Classic

07 Feb, 2018 Ώρα 12:29

Τα παλιά αυτοκίνητα εξακολουθούν να είναι μια καλή επένδυση

Thumbnail

Τα τελευταία χρόνια η αξία των παλιών αυτοκινήτων ανεβαίνει κάτι που έχει φανεί στα αποτελέσματα των δεκάδων δημοπρασιών που γίνονται κάθε χρόνο. Σύμφωνα με μια μελέτη του The Economist που σύγκρινε τα αυτοκίνητα, τα διαμάντια, το κρασί, τα έργα τέχνης και τα ρολόγια, ανακάλυψε πως τα αυτοκίνητα είναι αυτά που έχουν δει την αξία τους να ανεβαίνει, ειδικά μετά το 2010.

Close

 

Close

 

Η μελέτη καταλήγει στο συμπέρασμα πως αν κάποιος θέλει να επενδύσει σήμερα, τότε δεν πρέπει να επενδύσει σε ρολόγια ή κοσμήματα, αλλά σε αυτοκίνητα. Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί πως ούτε η αγορά των πινάκων ζωγραφικής δεν κατόρθωσε να φτάσει στο επίπεδο της αγοράς των κλασικών αυτοκινήτων.

Close

Σύμφωνα με την μελέτη, ο αριθμός των εξαιρετικά πλούσιων ανθρώπων αυξήθηκε από 11 σε 16,5 εκατομμύρια τα τελευταία πέντε χρόνια. Την ίδια στιγμή, τα χρήματά αυτών ξεπερνούν πλέον τα 100 τρισεκατομμύρια δολάρια, όταν πέντε χρόνια πριν άγγιζαν τα 63,5 τρισ. δολάρια.

14 Feb, 2025 Ώρα 10:53

Η αγωνιστική Jaguar D-Type του 1954, πωλείται όσο μια Bugatti Tourbillon!

Thumbnail

Στα χέρια του Σερ Στέρλινγκ Μος, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά των 24 ωρών του Le Mans εκείνη τη χρονιά.

Close

Δεν υπάρχουν πολλά κλασικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, με τη χάρη και φινέτσα της Jaguar D-Type. Και σίγουρα είναι ακόμα λιγότερα αυτά που έχουν τη δική της αξία μεταπώλησης, μετά από 7 και πλέον δεκαετίες.

 

Close

 

Η συγκεκριμένη δεν πρόκειται να καταρρίψει το ιστορικό ρεκόρ, που κρατάει από το 2016, όταν η D-Type που θριάμβευσε στις 24 Ώρες του Le Mans το 1956, τίναξε στον αέρα το μπλοκ δημοπρασιών με το εκπληκτικό ποσό των 21,78 εκατομμυρίων δολαρίων!

Close

 

 

Όμως, η Broad Arrow Auctions, που θα τη βγάλει στο σφυρί, στις αρχές Μαρτίου, εκτιμά ότι θα πουληθεί μεταξύ 6,5 και 8,5 εκατομμυρίων δολαρίων, όσο δηλαδή κοστίζει μια ολοκαίνουργια Bugatti Tourbillon, μαζί με τα… παρελκόμενα.

 

 

Τι είναι αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη D-Typer τόσο ξεχωριστή. Πέραν της άριστης λειτουργικής της κατάστασης, είναι το γεγονός ότι ελάχιστα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής έχουν τόσο πλούσια αγωνιστική δράση. Αναμφίβολα η κορυφαία στιγμή της,. Ήταν ο εμβληματικός αγώνας του Le Mans το 1954, όταν με τον θρυλικό Σερ Στέρλινγκ Μος και τον Πίτερ Γουόκερ, σημείωσε τους καλύτερους χρόνους στα δοκιμαστικά.

Δυστυχώς, δεν κατάφερε ποτέ να ολοκληρώσει τον αγώνα, καθώς η Jaguar την απέσυρε, λόγω ξαφνικού προβλήματος στο σύστημα πέδησης.