Ειδήσεις

06 Dec, 2017 Ώρα 10:14

Επίσημο: Lamborghini Urus

Thumbnail

Η αναμονή τελείωσε, το ίδιο και τα αμέτρητα teasers και διαρροές. Η Lamborghini -με κάθε επισημότητα- επιστρέφει στην SUV κατηγορία, με την Urus, ένα μοντέλο, που σύμφωνα με τους Ιταλούς δεν υπάρχει όμοιο του. Αυτό είναι το τρίτο της εταιρίας από την Sant’Agata, με το Super Sport Utility Vehicle της να δημιουργεί μια νέα πτυχή στην κατηγορία των πολυτελών SUV, καθώς θέτει νέα standards σε δύναμη, απόδοση και δυναμική οδήγησης, που μαζί με τον ασύγκριτο σχεδιασμό της, την πολυτέλεια της και την καθημερινή της χρηστικότητα την καθιστούν μοναδική.

Close

 

Close

 

Η Lamborghini έχει παράδοση να ονομάζει τα αυτοκίνητά της από διάσημους ταύρους. Και η Urus δεν αποτελεί εξαίρεση. Συνεχίζοντας αυτή την παράδοση, για το super SUV της η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία έδωσε το όνομα του ταύρου Urus, επίσης γνωστός ως Aurochs. Αυτός είναι ένας από τους πιο μεγάλους, άγριους προγόνους των κατοικίδιων βοοειδών. Αν και ο Urus δεν είναι τεχνικά ισπανικός ταύρος, είναι παρόμοιος σε εμφάνιση με τους ταύρους που “αγωνίζεται” στις σημερινές αρένες.

Close

Η Urus είναι αναμφισβήτητα μια Lamborghini. Αποτελώντας την έκδοση παραγωγής του concept που είδαμε πριν πεντέμισι χρόνια, και αντλώντας στοιχεία από τα supercar μοντέλα της, που είναι θεμελιώδη για την κληρονομιά της, η Urus έχει εξαιρετικές αναλογίες και κραυγαλέα εμφάνιση.

 

 
 

Κάθε επιφάνεια της Urus συμβάλλει σαφώς στην αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου, με το εμπρός splitter και τις πολύ μεγάλες εισαγωγές αέρα να διασφαλίζουν τη βέλτιστη ροή του αέρα. Σε συνδυασμό με τις εκτεταμένες καλυμμένες περιοχές του πατώματος, τα αεροδυναμικά πτερύγια στις εξωτερικές άκρες των πίσω παραθύρων, και την “πλωτή” πίσω αεροτομή μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση.

Σύμφωνα με την Lamborghini, η Urus είναι το νέο σημείο αναφοράς για τα SUV και μια αληθινή Lamborghini. Είναι χτισμένη πάνω στην πλατφόρμα MLB Evo του VW Group, την ίδια που χρησιμοποιεί η Bentley Bentayga, η Porsche Cayenne, και πολλά μοντέλα της Audi (Q5, Q7, Α4, Α5, Α7, Α8), με το βάρος του αμαξώματος να μην ξεπερνά τα 2.200 κιλά.

 

 
 

Το πλαίσιο είναι ένα μείγμα από αλουμίνιο και χάλυβα, ενώ και στο αμάξωμα έχει χρησιμοποιηθεί αλουμίνιο σε κάποια μέρη, όπως στις πόρτες. To μήκος της Urus αγγίζει τα 5.112 χλστ., το πλάτος τα 2.016 χλστ., και το ύψος τα 1.638 χλστ., ενώ το μεταξόνιο τα 3.003 χλστ. Η εμφάνιση της είναι επιβλητική, καθώς σε σύγκριση με τα άλλα SUV του VW Group, το ύψος της Urus είναι κατά 10 εκατοστά πιο χαμηλό, που μαζί με την κεκλιμένη γραμμή της οροφής, χαρίζουν στην Urus μια σαφώς πιο επιθετική όψη.

