Ειδήσεις

22 Feb, 2018 Ώρα 13:57

H Kia έχει αρχίσει να ξεφεύγει στη σχεδίαση...

Thumbnail

Τα νέα μοντέλα της Kia έχουν αρχίσει να κερδίζουν σημαντικό μερίδιο στην ευρωπαϊκή αγορά και αυτό διότι η κορεατική φίρμα ακολουθεί τις ανάγκες τηων Ευρωπαίων καταναλωτών. Καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι, Kia Motors κατέκτησε τις 3 πρώτες θέσεις στα  βραβεία 2018 «iF design», ενισχύοντας τη φήμη της μάρκας για τον εντυπωσιακό σχεδιασμό των αυτοκινήτων της.

Close

Τα Kia Stinger fastback sedan, Stonic  και Picanto, διακρίθηκαν στην κατηγορία 'Product Design'.

Το Stinger, που σχεδιάστηκε στο ευρωπαϊκό κέντρο σχεδιασμού της Kia στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας, συνδυάζει  τον κλασικό σχεδιασμό Gran Turismo με ένα ευρύχωρο και ευχάριστο σχεδιαστικά εσωτερικό.  Σχεδιασμένο επίσης στη Φρανκφούρτη, το Stonic, το πρωτοποριακό κόμπακτ crossover της Kia, προσφέρει εντυπωσιακή και τολμηρή εξωτερική σχεδίαση με περιπετειώδες στυλ SUV. Τέλος η  τρίτη γενιά του μικρότερου αυτοκινήτου Kia Picanto επιδεικνύει ένα νεανικό και ευχάριστο χαρακτήρα στην κατηγορία Α.

Close

To Kia Stonic

Close

 

Από το 1953

Τα βραβεία σχεδιασμού iF award ξεκίνησαν το 1953  στις εκθέσεις προϊόντων της «Formgerechte Industrieerzeugnisse»(Good Industrial Design) που πραγματοποιούνται στο Hannover Messe και είναι πλέον ένας από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς σχεδίου στον κόσμο. Το 2018, εταιρείες από 54 χώρες υπέβαλαν 6.402 προϊόντα για να κριθούν από την ανεξάρτητη διεθνή κριτική επιτροπή 63 εμπειρογνωμόνων σχεδιασμού.

Η επίσημη τελετή παρουσίασης για τα βραβεία σχεδιασμού 2018 iF θα πραγματοποιηθεί  στις 9 Μαρτίου 2018  στο Μόναχο.

Το Kia Stinger

 

To Kia Picanto

 

 

15 Mar, 2024 Ώρα 10:29

Θα έδινες 450.000 δολάρια για αυτό το NSX-R του 1996;

Thumbnail

Η πρώτη γενιά του NSX πάντα προοριζόταν να είναι ένα σπορ αυτοκίνητο παγκόσμιας κλάσης και οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρίας είχαν κάνει κάποιους συμβιβασμούς προκειμένου να επιτύχουν την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ της αγνής απόδοσης και της καθημερινής οδηγικής χρήσης.

Close

Ωστόσο, για εκείνους τους πελάτες του NSX που αναζητούσαν μια αγωνιστική εμπειρία χωρίς συμβιβασμούς, η Honda αποφάσισε το 1992 να παράγει μια έκδοση του μοντέλου ειδικά τροποποιημένη για ανώτερη στις πίστες, σε βάρος των συνηθισμένων ανέσεων.

Έτσι, γεννήθηκε το NSX Type R (ή NSX-R), με την Honda να επιλέγει να χρησιμοποιήσει το λογότυπο Type R για να προσδιορίσει τις ικανότητες του NSX-R.

Close

 

 

Η παραγωγή του Honda NSX-R ξεκίνησε στα τέλη Νοεμβρίου του 1992 και ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο του 1995, στο εργοστάσιο της Honda στην πόλη Takanezawa της Ιαπωνίας. Kυκλοφόρησε αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας και βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 483 αυτοκινήτων, κάτι που το καθιστά εξαιρετικά σπάνιο.

Ένα εξ αυτών βρίσκεται προς πώληση με μόλις 18.320 χλμ. στο οδόμετρο από το 1996, με την τιμή του να ορίζεται στα 450.000 δολάρια, όταν καινούριο κόστιζε κάτω από 30.000 δολάρια.

 

 

Μηχανικά, ο 3,0-λίτρος V6 ατμοσφαιρικός κινητήρας, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, έχει αλλαγές σε σχέση με το “απλό” NSX, με την απόδοση του να ανακοινώνεται στα 280 άλογα στις 7.100 σ.α.λ. με 294 Nm στις 6.500 σ.α.λ.

Όπως ξέρεις, όμως, υπήρχε μια άτυπη συμφωνία κυρίων μεταξύ των ιαπωνικών κατασκευαστών να μην ανακοινώνουν την ιπποδύναμη των αυτοκινήτων όταν αυτή υπερβαίνει τα 280 άλογα. Ωστόσο, αυτό ήταν ένα τέχνασμα για να αποφύγει η Honda να υποβάλει εκ νέου αίτηση για έγκριση τύπου το αυτοκίνητο, και έτσι η πραγματική ισχύς του NSX-R φέρεται να πλησιάζει τα 300 άλογα.

 

 

Το NSX-R είχε κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης (4.235:1 αντί για 4.06:1) από το “απλό” NSX, και έτσι για τα 0-100 χλμ/ώρα χρεάζεται 5 δευτ. (από 5,5 δευτ.), με την τελική ταχύτητά του να είναι μικρότερη λόγω των κοντών σχέσεων του πεντατάχυτου κιβωτίου, αγγίζοντας τα 262 χλμ/ώρα, αντί για 270 χλμ/ώρα.

Το αυτοκίνητο ζυγίζει 120 κιλά λιγότερα από το standard NSX, χάρη στην εκτενή χρήση carbon σε αρκετά σημεία του αμαξώματος και του εσωτερικού. Επίσης, για χάρη της μείωσης του βάρους δεν έχει υδραυλικό τιμόνι και κεντρικό κλείδωμα, οι ζάντες είναι σφυρήλατες της Enkei, η μπαταρία είναι μικρότερη, το πίσω γυαλί είναι λεπτότερο, με το βάρος να αγγίζει τα μόλις 1.230 κιλά.