Οι αναγνώστες αμερικάνικου περιοδικού ψήφισαν την Audi «καλύτερη Ευρωπαϊκή μάρκα»

09 Νοε., 2017 Ώρα 21:14

Για 6η συνεχή χρονιά, η Audi αναδείχθηκε ως η «καλύτερη Ευρωπαϊκή μάρκα αυτοκινήτου» στην έρευνα αξιοπιστίας του Consumer Reports. Το αμερικάνικο περιοδικό «τρέχει» αυτήν την έρευνα κάθε χρόνο, με εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες να ψηφίζουν με βάση τις εμπειρίες τους από τη χρήση του αυτοκινήτου τους.

Σε αυτή την ψηφοφορία οι αναγνώστες του περιοδικού αναφέρουν και πιθανά προβλήματα που παρουσίασε το αυτοκίνητό τους στη διάρκεια του περασμένου δωδεκάμηνου ενώ παράγοντες όπως ο τύπος και η φύση του κάθε προβλήματος, ο χρόνος και το κόστος που απαιτήθηκε για την επίλυσή του συνυπολογίζονται για την ανάδειξη της τελικής κατάταξης. Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό που προσδίδει αξία στη συγκεκριμένη έρευνα είναι ότι καλύπτει αποτελέσματα που αφορούν τρεις γενιές του κάθε μοντέλου.

Τα SUV της Audi έπαιξαν το ρόλο τους...

 

Στοιχεία από 640.000 αυτοκίνητα

Τα αποτελέσματα της φετινής χρονιάς βασίστηκαν σε στοιχεία που αφορούσαν περίπου 640.000 αυτοκίνητα. Η τελική κατάταξη της έρευνας αξιοπιστίας συνδυάζεται με τα αποτελέσματα δοκιμών που πραγματοποιεί το περιοδικό ως μέρος της ύλης του και προκύπτει μία γενική κατάταξη που εκφράζει τόσο τα ποιοτικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά του κάθε μοντέλου όσο και την καθημερινή χρήση του, σε βάθος χρόνου. Και τα οκτώ μοντέλα της Audi που αξιολογήθηκαν στο πλαίσιο της έρευνας, έλαβαν την ένδειξη «προτεινόμενο για αγορά». Τα μοντέλα αυτά ήταν τα Audi A3, A4, A6, A8, Q3, Q5, Q7 και ΤΤ.

 

Δείτε Επίσης