Κάτω από το μυώδες καπό της Urus υπάρχει ο αλουμινένιος 4,0-λιτρος twin-turbo V8 κινητήρας, που κινεί μεταξύ άλλων την νέα Porsche Cayenne Turbo. Είναι η πρώτη φορά που τοποθετείται turbo κινητήρας σε μοντέλο της Lamborghini, κάτι που αντικατοπτρίζει την χρηστικότητα του αυτοκινήτου. Ειδικά σε συνθήκες εκτός δρόμου απαιτείται ψηλή ροπής σε χαμηλές στροφές, κάτι που μπορεί να διασφαλιστεί μόνο από έναν τέτοιο κινητήρα, παρέχοντας παράλληλα βέλτιστη ανταπόκριση και αποτελεσματικότητα.

 

 

Η απόδοση του φτάνει τα 650 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη να “μπαίνει” στις 6.800 σ.α.λ.. Η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 850 Nm, διαθέσιμη από τις 2.250 μέχρι τις 4.500 σ.α.λ., με την ειδική ισχύ της Urus να είναι 162,7 άλογα ανά λίτρο, και την αναλογία κιλών ανά ίππο στο 3.38, καθιστώντας το SUV με την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο.

Η Urus διαθέτει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ ταχυτήτων, με μετατροπέα ροπής. Το συμπαγές ηλεκτρο-υδραυλικά ελεγχόμενο πλανητικό κιβώτιο παρέχει πολύ κοντές σχέσεις μετάδοσης στις πρώτες σχέσεις, και μακρύτερες στις επόμενες. Έτσι, η Urus επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα, από τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 305 χλμ/ώρα.

 

 

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, με το σύστημα τετρακίνησης να είναι ιδανικά ρυθμισμένο για ασφαλής και υψηλής απόκρισης δυναμική οδήγησης σε κάθε δρόμο και επιφάνεια, σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Το κεντρικό διαφορικό -αυτόματου κλειδώματος- Torsen παρέχει μέγιστο έλεγχο και ευελιξία σε όλες τις συνθήκες, ιδιαίτερα σε εκτός δρόμου διαδρομές. Σε νορμάλ συνθήκες η ροπή είναι χωρισμένη 40/60 στον μπροστά/πίσω άξονα, ενώ μπορεί να φτάσει σε μέγιστη τιμή 70% εμπρός ή 87% πίσω.

Ο οδηγός θα έχει την δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ έξι προγραμμάτων, τα οποία επιλέγονται από το Tamburo, τον διακόπτη στην βάση της κεντρικής κονσόλας. Αυτά είναι τα εξής: Strada (για καθημερινή χρήση στον δρόμο), Sport (για πιο σβέλτες μετακινήσεις), Corsa (για χρήση εντός πίστας), Sabbia (για κίνηση σε άμμο), Terra (για κίνηση εκτός δρόμου) και Neve (για κίνηση στο χιόνι).

H Urus είναι ένα πολυτελές SUV και δεν το κρύβει, παραμένει όμως ένα δυναμικό supercar. Ο σχεδιασμός και το φινίρισμα του εσωτερικού αντανακλούν αυτό του εξωτερικού από άποψη χρωμάτων και εξατομίκευσης. Αναπόφευκτα, όμως, η καμπίνα του ιταλικού SUV φέρει αρκετά στοιχεία από την Audi.

 

 

Πιο συγκεκριμένα, στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει η μεγάλη οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, 10,1 ιντσών, ενώ λίγο πιο κάτω υπάρχει άλλη μια οθόνη για τον έλεγχο του κλιματισμού, όμοια με αυτή που έχουμε δει στα νέα A8 και A7, η οποία έχει διαγώνιο 8,6 ίντσες.

Ο -12,3 ιντσών- πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός, διαθέτοντας την έκδοση της δεύτερης γενιάς του Virtual Cockpit της Lamborghini. Ακόμα, υπάρχουν εξαγωνικοί αεραγωγοί, που χαρίζουν στην καμπίνα μια σπορ εμφάνιση, ενώ τα πάντα είναι επενδυμένα με δέρμα.

Από θέμα χώρων, η Urus μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις επιβάτες, με τον χώρο αποσκευών να έχει χωρητικότητα 616 λίτρων, που φτάνει μέχρι τα 1.596 λίτρα.

