Νέα μοντέλα

28 Dec, 2017 Ώρα 16:33

Μοναδικά χαρακτηριστικά για τις Porsche 718 Boxster και Cayman GTS

Thumbnail

Η Porsche παρουσιάζει τις GTS εκδόσεις των 718 Boxster και 718 Cayman. Δύο μοντέλα που έχουν αναβαθμιστεί τόσο μηχανολογικά όσο και αισθητικά προσφέροντας περισσότερες επιδόσεις και φυσικά μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.

Close

Όσον αφορά τον εξωτερικό σχεδιασμό, αυτός δεν διαφέρει από την απλή έκδοση. Όμως, οι GTS εκδόσεις των 718 Boxster και 718 Cayman ξεχωρίζουν από το νέο Sport Design σπόιλερ στο μπροστινό μέρος, τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, τα μαύρα λογότυπα, την μαύρη ποδιά, τις κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις εξατμίσεων και τις μαύρες ζάντες 20″. Στο εσωτερικό, και με το πακέτο Sport Chrono, ο οδηγός ενός GTS έχει το χρονόμετρο πάνω στο ταμπλό, ενώ είναι επενδυμένο με Alcantara το μεσαίο τμήμα των καθισμάτων, το υποβραχιώνιο, το τιμόνι και η ταπετσαρία της πόρτας. Φυσικά, στο προσκέφαλο έχει ραφτεί το logo GTS. Παράλληλα, η εφαρμογή PTPA (Porsche Track Precision App) επιτρέπει στον οδηγό να καταγράφει, να εμφανίζει και να αναλύει τα δεδομένα οδήγησης, απευθείας στο smartphone του.

Οι αλλαγές επεκτείνονται και στα μηχανικά μέρη. Εκεί όπου ο 2.5 λίτρων turbo κινητήρας προσφέρει τώρα 15 περισσότερους ίππους, φτάνοντας συνολικά τους 365 ίππους (35 PS παραπάνω από την προηγούμενη γενιά GTS). Επίσης, η ροπή φτάνει τώρα τα 430 Nm και είναι διαθέσιμη από τις 1.900 έως και τις 5.000 rpm. Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με το έξι σχέσεων μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με το 7-τάχυτο αυτόματο PDK, με τα Sport Chrono Package, Porsche Torque Vectoring (PTV) με μηχανικό πίσω διαφορικό και Porsche Active Suspension Management (PASM) να βρίσκονται στον βασικό εξοπλισμό.

Close

Τέλος, η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά ένα εκατοστό, με τα αυτοκίνητα όταν εξοπλίζονται με το PDK κιβώτιο να φθάνουν τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 4.1 δευτερόλεπτα και τελική στα 290 χλμ/ώρα.

 

Close

 

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.