Ειδήσεις

06 Feb, 2018 Ώρα 09:28

Η Toyota διέθεσε 1,52 εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα το 2017, τρία χρόνια νωρίτερα από τον στόχο του 2020

Thumbnail

Το ορόσημο αυτό, βάζει την Toyota σε τροχιά για να επιτύχει τον στόχο της για το 2030, ο οποίος ανέρχεται σε 5,5 εκατομμύρια πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων ετησίως, στο πλαίσιο της «Περιβαλλοντικής Πρόκλησης 2050».

Close
 

Toyota City Ιαπωνία, – όταν η συζήτηση παγκοσμίως περιστρέφεται γύρω από τα περιβαλλοντικά θέματα, ο αριθμός των αυτοκινήτων που αγοράζουν οι πελάτες παγκοσμίως έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο από τον αριθμό των πρωτότυπων αυτοκινήτων που παρουσιάζονται σε εκθέσεις αυτοκινήτου. Η Toyota Motor Corporation (Toyota) ανακοίνωσε σήμερα ότι έφθασε σε ένα σημαντικό ορόσημο στις ετήσιες πωλήσεις ηλεκτροκινητήρων το 2017 με πάνω από 1,52 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως. Το αποτέλεσμα, ήταν η αύξηση κατά 8% σε σχέση με το προηγούμενο ρεκόρ που είχε πετύχει το 2016, σηματοδοτώντας μια χρόνια ανάπτυξης και επιτυγχάνοντας έναν από τους στόχους της Περιβαλλοντικής Πρόκλησης για το 2050, πωλώντας περισσότερα από 1,5 εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα σε ένα έτος, τρία χρόνια νωρίτερα από τον αρχικό στόχο που είχε τεθεί για το 2020. Επιπλέον, οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων της Toyota υπερβαίνουν πλέον τα 11,47 εκατομμύρια, γεγονός που αντιπροσωπεύει την μείωση κατά περισσότερο από 90 εκατομμύρια τόνους CO2 σε σύγκριση με τις πωλήσεις ισοδύναμων συμβατικών οχημάτων.

«Σε 20 μόλις χρόνια, έχουμε δει την αύξηση των πωλήσεων ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων από περίπου 500  σε περισσότερες από 1,5 εκατομμύρια πωλήσεις», δήλωσε ο Shigeki Terashi, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota Motor Corporation. «Αυτή είναι μια απόδειξη από τους πελάτες μας για την ποιότητα, την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία των ηλεκτροκινητήρων μας και χάρη σε αυτούς, οδηγηθήκαμε στην εδραίωση μιας σταθερής και βιώσιμης βάσης για μαζική παραγωγή ενός πιο διαφοροποιημένου στόλου ηλεκτροκίνητων οχημάτων».

Close

Η Toyota από τότε που κυκλοφόρησε το πρώτο ηλεκτροκίνητο σύστημα κίνησης στο Prius στην Ιαπωνία το 1997, εργάστηκε για τη βελτίωση της τεχνολογίας αυτής ως βάση των προσπαθειών της για ηλεκτροκίνηση, ενώ στην πορεία παρουσίασε το 2014 το Mirai, το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα Fuel Cell,  το 2016 την 4η γενιά του Prius και το 2017 τη δεύτερη γενιά Prius Plug-In Electric Vehicle. Η εταιρεία θα συνεχίσει την ανάπτυξη και διεύρυνση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, καθώς στρέφει τώρα το ενδιαφέρον της στην παραγωγή καθαρά ηλεκτρικών οχημάτων από το 2020, ξεκινώντας από την Κίνα και την Ινδία, και ακολούθως από την Ιαπωνία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη. Παράλληλα, η Toyota στοχεύει στην περαιτέρω επέκταση των πωλήσεων υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων στις αναδυόμενες αγορές για περαιτέρω συμβολή στη μείωση του CO2 από τις νέες πωλήσεις οχημάτων παγκοσμίως. 

