Ποιο είναι το μέλλον της Opel μετά τη συνεργασία της με το Groupe PSA;

10 Νοε., 2017 Ώρα 11:35

Ο CEO της Opel Automobile GmbH Michael Lohscheller, ανακοίνωσε το στρατηγικό σχέδιο της μάρκας για τα επόμενα χρόνια με την ονομασία... PACE!. Στόχος είναι να επιστρέψει η μάρκα στην κερδοφορία και να δημιουργήσει προϊόντα που θα πρωταγωνιστούν στις αγορές.

Όλες οι πρωτοβουλίες του PACE! θα συμβάλλουν στους στόχους δημιουργίας μιας θετικής, λειτουργικής ταμειακής ροής και ενός λειτουργικού περιθωρίου κέρδους στον τομέα αυτοκινήτων 2% σε πρώτη φάση μέχρι το 2020, και 6% μέχρι το 2026. Οι συνδυασμένες δυνάμεις θα αποφέρουν ετήσιες συνέργειες σε επίπεδο Groupe PSA ύψους 1,1 δις ευρώ μέχρι το 2020 και 1,7 δις ευρώ μέχρι το 2026. Όλες οι ενέργειες θα συμβάλλουν σε ένα χαμηλότερο breakeven point για την Opel/Vauxhall των 800.000 οχημάτων, δημιουργώντας ένα κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο ανεξάρτητα από τις όποιες αντιξοότητες.

 

Παρακολουθήστε τη συνέντευξη Τύπου του CEO της Opel/VauxhallMichael Lohscheller

 

Ηλεκτρικές βλέψεις

Έχοντας πλήρη πρόσβαση σε τεχνολογίες του Groupe PSA, η Opel/Vauxhall θα γίνει Νο.1 στην Ευρώπη στον τομέα εκπομπών CO2. Μέχρι το 2024, όλες οι Ευρωπαϊκές σειρές μοντέλων θα γίνουν ηλεκτρικές – προσφέροντας αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης ή plug-in υβριδικές εκδόσεις, μαζί με αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μέχρι το 2020, η Opel/Vauxhall θα έχει τέσσερις ηλεκτροκίνητες σειρές μοντέλων στην αγορά, συμπεριλαμβανομένου του Grandland X PHEV και ενός πλήρως ηλεκτρικού οχήματος της επόμενης γενιάς Corsa.

Επίσης θα υπάρξει μείωση του κόστους κατά 700 ευρώ ανά αυτοκίνητο, ενώ η αποδοτικότητα των δαπανών marketing θα βελτιωθεί πάνω από 10%. Η βελτιωμένη ανταγωνιστικότητα των εργοστασίων παραγωγής θα οδηγήσει σε νέο καταμερισμό οχημάτων, πετυχαίνοντας καλύτερη αξιοποίηση για την επόμενη δεκαετία. Οι δύο πλατφόρμες του Groupe PSA CMP και EMP2 θα εγκατασταθούν σε όλα τα εργοστάσια της Opel/Vauxhall. Αρχικά, ένα SUV βασισμένο στην πλατφόρμα EMP2 προγραμματίζεται για το 2019, ενώ ένα όχημα κατηγορίας D βασισμένο στην EMP2 έρχεται στο εργοστάσιο του Rüsselsheim. Ο καταμερισμός νέων κινητήρων στις εγκαταστάσεις παραγωγής της Opel/Vauxhall θα ακολουθήσει τη μετάβαση από τη GM σε κινητήρες και κιβώτια του Groupe PSA.

Συνολικά, ο αριθμός πλατφορμών που χρησιμοποιεί η Opel/Vauxhall για τα επιβατικά οχήματα θα μειωθεί από 9 που είναι σήμερα σε 2 μέχρι το 2024. Επιπλέον, οι οικογένειες κινητήρων θα βελτιστοποιηθούν από 10 σε 4.

Τέλος να αναφέρουμε ότι η Opel θα κάνει την είσοδό της σε περισσότερες από 20 νέες αγορές εξαγωγών μέχρι το 2022.

 

Δείτε Επίσης