Γενικά

28 Oct, 2017 Ώρα 00:35

Οι πρώτες BMW M4 GT4 τελευταίας εξέλιξης έχουν ήδη παραδοθεί

Thumbnail

Μετά από 30.000 περίπου χιλιόμετρα δοκιμών, πολυάριθμες ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα, εκτεταμένες μελέτες υποσυστημάτων και επιτυχημένες δοκιμές σε αγωνιστικές συνθήκες, τα πρώτα BMW M4 GT4 παραλήφθηκαν από τους ιδιοκτήτες τους σε όλο τον κόσμο την περασμένη Τετάρτη.

Close

Η τελετή παράδοσης στην Ευρώπη έγινε στα πλαίσια ειδικής εκδήλωσης στο συγκρότημα BMW Welt, στο Μόναχο, όπου η BMW M4 GT4 ήταν το πρώτο αγωνιστικό που παραδόθηκε στους ιδιοκτήτες του. Η παράδοση του τελευταίου μοντέλου της γκάμας BMW Motorsport στους πελάτες έγινε πριν την προβλεπόμενη ημερομηνία και τα αυτοκίνητα είναι έτοιμα να μπουν στην πίστα.

Στην εξέλιξη του αυτοκινήτου δε συνέβαλε μόνο η μεγάλη εμπειρία της BMW Motorsport. Στην προετοιμασία του συμμετείχαν και διάφορες ιδιωτικές ομάδες που συνεργάζονται χρόνια με την BMW, όπως η Schubert Motorsport, η Walkenhorst Motorsport και η Sorg Rennsport, ώστε να ικανοποιηθούν συγκεκριμένες απαιτήσεις ιδιωτών σε θέματα ευκολίας συντήρησης και κόστους χρήσης. Στις πρώτες της κιόλας δοκιμές σε αγωνιστικό περιβάλλον, η GT4 έπεισε τόσο με τις επιδόσεις, όσο και με την αξιοπιστία της.

Close
 

Δοκιμές με τη νέα BMW M4 GT4 έκαναν διάφοροι εργοστασιακοί οδηγοί της BMW, νέοι οδηγοί και αγωνιζόμενοι ιδιώτες σε διάφορες εκδόσεις του αυτοκινήτου, σε μία σειρά από αγωνιστικές πίστες. Στόχος ήταν η ρύθμιση συστημάτων ελέγχου όπως το DSC και το ABS, ώστε να ικανοποιούν τις αγωνιστικές απαιτήσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια.

Close

Το αγωνιστικό όπλο της BMW

 

Δοκιμές παντού...

Τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους. Στην πρώτη τους συμμετοχή με την BMW M4 GT4, οι δύο νέοι οδηγοί της BMW Motorsport, ο Ολλανδός Beitske Visser και ο Γερμανός Dennis Marschall κατέκτησαν τη νίκη στην πίστα της Καταλονίας πριν από μερικές εβδομάδες στα πλαίσια του GT4 European Series Southern Cup.  

Επιτυχημένη ήταν και η συμμετοχή της BMW M4 GT4 στην απόλυτη δοκιμή αντοχής, στις 24 Ώρες του Nürburgring στο περίφημο Nordschleife. Ο Γερμανός Dirk Adorf, ο νέος οδηγός της BMW Motorsport, Βρετανός Ricky Collard, ο Γερμανός Jörg Weidinger - μηχανικός δοκιμών και εξέλιξης της BMW M GmbH και επιτυχημένος αγωνιζόμενος στο BMW Sports Trophy επί σειρά ετών – μαζί με το Βρετανό αγωνιστικό συντάκτη Jethro Bovingdon, απέδειξαν με εντυπωσιακό τρόπο την αξιοπιστία της BMW M4 GT4.

Στα πλαίσια ακριβώς του κλασικού αγώνα αντοχής, ο διευθυντής της BMW Motorsport Jens Marquardt εγκαινίασε τη φάση πώλησης του τελευταίου μοντέλου της γκάμας BMW. Η BMW M4 GT4 είναι διαθέσιμη από 169.000 ευρώ συν ΦΠΑ.

 

22 Mar, 2024 Ώρα 11:14

Gymkhana Cyprus #1 – Αυτή τη Κυριακή στην Achna Speedway!

Thumbnail

Η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου σε συνεργασία με το Time Attack Club αφουγκραζόμενη την ανάγκη για νέες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού προχωρεί στη διοργάνωση του πρώτου αγώνα Gymkhana στην πίστα Achna Speedway.

