Γενικά

18 Jan, 2018 Ώρα 21:47

Ράλι Ντακάρ: Παραμένουν στην κορυφή Sainz και Peugeot

Thumbnail

Μετά την ολοκλήρωση της 11ης ειδικής διαδρομής του πιο σκληρού αγώνα αντοχής στον κόσμο και με τρεις αγωνιστικές ημέρες να απομένουν για την ολοκλήρωση του, η Peugeot συνεχίζει να διατηρεί το προβάδισμα.

Close

Στην χτεσινή ειδική διαδρομή των 280 χιλιομέτρων, μία από τις μικρότερες σε απόσταση για φέτος οι Brinke/Perin με Toyota επικράτησαν του ανταγωνισμού αφήνοντας πιο πίσω

τους Despres/Castera και Sainz/Cruz αμφότεροι με Peugeot 3008.

Στο σύνολο των ειδικών διαδρομών ο Sainz διατηρεί την πρώτη θέση με διαφορά 50 λεπτά και 45 δευτερόλεπτά από τον Peterhansel. Τους δύο οδηγούς ακολουθεί ο Nasser Al Attiyah με Toyota.

Close

 

Η κατάταξη στην 11η ειδική διαδρομή

1. Bernhard Ten Brinke (NLD) / Michel Perin (FRA), Toyota 4WD, 4h10m54s

2. Cyril Despres (FRA) / David Castera (FRA), PEUGEOT 3008DKR Maxi, +4m35s

3. Carlos Sainz (ESP) / Lucas Cruz (ESP), PEUGEOT 3008 DKR Maxi, +4m40s

4. Stéphane Peterhansel (FRA) / Jean-Paul Cottret (FRA), PEUGEOT 3008DKR Maxi, +4m50s

5. Nasser Al Attiyah (QAT) / Matthieu Baumel (FRA), Toyota 4WD, +5m56s

6. Giniel de Villiers (ZAF) / Dirk von Zitzewitz (ZAF), Toyota 4WD, +11m57s

7. Jakub Przygonski (POL) / Tom Colsoul (BEL), Mini 4WD, +19m47s

8. Sheikh Khalid Al Qassimi (ARE) / Xavier Panseri (FRA), Peugeot 3008DKR Maxi, +29m13s

9. Orlando Terranova (ARG) / Bernardo Graue (ARG), Mini 4WD, +42m12s

10. Lucio Alvarez (ARG) / Robert Howie (ZAF), Toyota 4WD, +42m23s

Close

 

Η γενική κατάταξη μετά την 11η ειδική διαδρομή

1. Carlos Sainz (ESP) / Lucas Cruz (ESP), PEUGEOT 3008 DKR Maxi, 36h26m27s

2. Stéphane Peterhansel (FRA) / Jean-Paul Cottret (FRA), PEUGEOT 3008DKR Maxi, +50m45s

3. Nasser Al Attiyah (QAT) / Matthieu Baumel (FRA), Toyota 4WD, +1h14m02s

4. Bernhard Ten Brinke (NLD) / Michel Perin (FRA), Toyota 4WD, +1h17m35s

5. Giniel de Villiers (ZAF) / Dirk von Zitzewitz (ZAF), Toyota 4WD, +1h30m05s

6. Jakub Przygonski (POL) / Tom Colsoul (BEL), Mini 4WD, +2h44m18s

7. Sheikh Khalid Al Qassimi (ARE) / Xavier Panseri (FRA), Peugeot 3008DKR Maxi, +3h16m19s

8. Martin Prokop (CZE) / Jan Tomanek (CZE), Ford 4WD, +5h53m08s

9. Peter Van Merksteijn (NED) / Maciej Marton (POL), Toyota 4WD, +6h31m09s

10. Sebastian Halpern (ARG) / Edu Pulenta (ARG), Toyota 4WD, +8h41m21s

TBC. Cyril Despres (FRA) / David Castera (FRA), PEUGEOT 3008DKR Maxi, +44h47m23s

 

22 Mar, 2024 Ώρα 11:14

Gymkhana Cyprus #1 – Αυτή τη Κυριακή στην Achna Speedway!

Thumbnail

Η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου σε συνεργασία με το Time Attack Club αφουγκραζόμενη την ανάγκη για νέες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού προχωρεί στη διοργάνωση του πρώτου αγώνα Gymkhana στην πίστα Achna Speedway.