Οι προσπάθειες για τη βελτίωση, καθώς και τη διεύρυνση του στόλου οχημάτων με ηλεκτροκινητήρα συνδέεται άμεσα με τη «Περιβαλλοντική Πρόκληση 2050» της Toyota, όπου η εταιρεία στοχεύει στην επίτευξη 5,5 εκατομμύριων ετήσιων πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2030, όπως ανακοινώθηκε τον Δεκέμβριο του 2017. Για να επιτύχει τον στόχο της, η Toyota αποκάλυψε τα σχέδιά της για τη διάθεση 10 BEV μοντέλων παγκοσμίως στις αρχές της δεκαετίας του 2020 και από το 2025 περίπου η εταιρεία επιδιώκει να διαθέτει ηλεκτροκίνητη εκδοχή για όλα τα μοντέλα οχημάτων της σε όλο τον κόσμο.

Close
30 Sep, 2025 Ώρα 09:01

Ορόσημο τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στην ιστορία της Škoda

Thumbnail

Η Škoda Auto κατέγραψε ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της. Πρόκειται για  την παραγωγή τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στα εργοστάσια της σε όλο τον κόσμο.

Close

Ένας αριθμός που αποδεικνύει ότι η Škoda έχει καταφέρει να μετατρέψει μια κατηγορία οχημάτων σε θεμέλιο λίθο της στρατηγικής της. Από το πρωτοποριακό Yeti του 2009 έως τα σημερινά ηλεκτρικά Enyaq και Elroq, η μάρκα έχει αποδείξει ότι μπορεί να εξελίσσεται, να προσαρμόζεται στις νέες τεχνολογίες και να παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της. Δηλαδή να προσφέρει πρακτικά, ευρύχωρα και αξιόπιστα αυτοκίνητα που καλύπτουν τις ανάγκες των σύγχρονων οδηγών. Τα SUV αποτελούν πλέον τη ραχοκοκαλιά της Škoda, καθώς αντιστοιχούν σε πάνω από το 55% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, με ιδιαίτερη απήχηση τόσο στην Ευρώπη όσο και σε άλλες αγορές.

 

Close

 

Η ιστορία των SUV της Škoda ξεκινά το 2009 με το Yeti, ένα μοντέλο που έφερε νέα πνοή στην κατηγορία των συμπαγών SUV. Αν και σταμάτησε να παράγεται το 2018, το Yeti διέθεσε στην αγορά 685.000 οχήματα και έθεσε τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της γκάμας. Ακολούθησε το Kodiaq το 2016, το μεγαλύτερο SUV της εταιρείας, το οποίο βρίσκεται πλέον στη δεύτερη γενιά του και έχει ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο μονάδες. Λίγο αργότερα, το 2017, το Karoq ήρθε να καλύψει την κατηγορία των μεσαίων SUV με περισσότερες από 917.000 πωλήσεις. Το 2019 η Škoda λάνσαρε το Kamiq, το μικρότερο SUV της γκάμας για την Ευρώπη, το οποίο σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία με σχεδόν 790.000 παραδόσεις.

Close

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε το 2020 με το Enyaq και το Enyaq Coupé, που μαζί έχουν ξεπεράσει τις 326.000 πωλήσεις. Πρόσφατα, το 2024, η γκάμα εμπλουτίστηκε με το Elroq, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV, το οποίο ήδη αριθμεί 71.000 παραγγελίες.

Συνολικά, αυτά τα μοντέλα έχουν διαμορφώσει μια οικογένεια SUV από επτά μοντέλα που καλύπτουν κάθε ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή. Από compact crossover έως μεγάλα επταθέσια και ηλεκτρικά μοντέλα. Η Škoda στηρίζεται πλέον σε μεγάλο βαθμό στα ηλεκτρικά της SUV. Μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2025, η εταιρεία παρέδωσε πάνω από 72.000 αμιγώς ηλεκτρικά SUV σε ευρωπαίους πελάτες. Το Elroq βρέθηκε μάλιστα στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη τους μήνες Απρίλιο και Ιούλιο, ξεπερνώντας τις 100.000 παραγγελίες σε λιγότερο από έναν χρόνο παρουσίας στην αγορά. Η Škoda επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην ηλεκτροκίνηση με νέα μοντέλα που έρχονται τα επόμενα χρόνια.

Ανακαλύψτε από κοντά τη δυναμική γκάμα SUV της Škoda στα showrooms της Unicars σε όλη την Κύπρο και επιλέξτε το SUV που θα σας συνοδεύει σε κάθε διαδρομή.