Close

O αγώνας αυτός απευθύνεται σε οδηγούς αγώνων drift, Time Attack, Rally, Ταχύτητας και Αναβάσεων αλλά και σε ειδικές κατηγορίες όπως Cross Cars. Και βέβαια είναι ιδανικός και για πολιτικά αυτοκίνητα, οργανωμένα Clubs, ακόμη και ιδιώτες που θέλουν να δοκιμάσουν τις ικανότητες τους με ασφάλεια πάντα, στην πίστα.

 

Close

 

Η Achna Speedway έχει ετοιμάσει μια διαδρομή με δύο ίδιες πίστες όπου οι αγωνιζόμενοι θα συναγωνίζονται μεταξύ τους ξεκινώντας παράλληλα. Δείτε τον σχεδιασμό της.

Close

Οι αγωνιζόμενοι θα γράφουν ένα χρόνο στην αριστερή πίστα και ένα χρόνο στη δεξιά. Ανάλογα με τις συμμετοχές, η διαδικασία θα προχωρά σε επόμενο γύρο (ladders) μέχρι οι δύο συμμετέχοντες με τον καλύτερο χρόνο να φτάσουν στον τελικό.

Το Time Attack Club προσκαλεί όλους να συμμετέχουν και όλους να έρθουν να δουν αυτή τη νέα μορφή αθλήματος!

Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχών, δείτε εδώ ή τηλεφωνήστε στο 99960807 Χάρης, 99675910 Χάρης.

Οι κανονισμοί είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.

 

 

Τι είναι το Gymkhana

To Gymkhana είναι ένας χρονομετρημένος αγώνας σε μια μικρή διαδρομή. Ουσιαστικά, παίρνει την τυπική μονόδρομη διαδρομή και προσθέτει εμπόδια όπως κώνους και βαρέλια. Η ταχύτητα στην πίστα δεν είναι ιδιαίτερα ψηλή, έτσι οι οδηγοί πρέπει να χρησιμοποιούν οδήγηση με πρόσφυση, καθώς και ελιγμούς χειρόφρενου πιθανότατα και ανάλογα με την κίνηση στους τροχούς (rear wheel drive) αλλά και δεξιότητες πέδησης με το αριστερό πόδι, αν είναι γνώστες. Μπορούν όμως κάποιοι οδηγοί ακόμη και με ένα αυτοκίνητο δρόμου να διακριθούν, αν έχουν αντίληψη της διαδρομής και καλά αντανακλαστικά. Ο πιο γρήγορος χρόνος κερδίζει.

Είναι η πολυπλοκότητα του αθλήματος αυτού που προσελκύει τους αγωνιζόμενους, καθώς και η ευκαιρία να δοκιμάσουν τις οδηγικές τους αγωνιστικές σε κάποιο βαθμό ικανότητες.

Οι αγώνες αυτοί εμπνεύστηκαν από βίντεο στο διαδίκτυο που έδειχναν τις δεξιότητες διάσημων οδηγών, όπως ο θρύλος της Subaru Rally Team, Ken Block, να περιηγούνται σε εγκαταλελειμμένα κτίρια αεροδρομίων και τσιμεντένιες αποθήκες με ταχύτητες που προκαλούν ρίγος.

Ωστόσο, το Gymkhana είναι ένα άθλημα που έχει χαρακτηριστεί ως σκάκι υψηλής ταχύτητας (εναντίον του εαυτού σου) και το «διαβατήριο της πύλης του μηχανοκίνητου αθλητισμού». Ένας οδηγός προσπαθεί να νικήσει τους αντιπάλους του και να κερδίσει και τον προσωπικό του καλύτερο χρόνο. Είναι ένας αγώνας Time Attack στην ουσία στην παρουσία θεατών στην κερκίδα που παρακολουθούν τα ζεύγη να αγωνίζονται ενάντια στο χρόνο.

Παρά το ότι το Gymkhana είναι ακόμα σε αρχικά στάδια, είναι ανοιχτό σε όλους τους οδηγούς: Με πολιτικά και αγωνιστικά αυτοκίνητα. Και στις ΗΠΑ, όταν διοργανώνεται, προσελκύει περισσότερους οπαδούς από οποιαδήποτε άλλο αγώνισμα, όπως το NASCAR!

Στο Gymkhana παίζει ρόλο όχι τόσο η ιπποδύναμη αλλά η ικανότητα ελιγμών του αυτοκινήτου και του οδηγού. Ένα από τα πιο δελεαστικά στοιχεία του Gymkhana σε σχέση με άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι ότι το κάθε αυτοκίνητο μπορεί να συμμετέχει, αρκεί να περάσει την τεχνική πιστοποίηση.