Ειδήσεις

19 Dec, 2017 Ώρα 16:26

Το νέο SUV Hyundai Kona έρχεται και φέρνει 5 αστέρια ασφαλείας!

Thumbnail

Το νέο Hyundai SUV Kona απέσπασε τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων για την ασφάλεια από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP. Αυτό το καθιστά ως ένα από τα ασφαλέστερα στην κατηγορία του, σε όλες τις κατηγορίες δοκιμών.

Close

“Η βαθμολόγηση 5 αστέρων του Euro NCAP για το Kona αποδεικνύει ότι το νέο μας μοντέλο πληροί τις πιο υψηλές απαιτήσεις για την ασφάλεια των αγοραστών μας”, δήλωσε ο Thomas A. Schmid, Chief Operation Officer της Hyundai Motor Europe. “Το αποτέλεσμα έρχεται να επιβεβαιώσει ότι η Hyundai δεν προσφέρει μόνο λύσεις υψηλής τεχνολογίας αλλά τις κάνει και προσιτές σε όλους”.

 

Close

 

Close
  • Το νέο Hyundai Kona μεταξύ των πιο ασφαλών αυτοκινήτων στην κατηγορία B-SUV στις δοκιμές ασφαλείας του Euro NCAP.
  • Η τεχνολογία υποβοήθησης ενεργητικής ασφάλειας στην οδήγηση αποδεικνύεται σύμφωνη με τα πιο υψηλά ευρωπαϊκά επίπεδα.
  • Το Kona διακρίθηκε στις τέσσερεις κατηγορίες δοκιμών ασφαλείας:Ενήλικος Επιβάτης, Παιδί-Επιβάτης, Πεζός και Υποβοήθηση Ασφαλείας.

 

Hyundai SmartSenseTM με τις τελευταίες τεχνολογίες ενεργητικής ασφαλείας. Για να συνάδει με τις υψηλότερες Ευρωπαϊκές προδιαγραφές, το νέο Kona, μεταξύ άλλων είναι εφοδιασμένο με τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό ενεργητικής ασφαλείας: το Hyundai SmartSenseTM. Με τα εξελιγμένα βοηθητικά συστήματα οδήγησης και προειδοποίησης του Hyundai SmartSense, το Kona είναι κορυφαίο στην κατηγορία του σε τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας, για να απολαμβάνει ο οδηγός ασφάλεια και ηρεμία. Από το Σύστημα Αυτόματης Έκτασης Πέδησης (FCAA) για αποφυγή συγκρούσεων, έως το σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου, το ΚΟΝΑ μπορεί

να προειδοποιήσει για πιθανούς κινδύνους γύρω από το αυτοκίνητο κατά την οδήγηση.

Σύστημα Προειδοποίησης Μετωπικής Σύγκρουσης (FCAA) με ανίχνευση πεζών. Το σύστημα χρησιμοποιεί την τοποθετημένη στο εμπρός μέρος κάμερα και τον αισθητήρα ραντάρ για παρακολούθηση της κυκλοφορίας. Αν εντοπίσει πιθανή σύγκρουση με όχημα μπροστά ή με πεζό, θα προειδοποιήσει τον οδηγό και αν απαιτηθεί από τις συνθήκες θα επιβραδύνει ή θα ακινητοποιήσει αυτόματα το όχημα.

Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (LKA). Το σύστημα LKA (στον βασικό εξοπλισμό) χρησιμοποιεί την τοποθετημένη στο εμπρός μέρος κάμερα για την παρακολούθηση των διαγραμμίσεων του δρόμου. Σε περίπτωση απρόβλεπτης εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας, ειδοποιεί με οπτικό και ηχητικό σήμα τον οδηγό.