Close

O αγώνας αυτός απευθύνεται σε οδηγούς αγώνων drift, Time Attack, Rally, Ταχύτητας και Αναβάσεων αλλά και σε ειδικές κατηγορίες όπως Cross Cars. Και βέβαια είναι ιδανικός και για πολιτικά αυτοκίνητα, οργανωμένα Clubs, ακόμη και ιδιώτες που θέλουν να δοκιμάσουν τις ικανότητες τους με ασφάλεια πάντα, στην πίστα.

 

Close

 

Η Achna Speedway έχει ετοιμάσει μια διαδρομή με δύο ίδιες πίστες όπου οι αγωνιζόμενοι θα συναγωνίζονται μεταξύ τους ξεκινώντας παράλληλα. Δείτε τον σχεδιασμό της.

Close

Οι αγωνιζόμενοι θα γράφουν ένα χρόνο στην αριστερή πίστα και ένα χρόνο στη δεξιά. Ανάλογα με τις συμμετοχές, η διαδικασία θα προχωρά σε επόμενο γύρο (ladders) μέχρι οι δύο συμμετέχοντες με τον καλύτερο χρόνο να φτάσουν στον τελικό.

Το Time Attack Club προσκαλεί όλους να συμμετέχουν και όλους να έρθουν να δουν αυτή τη νέα μορφή αθλήματος!

Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχών, δείτε εδώ ή τηλεφωνήστε στο 99960807 Χάρης, 99675910 Χάρης.

Οι κανονισμοί είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.

 

 

Τι είναι το Gymkhana

To Gymkhana είναι ένας χρονομετρημένος αγώνας σε μια μικρή διαδρομή. Ουσιαστικά, παίρνει την τυπική μονόδρομη διαδρομή και προσθέτει εμπόδια όπως κώνους και βαρέλια. Η ταχύτητα στην πίστα δεν είναι ιδιαίτερα ψηλή, έτσι οι οδηγοί πρέπει να χρησιμοποιούν οδήγηση με πρόσφυση, καθώς και ελιγμούς χειρόφρενου πιθανότατα και ανάλογα με την κίνηση στους τροχούς (rear wheel drive) αλλά και δεξιότητες πέδησης με το αριστερό πόδι, αν είναι γνώστες. Μπορούν όμως κάποιοι οδηγοί ακόμη και με ένα αυτοκίνητο δρόμου να διακριθούν, αν έχουν αντίληψη της διαδρομής και καλά αντανακλαστικά. Ο πιο γρήγορος χρόνος κερδίζει.

Είναι η πολυπλοκότητα του αθλήματος αυτού που προσελκύει τους αγωνιζόμενους, καθώς και η ευκαιρία να δοκιμάσουν τις οδηγικές τους αγωνιστικές σε κάποιο βαθμό ικανότητες.

Οι αγώνες αυτοί εμπνεύστηκαν από βίντεο στο διαδίκτυο που έδειχναν τις δεξιότητες διάσημων οδηγών, όπως ο θρύλος της Subaru Rally Team, Ken Block, να περιηγούνται σε εγκαταλελειμμένα κτίρια αεροδρομίων και τσιμεντένιες αποθήκες με ταχύτητες που προκαλούν ρίγος.

Ωστόσο, το Gymkhana είναι ένα άθλημα που έχει χαρακτηριστεί ως σκάκι υψηλής ταχύτητας (εναντίον του εαυτού σου) και το «διαβατήριο της πύλης του μηχανοκίνητου αθλητισμού». Ένας οδηγός προσπαθεί να νικήσει τους αντιπάλους του και να κερδίσει και τον προσωπικό του καλύτερο χρόνο. Είναι ένας αγώνας Time Attack στην ουσία στην παρουσία θεατών στην κερκίδα που παρακολουθούν τα ζεύγη να αγωνίζονται ενάντια στο χρόνο.

Παρά το ότι το Gymkhana είναι ακόμα σε αρχικά στάδια, είναι ανοιχτό σε όλους τους οδηγούς: Με πολιτικά και αγωνιστικά αυτοκίνητα. Και στις ΗΠΑ, όταν διοργανώνεται, προσελκύει περισσότερους οπαδούς από οποιαδήποτε άλλο αγώνισμα, όπως το NASCAR!

Στο Gymkhana παίζει ρόλο όχι τόσο η ιπποδύναμη αλλά η ικανότητα ελιγμών του αυτοκινήτου και του οδηγού. Ένα από τα πιο δελεαστικά στοιχεία του Gymkhana σε σχέση με άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι ότι το κάθε αυτοκίνητο μπορεί να συμμετέχει, αρκεί να περάσει την τεχνική πιστοποίηση.