Ειδήσεις

21 Feb, 2018 Ώρα 15:06

Η BMW 7 Series πρωταγωνιστεί στις κινηματογραφικές αίθουσες

Thumbnail

Το πολυτελές μοντέλο της BMW, η εκκεντρική Σειρά 7, παίζει το ρόλο της στο νέο κατασκοπευτικό θρίλερ Red Sparrow της 20th Century Fox Film μαζί με την ηθοποιό Jennifer Lawrence.

Close
 

Η αμερικανίδα ηθοποιός υποδύεται την Dominika Egorova, μία prima ballerina των παγκοσμίου φήμης ρωσικών μπαλέτων Bolshoi. Όταν η καριέρα της πλήττεται ανεπανόρθωτα εξαιτίας τραυματισμού, η Dominika και η μητέρα της βρίσκονται αντιμέτωπες με ένα δυσοίωνο και αβέβαιο μέλλον. Η πρωταγωνίστρια εξαναγκάζεται να προσχωρήσει στο Sparrow School, μία μυστική υπηρεσία που εκπαιδεύει νεαρά άτομα στην τέχνη της αποπλάνησης, με όπλα το μυαλό και το σώμα τους. Μετά την εκπαίδευση, η γοητευτική νεοσύλλεκτη εξελίσσεται στο πιο επικίνδυνο Sparrow (σπουργίτι) που έχει δημιουργήσει ποτέ το πρόγραμμα. Η Dominika πρέπει τώρα να συμφιλιωθεί με το νέο της εαυτό, την ίδια στιγμή που η ζωή της και οι αγαπημένοι της βρίσκονται σε κίνδυνο, ανάμεσά τους και ένας Αμερικανός κατάσκοπος της CIA (Joel Edgerton), ο οποίος προσπαθεί να την πείσει ότι είναι το μόνο πρόσωπο που μπορεί να εμπιστευτεί.

 

Η BMW Σειρά 7 συνοδεύει την Dominika στο ταξίδι της μεταμόρφωσής της από μία κομψή και γεμάτη χάρη prima ballerina σε ισχυρή, μυστική πράκτορα γεμάτη αυτοπεποίθηση. Το πολυτελές sedan εμφανίζεται σε σημαντικές σκηνές της ταινίας, όπως αυτή που η Dominika οδηγείται στο Sparrow School για πρώτη φορά. Η διαδρομή μέσα από το χιονισμένο Ρωσικό τοπίο, με την υποστήριξη του έξυπνου συστήματος τετρακίνησης BMW xDrive, συμβολίζει τη μετάβαση της Dominika από το παρελθόν στο μυστηριώδες αλλά συναρπαστικό της μέλλον.

Close
   

Τα γυρίσματα της ταινίας πραγματοποιήθηκαν στο Λονδίνο, τη Βουδαπέστη και τη Βιέννη, το διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου και Απριλίου 2017 σε σκηνοθεσία του Francis Lawrence.

 

Close

 

 

15 Mar, 2024 Ώρα 10:29

Θα έδινες 450.000 δολάρια για αυτό το NSX-R του 1996;

Thumbnail

Η πρώτη γενιά του NSX πάντα προοριζόταν να είναι ένα σπορ αυτοκίνητο παγκόσμιας κλάσης και οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρίας είχαν κάνει κάποιους συμβιβασμούς προκειμένου να επιτύχουν την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ της αγνής απόδοσης και της καθημερινής οδηγικής χρήσης.

Close

Ωστόσο, για εκείνους τους πελάτες του NSX που αναζητούσαν μια αγωνιστική εμπειρία χωρίς συμβιβασμούς, η Honda αποφάσισε το 1992 να παράγει μια έκδοση του μοντέλου ειδικά τροποποιημένη για ανώτερη στις πίστες, σε βάρος των συνηθισμένων ανέσεων.

Έτσι, γεννήθηκε το NSX Type R (ή NSX-R), με την Honda να επιλέγει να χρησιμοποιήσει το λογότυπο Type R για να προσδιορίσει τις ικανότητες του NSX-R.

Close

 

 

Η παραγωγή του Honda NSX-R ξεκίνησε στα τέλη Νοεμβρίου του 1992 και ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο του 1995, στο εργοστάσιο της Honda στην πόλη Takanezawa της Ιαπωνίας. Kυκλοφόρησε αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας και βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 483 αυτοκινήτων, κάτι που το καθιστά εξαιρετικά σπάνιο.

Ένα εξ αυτών βρίσκεται προς πώληση με μόλις 18.320 χλμ. στο οδόμετρο από το 1996, με την τιμή του να ορίζεται στα 450.000 δολάρια, όταν καινούριο κόστιζε κάτω από 30.000 δολάρια.

 

 

Μηχανικά, ο 3,0-λίτρος V6 ατμοσφαιρικός κινητήρας, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, έχει αλλαγές σε σχέση με το “απλό” NSX, με την απόδοση του να ανακοινώνεται στα 280 άλογα στις 7.100 σ.α.λ. με 294 Nm στις 6.500 σ.α.λ.

Όπως ξέρεις, όμως, υπήρχε μια άτυπη συμφωνία κυρίων μεταξύ των ιαπωνικών κατασκευαστών να μην ανακοινώνουν την ιπποδύναμη των αυτοκινήτων όταν αυτή υπερβαίνει τα 280 άλογα. Ωστόσο, αυτό ήταν ένα τέχνασμα για να αποφύγει η Honda να υποβάλει εκ νέου αίτηση για έγκριση τύπου το αυτοκίνητο, και έτσι η πραγματική ισχύς του NSX-R φέρεται να πλησιάζει τα 300 άλογα.

 

 

Το NSX-R είχε κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης (4.235:1 αντί για 4.06:1) από το “απλό” NSX, και έτσι για τα 0-100 χλμ/ώρα χρεάζεται 5 δευτ. (από 5,5 δευτ.), με την τελική ταχύτητά του να είναι μικρότερη λόγω των κοντών σχέσεων του πεντατάχυτου κιβωτίου, αγγίζοντας τα 262 χλμ/ώρα, αντί για 270 χλμ/ώρα.

Το αυτοκίνητο ζυγίζει 120 κιλά λιγότερα από το standard NSX, χάρη στην εκτενή χρήση carbon σε αρκετά σημεία του αμαξώματος και του εσωτερικού. Επίσης, για χάρη της μείωσης του βάρους δεν έχει υδραυλικό τιμόνι και κεντρικό κλείδωμα, οι ζάντες είναι σφυρήλατες της Enkei, η μπαταρία είναι μικρότερη, το πίσω γυαλί είναι λεπτότερο, με το βάρος να αγγίζει τα μόλις 1.230 κιλά.