Ανίχνευση Τυφλού Σημείου. Δύο αισθητήρες τοποθετημένοι χαμηλά στους πίσω προφυλακτήρες, ανιχνεύουν την προσέγγιση με οποιοδήποτε όχημα βρίσκεται στην τυφλή ζώνη του καθρέφτη, ενεργοποιώντας ηχητική και οπτική προειδοποίηση αν ο οδηγός βγάλει φλας αλλαγής πορείας.

Τεχνολογία Πλήρους Φωτισμού LED. Το Σύστημα Αυτόματης Ρύθμισης Υψηλής Σκάλας Φώτων (HBA) ενεργοποιεί αυτόματα τα φώτα όταν δεν επαρκεί ο εξωτερικός φωτισμός. Επιπρόσθετα, βλέπει τον δρόμο μπροστά και χαμηλώνει τα μεγάλα φώτα όταν διακρίνει οχήματα σε κοντινή απόσταση. Τα στατικά φώτα στροφής (SBL) εκπέμπουν πρόσθετο φωτισμό προς την κατεύθυνση που στρίβει το αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα την ενισχυμένη ορατότητα στο εσωτερικό των στροφών κατά τη νυκτερινή οδήγηση.

Σύστημα Ανίχνευσης Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (RCCW). Όταν το αυτοκίνητο κινείται με την όπισθεν σε χωρό στάθμευσης περιορισμένης ορατότητας, το σύστημα RCCW μειώνει τον κίνδυνο σύγκρουσης. Δύο αισθητήρες τοποθετημένοι στο πίσω μέρος του οχήματος προειδοποιούν για πιθανά διερχόμενα οχήματα.

Σύστημα Προειδοποίησης Απόσπασης Προσοχής Οδηγού (DAW). Παρακολουθεί το συνολικό προφίλ οδήγησης αναλύοντας πλειάδα πληροφοριών συμπεριφοράς. Αν το σύστημα ανιχνεύσει τυχόν ενδείξεις απροσεξίας ή κόπωσης του οδηγού τον ειδοποιεί με ηχητική και οπτική ένδειξη στον πίνακα οργάνων προτείνοντας στάση για διάλειμμα.  

19 Apr, 2024 Ώρα 13:45

Η περιοχή του πλανήτη όπου απαγορεύονται όσα Ι.Χ. είναι εξοπλισμένα με αυτόνομη οδήγηση

Thumbnail

Την ώρα που σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μια επαρχία του Καναδά κάνει την δική της… «επανάσταση».

Close

Η Βρετανική Κολομβία επικαιροποίησε πρόσφατα τον νόμο για τα μηχανοκίνητα οχήματα, απαγορεύοντας τη χρήση οχημάτων που είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Αυτό δεν είναι απλώς μια απαγόρευση της χρήσης τέτοιων συστημάτων. Ο νόμος καθιστά παράνομη ακόμα και την απλή οδήγηση οποιουδήποτε αυτοκινήτου έχει στον εξοπλισμό του σύστημα επιπέδου 3, είτε το χρησιμοποιείτε είτε όχι.

 

Close

 

Οι επικαιροποιημένοι κανόνες υπογράφηκαν στις 18 Μαρτίου και τέθηκαν σε ισχύ στις 5 Απριλίου. Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν δύο μοντέλα που παρέχουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, και είναι η Mercedes-Benz S-Class και η EQS του 2024 τα συστήματα των οποίων έχουν εγκριθεί μόνο για περιορισμένη χρήση στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα, με ταχύτητες κάτω από τα 65χλμ./ώρα.

Close

Αν σας πιάσουν να οδηγείτε Ι.Χ. με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, τα πρόστιμα κυμαίνονται από 368 έως 2.000 δολάρια σε καναδικό νόμισμα ή ακόμη και έξι μήνες φυλάκιση.

“Αυτοί οι νέοι κανονισμοί θα κρατήσουν τους ανθρώπους ασφαλέστερους στους δρόμους μας και θα ενθαρρύνουν ακόμη περισσότερο τη χρήση των ενεργών μεταφορών”, δήλωσε ο Rob Fleming, υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.