24 Apr, 2024 Ώρα 08:41

Όλα όσα θα δούμε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου

Thumbnail

Το Πεκίνο, στις προσεχείς ημέρες και έως τις αρχές Μαΐου θα συγκεντρώνει τα φώτα της δημοσιότητας, σε ό,τι αφορά στα πεπραγμένα των εταιρειών και τα μοντέλα τους που θα παρουσιάσουν τόσο για την αγορά της χώρας όσο και για τις άλλες μεγάλες της Άπω Ανατολής.

Close

Οι διοργανωτές της εφετινής Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Πεκίνου δημοσίευσαν τη λίστα με τις εταιρείες που θα λάβουν μέρος σε αυτή, τόσο τις ευρωπαϊκές όσο και τις κινεζικές και κάποιες αμερικανικές. Ας δούμε τι θα παρουσιάσουν εκεί.

Arcfox

H Arcfox είναι μια ακόμα θυγατρική του Ομίλου SAIC και θα παρουσιάσει το αμιγώς ηλεκτροκίνητο τετράθυρο Alpha S5. Το νέο μοντέλο της βασίζεται σε πλατφόρμα αρχιτεκτονικής 800 Volt, η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του φτάνει τους 530 ίππους και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή του τα 690 Nm.

Close

Audi

H Audi έχει ανακοινώσει ήδη ότι θα παρουσιάσει το Q6L e-tron την επιμηκυσμένη έκδοση του νέου αμιγώς ηλεκτροκίνητου Q6 e-tron η οποία προορίζεται αποκλειστικά για την κινεζική αγορά και πληροί την επιθυμία των εκεί αγοραστών για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο.

Avatr

Η Avatr θα παρουσιάσει το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της το οποίο δημιούργησε σε συνεργασία με τη Huawei, τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό. Το καινούργιο αυτοκίνητο ονομάζεται 12 αλλά προφέρεται ως ένα δύο και όχι ως δώδεκα. Βασίζεται στη σύγχρονη πλατφόρμα της EP1 EV της εταιρείας, η οποία έχει σχέδια για την εξαγωγή του και σε άλλες αγορές ανά τον κόσμο.

Close

BMW

H BMW θα παρουσιάσει τόσο το πρωτότυπο Vision Neue Klasse X που είδαμε πριν από λίγο καιρό, όπως και τη Σειρά 4 η οποία θα είναι προσαρμοσμένη στα δεδομένα της κινεζικής αγοράς.

BYD Auto

H BYD θα έχει την γκάμα των μοντέλων παραγωγής της, όμως το όχημα που αναμένεται να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού και του Τύπου θα είναι το Shark, το καινούργιο αμιγώς ηλεκτρικό pickup μοντέλο της. Αυτό θα διατίθεται και με κινητήρα υβριδικής διάταξης, όσο και σε Plug-in Hybrid εκδοχή (Dual Mode Off-Road), όπως έχει γίνει γνωστό.

Εκτός αυτού, η εταιρεία θα παρουσιάσει το Qing L, ένα καινούργιο sedan, καθώς και τα SUV Fang Cheng Bao 8 και Fang Cheng Bao Super 3. Επίσης, η Fang Cheng Bao, η θυγατρική της BYD, θα εμφανίσει το roadster Super 3, το πλαίσιο του οποίου έχει ανθρακονήματα σε πολλά τμήματά του.

Επιπλέον, η Fang Cheng Bao θα παρουσιάσει και ένα πρωτότυπο μοντέλο της. Τέλος, η BYD Auto θα παρουσιάσει τα μοντέλα των Dynasty, Ocean και YangWang, τριών ακόμα θυγατρικών της.

Denza

H Denza είναι ακόμα μία θυγατρική εταιρεία της BYD Auto, αυτή που έχει ιδρυθεί για να κατασκευάζει τα πολυτελή μοντέλα του Ομίλου. Στο περίπτερό της θα υπάρχει το Z9 GT, το οποίο είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο.

Έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Mercedes-Benz και στην κορυφαία εκδοχή του έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνολικά 965 ίππους. Θεωρείται ο κινεζικός εμπορικός ανταγωνιστής της Porsche Taycan Turbo S.

Exeed

H Exeed είναι μια θυγατρική αυτοκινητοβιομηχανία της Chery Automobiles. Και αυτή έχει σκοπό να κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά πολυτελή MPV μοντέλα, είτε μόνο με συσσωρευτές είτε και σε συνδυασμό αυτών με range extender.

Όπως είναι η μόνιμη επωδός των Κινέζων, τα στελέχη της εταιρείας ανακοινώνουν ότι τα αυτοκίνητά της θα διακρίνονται για τη σύγχρονη τεχνολογία και τις εφαρμογές που θα διαθέτουν στον εξοπλισμό τους.

Ford

Η Ford πρόκειται να παρουσιάσει επίσημα στην κινεζική αγορά την καινούργια Mustang Coupe Performance Edition, όπως και cabriolet έκδοση του μοντέλου. Επίσης, θα παρουσιάσει και το Bronco το οποίο έχει αρχίσει να κατασκευάζεται στη χώρα, στο εργοστάσιο που έχει εκεί η αμερικανική εταιρεία.

Geely Automobile Holdings

O κινεζικός αυτοκινητικός Όμιλος θα παρουσιάσει το καινούργιο κορυφαίο μοντέλο της της το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο και θα διατίθεται είτε μόνο με μπαταρίες είτε και σε έκδοση με range extender.

Εκτός αυτού, o Όμιλος θα παρουσιάσει και τα μοντέλα των θυγατρικών εταιρειών του. Δηλαδή, το Galaxy E5, τα καινούργια Plug-in Hybrid οχήματα της Lynk & Co, όπως και το Zeekr MIX.

General Motors

H General Motors έχει δημιουργήσει κοινοπραξία με τη SAIC Motor και παράγει τα μοντέλα της στην Κίνα. Έτσι, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να αποκτήσουν τα αυτοκίνητα των Buick, Cadillac και Chevrolet που κατασκευάζονται εκεί.

Η GM ανακοίνωσε ότι στο Πεκίνο θα παρουσιάσει στην εγχώρια αγορά τα αμιγώς ηλεκτρικά Buick Electra 4 και Electra 4, καθώς και τα Cadillac Lyriq και Optiq. Πέραν αυτών, αναμένεται να παρουσιαστούν και τα Plug-in Hybrid Buick GL8 και Chevrolet Equinox Plus.

GWM (Great Wall Motors)

Η GWM έχει ανακοινώσει ότι θα έχει στο περίπτερό της το Ora 7, ένα πολυτελές αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το αμάξωμα του οποίου έχει σαφείς επιρροές από τον Όμιλο Volkswagen, δηλαδή από το Volkswagen Beetle εμπρός και από την Porsche Panamera πίσω.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το νέο μοντέλο θα είναι είτε πισωκίνητο είτε τετρακίνητο. Στη δεύτερη εκδοχή του η μέγιστη συνδυαστική ισχύς του είναι 400 ίπποι και η μέγιστη συνδυαστική ροπή του 678 Nm.

Honda

Η Honda θα παρουσιάσει το Ye GT, ένα νέο πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο όχημα από το οποίο θα προέλθει ένα καινούργιο τετράθυρο μοντέλο της για την κινεζική αγορά. H ιαπωνική εταιρεία συνεργάζεται στην χώρα με τις γηγενείς εταιρείες Dongfeng Motor και GAC Motor.

Όπως έχει γίνει γνωστό, θα πρόκειται για ένα όχημα με χαρακτήρα Gran Turismo το οποίο θα έχει ως πρωταγωνιστή τον οδηγό και η διαμόρφωση του ταμπλό (και του εσωτερικού εν γένει) θα ανταποκρίνεται ουσιαστικά σε ένα GT. Η έκδοση παραγωγής του θα παρουσιαστεί εντός της επόμενης χρονιάς, τότε που θα αρχίσει και η κατασκευή του.

