Ειδήσεις

22 Dec, 2017 Ώρα 21:08

Αυξήθηκαν σε ποσοστό 5.2% οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Thumbnail

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία έμεινε σταθερή το Νοέμβριο του 2017, με τις νέες ταξινομήσεις να φτάνουν τις 1.250.281, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 5.2% σε σύγκριση με το Νοέμβριο του 2016.

Close

Γαλλία, Ισπανία και Γερμανία, μαζί με μεσαίου μεγέθους αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ολλανδίας και της Αυστρίας, σημείωσαν τις μεγαλύτερες αυξήσεις σε όγκο πωλήσεων για τον περασμένο μήνα, ισοσκελίζοντας την πτώση στην αγορά της Μεγ. Βρετανίας, όπου οι ταξινομήσεις μειώθηκαν κατά 11.2%. Παρά το ταραχώδες 2017 για τον κλάδο στο σύνολό του, η οποία αντιμετώπισε απειλές από την κρίση στο ντίζελ, τους νέους στόχους εκπομπών καυσαερίων και το Brexit, τα αποτελέσματα για τους πρώτους έντεκα μήνες του έτους δείχνουν συνολική αύξηση των ταξινομήσεων κατά 3,8%, με 14,43 εκατομμύρια μονάδες καταχωρημένες αυτό το διάστημα.

Η αύξηση οφείλεται στην συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για SUV και οι ταξινομήσεις στον τομέα αυτό αυξήθηκαν κατά 21,6% αγγίζοντας τις 400.000 μονάδες. Τα SUV αποτελούν πλέον το 31,9% της αγοράς, μια αύξηση 4,3 ποσοστιαίων μονάδων από το μερίδιο αγοράς της τάξης του 27,6% την ίδια περίοδο πέρυσι.   

Close

Ο τομέας των SUV ενισχύθηκε από την αυξημένη ζήτηση για μικρά (B-SUV), συμπαγή (C-SUV) και μεσαίου μεγέθους SUV (D-SUV), τα οποία αυξήθηκαν κατά 25,5%, 16,6% και 41% αντίστοιχα. Η Λετονία και η Εσθονία διατήρησαν τη θέση τους ως ευρωπαϊκές αγορές όπου τα SUV είναι πιο δημοφιλή, με μερίδια αγοράς 44,1% και 39,5% αντίστοιχα. Σημαντικές αυξήσεις του μεριδίου αγοράς για τα SUV στη Δανία, την Πολωνία και τη Νορβηγία συνέβαλαν στην αύξηση του όγκου πωλήσεων του τομέα για το Νοέμβριο. Παρά τη δεσπόζουσα θέση της στον κλάδο, με ποσοστό 19,8% της αγοράς στα SUV, η Renault-Nissan δεν μπόρεσε να επωφεληθεί από αυτή την αυξημένη ζήτηση, με τις ταξινομήσεις των SUV της να αυξάνονται μόνο κατά 2,4% για το Νοέμβριο.

Αντίθετα, λόγω των ισχυρών επιδόσεων των νέων της Peugeot, των Opel / Vauxhall και των SUV της Citroen, η PSA είδε τις ταξινομήσεις των SUV της να αυξάνονται κατά 70,2% το Νοέμβριο - κάτι που σημαίνει ότι υπερίσχυσε του VW Group στον τομέα.  

 

Ο όμιλος VW διατήρησε το προβάδισμά του με μερίδιο αγοράς 24,5%, μειωμένο κατά 0,3 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με πέρυσι. Η PSA κατέλαβε τη δεύτερη θέση μετά την τρίτη υψηλότερη αύξηση όγκου πωλήσεων για το μήνα. Η FCA σημείωσε πτώση, λόγω της μείωσης των ταξινομήσεων στην εγχώρια αγορά της Ιταλίας.

Close

Από εκεί και πέρα το VW Golf έμεινε άνετα στην πρώτη του θέση ενώ το Peugeot 3008 κέρδισε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς για το μήνα, ακολουθούμενο από άλλα τρία SUV, το Opel Crossland X, το Peugeot 5008 και το Skoda Kodiaq.

 

15 Apr, 2024 Ώρα 18:33

Οι Γερμανοί σκέφτονται απαγόρευση χρήσης των Ι.Χ. τα Σαββατοκύριακα!

Thumbnail

Ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας απειλεί να απαγορεύσει την οδήγηση τα Σαββατοκύριακα για την επίτευξη των κλιματικών στόχων, εάν ο κυβερνητικός συνασπισμός δεν περάσει μεταρρυθμίσεις στο νόμο για την προστασία του κλίματος μέχρι τον Ιούλιο.

Close

“Το γεγονός ότι η τροποποίηση δεν έχει ακόμη τεθεί σε ισχύ οδηγεί σε σημαντικές νομικές και πραγματικές αβεβαιότητες”, έγραψε ο φιλελεύθερος πολιτικός Φόλκερ Βίσσινγκ σε επιστολή του προς τους επικεφαλής των κοινοβουλευτικών ομάδων του συνασπισμού, όπως μετέδωσε την Πέμπτη το γερμανικό πρακτορείο BILD. “Αυτό δεν εξυπηρετεί ούτε το κλίμα ούτε τη φήμη της ομοσπονδιακής κυβέρνησης”, ανέφερε.

Η μείωση της κυκλοφορίας για την επίτευξη των κλιματικών στόχων θα ήταν δυνατή μόνο με μέτρα που είναι δύσκολο να επικοινωνηθούν στο κοινό, όπως “ολοκληρωμένες και καθολικές απαγορεύσεις οδήγησης τα Σάββατα και τις Κυριακές”, πρόσθεσε ο Wissing.

Close

Εάν ο συνολικός στόχος δεν επιτευχθεί δύο συνεχόμενα έτη, τότε η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα αποφασίσει σε ποιον τομέα και με ποια μέτρα θα επιτευχθεί η επιτρεπόμενη συνολική ποσότητα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως το 2030.

Εάν οι σχεδιαζόμενες μεταρρυθμίσεις δεν περάσουν από το κοινοβούλιο έως τις 15 Ιουλίου, προειδοποίησε ο Βίσινγκ, το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και Μεταφορών θα υποχρεωθεί να υποβάλει “άμεσο πρόγραμμα δράσης που θα διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τα ετήσια επίπεδα εκπομπών του τομέα των μεταφορών” έως το 2030 – το οποίο θα περιλαμβάνει απαγόρευση οδήγησης τα Σαββατοκύριακα.

Close