Ειδήσεις

01 Dec, 2017 Ώρα 09:13

Επιστροφή του Nissan Pulsar GTI-R;

Thumbnail

Ξεκίνησαν οι φήμες για την επιστροφή του Nissan Pulsar GTI-R. Μάθετε όλη την ιστορία πίσω από το μοντέλο, αλλά και όλες τις πληροφορίες για το αν θα το δούμε στο μέλλον.

Close

Ταξιδεύοντας κάτι περισσότερο από δύο δεκαετίες πίσω στο χρόνο (στην αρχή των 90`s) έκανε την εμφάνισή του το Nissan Pulsar GTI-R, με κωδική ονομασία N14, το οποίο γνωρίσαμε στην Ευρώπη ως Sunny GTI-R. Εκείνη η γενιά του μοντέλου ήταν και η αρχή των GTI-R εκδόσεων για την οικογένεια Pulsar, η οποία μάλιστα με τον καιρό κατάφερε να κερδίσει το παρατσούκλι «Baby Godzilla».

Σήμερα, μετά από 27 ολόκληρα χρόνια, μια ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα ανεξάρτητου σχεδιαστή ήρθε στο φως της δημοσιότητας, δείχνοντας το πως θα μπορούσε να μοιάζει το Nissan Pulsar GTI-R. Μάλιστα, αυτό γίνεται λίγες εβδομάδες μετά τις δηλώσεις υψηλόβαθμου στελέχους της ιαπωνικής φίρμας, που θέλουν την αντικατάσταση του 370Z να αργεί τουλάχιστον δύο χρόνια. Ως εκ τούτου προκύπτει εύλογα το συμπέρασμα του να εμπλουτιστεί η γκάμα των σπορ μοντέλων της Nissan ξεκινώντας από μικρότερα και πιο προσιτά στην αγορά μοντέλα.

Close

 

Close

 

Αισθητικά, το Pulsar GTI-R έχει λάβει πολλές επιρροές και στοιχεία από τον παλαιότερο προκάτοχό του. Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει επιθετική σχεδίαση με κοφτερές γραμμές και έντονες καμπύλες, ενώ εντύπωση προκαλεί και ο αεραγωγός του καπό, που παραπέμπει στο Nissan Sunny GTI-R που προαναφέρθηκε. Από εκεί και πέρα το ισχυρό μοντέλο βασίζεται σε τρίθυρο αμάξωμα (το Pulsar διατίθεται αποκλειστικά ως πεντάθυρο) με μια έντονη νεύρωση να διατρέχει όλο το πλαϊνό μέρος, καταλήγοντας πίσω όπου γίνεται ορατή η μεγάλη αεροτομή, θυμίζοντας εν πολλοίς το στίλ του N14. Αξίζει να αναφερθεί πως βάση για αυτή τη σπουδή αποτελεί το Nissan Pulsar NISMO Concept που είχε παρουσιαστεί στο Παριζιάνικο Σαλόνι Αυτοκινήτου το 2014.

Όσον αφορά στην «καρδιά» που θα κρύβεται κάτω από το καπό του «καυτού» ιαπωνικού μοντέλου, λόγος γίνεται για τον τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,8 λτ. με απόδοση 280 ίππων και 390 Nm ροπής, που συναντούμε στο νέο Renault Megane RS, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται ο εξοπλισμός του μοντέλου με μια βελτιωμένη έκδοση του 1.600άρη DiG-T (ισχύς 190 PS και 240 Nm). Η μετάδοση της κίνησης δε, θα γίνεται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ προαιρετικά θα υπάρχει και η επιλογή ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, όπως ακριβώς και στο Megane RS.

Τέλος, για την ιστορία θυμίζουμε πως το Nissan Sunny GTI-R των 90`s φιλοξενούσε στο μηχανοστάσιο του τον περίφημο 2-λιτρο turbo βενζινοκινητήρα με κωδική ονομασία SR20DET ισχύος 230 ίππων με 280 Nm ροπής, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε μεταξύ άλλων και στις γενιές S14 και S15 της Silvia και αποτέλεσε πόλο έλξης για ποικίλες βελτιώσεις και μετατροπές.

Εσείς θα θέλατε να δείτε την επιστροφή του Pulsar GTI-R από τη Nissan;

15 Apr, 2024 Ώρα 18:33

Οι Γερμανοί σκέφτονται απαγόρευση χρήσης των Ι.Χ. τα Σαββατοκύριακα!

Thumbnail

Ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας απειλεί να απαγορεύσει την οδήγηση τα Σαββατοκύριακα για την επίτευξη των κλιματικών στόχων, εάν ο κυβερνητικός συνασπισμός δεν περάσει μεταρρυθμίσεις στο νόμο για την προστασία του κλίματος μέχρι τον Ιούλιο.

Close

“Το γεγονός ότι η τροποποίηση δεν έχει ακόμη τεθεί σε ισχύ οδηγεί σε σημαντικές νομικές και πραγματικές αβεβαιότητες”, έγραψε ο φιλελεύθερος πολιτικός Φόλκερ Βίσσινγκ σε επιστολή του προς τους επικεφαλής των κοινοβουλευτικών ομάδων του συνασπισμού, όπως μετέδωσε την Πέμπτη το γερμανικό πρακτορείο BILD. “Αυτό δεν εξυπηρετεί ούτε το κλίμα ούτε τη φήμη της ομοσπονδιακής κυβέρνησης”, ανέφερε.

Η μείωση της κυκλοφορίας για την επίτευξη των κλιματικών στόχων θα ήταν δυνατή μόνο με μέτρα που είναι δύσκολο να επικοινωνηθούν στο κοινό, όπως “ολοκληρωμένες και καθολικές απαγορεύσεις οδήγησης τα Σάββατα και τις Κυριακές”, πρόσθεσε ο Wissing.

Close

Εάν ο συνολικός στόχος δεν επιτευχθεί δύο συνεχόμενα έτη, τότε η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα αποφασίσει σε ποιον τομέα και με ποια μέτρα θα επιτευχθεί η επιτρεπόμενη συνολική ποσότητα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως το 2030.

Εάν οι σχεδιαζόμενες μεταρρυθμίσεις δεν περάσουν από το κοινοβούλιο έως τις 15 Ιουλίου, προειδοποίησε ο Βίσινγκ, το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και Μεταφορών θα υποχρεωθεί να υποβάλει “άμεσο πρόγραμμα δράσης που θα διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τα ετήσια επίπεδα εκπομπών του τομέα των μεταφορών” έως το 2030 – το οποίο θα περιλαμβάνει απαγόρευση οδήγησης τα Σαββατοκύριακα.

Close