Εκτός από το Ye GT, η Honda θα παρουσιάσει στην κινεζική πρωτεύουσα και τα πρωτότυπα Ye P7 και Ye S7, τις crossover εκδοχές του.

iCar

Η iCar είναι μια θυγατρική της Chery Automobile και θα παρουσιάσει το X25, ένα εκτός δρόμου αμιγώς ηλεκτρικό MPV μοντέλο το οποίο θα έχει και μικρό θερμικό κινητήρα που θα λειτουργεί ως range extender.

Mengshi M-Hunter

Η Mengshi είναι το τμήμα της Dongfeng Motor που κατασκευάζει θωρακισμένα οχήματά της. Αυτή τη φορά δημιούργησε το M-Hunter, ένα 4×4 buggy το οποίο απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα διαφορετικό μέσο μεταφοράς, το οποίο θα έχει μεγάλη δυνατότητα εξατομίκευσης.

Mercedes-Benz

Η Mercedes-Benz θα έχει σημαντική παρουσία στην κινεζική πρωτεύουσα τόσο με τα δικά της μοντέλα όσο και με αυτά της Mercedes-AMG. Φυσικά, η παρουσίαση της καινούργιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης G-Class θα είναι το μεγάλο γεγονός για όλους. Εκτός αυτής, θα παρουσιαστεί η Mercedes-AMG GT 63 S E Performance.

MINI

H MINI θα παρουσιάσει το Aceman, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της το οποίο θα αντικαταστήσει το Clubman. To καινούργιο αυτοκίνητό της θα έχει αισθητά μεγαλύτερες διαστάσεις από αυτές του νέου Cooper.

Nissan

Η Nissan έχει ανακοινώσει ότι θα παρουσιάσει αμιγώς ηλεκτροκίνητα πρωτότυπα από τα οποία θα προέλθουν νέα μοντέλα της για την αγορά της Κίνας.

Μεταξύ αυτών θα είναι και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο Hyper Force το οποίο θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για μια αντίστοιχη έκδοση του GT-R στο μέλλον, καθώς και το καινούργιο μονοθέσιό της για τον θεσμό Formula E.

Porsche

Η Porsche θα παρουσιάσει μια νέα έκδοση της Taycan για την εγχώρια αγορά η οποία θα έχει καλύτερες επιδόσεις και αναβαθμισμένο επίπεδο εξοπλισμού σε σχέση με αυτές στις οποίες διατίθεται ήδη εκεί το αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές μοντέλο.  

smart

Το smart #5, το μεγάλο νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της εταιρείας, βασίζεται την πλατφόρμα SEA (Sustainable Experience Architecture) που έχει δημιουργήσει η Geely Automobile για τα μοντέλα της και γι’ αυτά των θυγατρικών εταιρειών της.

Volkswagen

Από τη Volkswagen ανακοινώθηκε ότι στο Πεκίνο θα παρουσιάσει ένα καινούργιο αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο το οποίο δεν θα αποτελεί απλώς τον προπομπό εντός νέου μοντέλου της, αλλά θα αποκαλύψει και τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα των καινούργιων μοντέλων της.

Πρόκειται για ένα SUV με έντονα κεκλιμένο το πίσω μέρος του, σαν coupé. Στο εμπρός μέρος το καπό του είναι κεκλιμένο, σχετικά χαμηλό σε ύψος και με πιο έντονα διαμορφωμένους τους θόλους. Το ίδιο ισχύει και για τους πίσω, αντίστοιχα.

Xiaomi

O τεχνολογικός κολοσσός της Κίνας θα έχει στο περίπτερό της το αμιγώς ηλεκτρικό SU7, το οποίο έχει παρουσιαστεί πριν από λίγες ημέρες και τώρα αναμένεται να αποτελέσει το κύριο έκθεμά της (τετράτροχο, φυσικά).

Xpeng

H Xpeng, εκτός από τα μοντέλα της, θα ανακοινώσει την ίδρυση μιας νέας θυγατρικής εταιρείας της η οποία θα κατασκευάζει νέα μοντέλα τα οποία θα είναι πιο προσιτά οικονομικώς σε σχέση με τα δικά της.