το όραμα της Honda για έναν κόσμο όπου μετακίνηση και καθημερινή ζωή είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Η προηγμένη λειτουργία Honda Automated Network Assistant ενεργεί σαν προσωπικός βοηθός, που μαθαίνει από τον οδηγό, ανιχνεύοντας συναισθήματα πίσω από τις αποφάσεις του στη συνέχεια, μπορεί να εφαρμόζει ό,τι έχει μάθει από παλιότερες αποφάσεις του οδηγού για να κάνει νέες επιλογές και υποδείξεις. Ουσιαστικά πρόκειται για πραγματική «βιτρίνα» τεχνολογιών της Honda μέσα σε απλές, εξελιγμένες σχεδιαστικές φόρμες. Οι χαμηλές και φαρδιές αναλογίες προδίδουν στο αυτοκίνητο ένα μυώδες στήσιμο που προδίδει τις σπορ επιδόσεις του. Οι συμπαγείς διαστάσεις υποδηλώνουν ότι είναι 100mm μικρότερο σε μήκος από το Jazz. 
 

Sources: 
Δ.Τ. Demstar