Νέα μοντέλα

21 Nov, 2017 Ώρα 16:52

Νέα συλλεκτική BMW M3 με 460 ίππους

Thumbnail

Μία νέα συλλεκτική BMW Μ θα είναι διαθέσιμη από τη νέα χρονιά και θα ονομάζεται M3 CS. Εφοδιασμένη με έναν κινητήρα 3.0 λίτρων θα ξεπερνά τις επιδόσεις την M3 με Competition Package κατά 10 ίππους, φτάνοντας τους 460.

Close

Στην πράξη η επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα θα επιτυγχάνεται σε 3,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα της νέας, ειδικής έκδοσης που προσφέρεται στάνταρ με το M Driver’s Package, θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα.

Η νέα BMW M3 CS είναι στάνταρ εξοπλισμένη με το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και συνδυάζεται με χειριστήρια (paddles) στο τιμόνι. Οι σχέσεις αλλάζουν σε κλάσματα του δευτερολέπτου, χωρίς διακοπή στη ροή ισχύος, αλλά χρησιμοποιείται μία μακριά έβδομη σχέση για να κρατά τις στροφές χαμηλά και να ελαχιστοποιεί την κατανάλωση σε μεγάλα ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο. Η ανάρτηση της νέας BMW M3 CS θυμίζει αυτή της M3 με Competition Package. Οι σύνδεσμοι και τα ακραξόνια τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα κατασκευάζονται από σφυρήλατο αλουμίνιο, γι’ αυτό και είναι ελαφριά. Έτσι, οι μη αναρτώμενες μάζες είναι περιορισμένες, προς όφελος της δυναμικής συμπεριφοράς. Η M3 CS εφοδιάζεται στάνταρ με ανάρτηση Adaptive M, της οποίας η γεωμετρία έχει ρυθμιστεί για βελτιστοποιημένες επιδόσεις στο δρόμο και στην πίστα.

Close

Το... πιλοτήριο

Close

 

Σε 1.200 μονάδες

Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις των συστημάτων διεύθυνσης και ανάρτησης στις προσωπικές του προτιμήσεις ή απαιτήσεις της εκάστοτε διαδρομής.  

Στο εσωτερικό της νέας BMW M3 CS, συναντούμε δίχρωμη δερμάτινη επένδυση των καθισμάτων, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα ήχου Harman Kardon surround, σύστημα πλοήγησης Professional κ.ά.  

Οι παραγγελίες για τη νέα BMW M3 CS θα ξεκινήσουν από τον Ιανουάριο του 2018 ενώ η κατασκευή της ειδικής έκδοσης θα περιοριστεί σε 1.200 αντίτυπα λόγω παραγόντων που έχουν σχέση με την παραγωγή, η οποία θα ξεκινήσει από το Μάρτιο του 2018.  

 

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.