Νέα μοντέλα

22 Feb, 2018 Ώρα 14:24

Παγκόσμια πρεμιέρα της ισχυρότερης 911 παραγωγής με ατμοσφαιρικό κινητήρα

Thumbnail

Στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το αγωνιστικό τμήμα της Porsche θα παρουσιάσει το νέο της επίτευγμα, την 911 GT3 RS με αγωνιστικό πλαίσιο και 520 ίππους, καθώς και με υψηλόστροφο ατμοσφαιρικό κινητήρα τεσσάρων λίτρων.

Close

Το νέο sport αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων είναι βασισμένο στην 911 GT3, η οποία εξελίχθηκε ακόμα περισσότερο για να συνδυάζει τον κινητήρα επιδόσεων με μια ρύθμιση ανάρτησης που διαθέτει παθητική τετραδιεύθυνση με νέες ρυθμίσεις και είναι σχεδιασμένη για μέγιστη δυναμική και ακρίβεια. Η 911 GT3 RS επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 312 χλμ./ώρα. Μετά το λανσάρισμα της 911 GT3 και της 911 GT2 RS, με αυτήν την πιο πρόσφατη έκδοση η Porsche παρουσιάζει το τρίτο της sport αυτοκίνητο GT δρόμου σε ένα χρόνο.

Close

Η πίσω αεροτομή βγάζει... μάτια

 

Close

Αεροδυναμική και εσωτερικό

Τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά καθόρισαν το σχεδιασμό του αμαξώματος που διαθέτει αυξημένο πλάτος και βελτιστοποιημένο βάρος, καθώς και την κλασική άκαμπτη πίσω αεροτομή. Η αγωνιστική εμφάνιση συνεχίζεται στο εσωτερικό, όπου τα καθίσματα full bucket από ανθρακονήματα προσφέρουν την άψογη πλευρική στήριξη που απαιτούν τα υψηλού επιπέδου δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης.  Οι επενδύσεις μειωμένου βάρους στις πόρτες, με δίχτυα αποθήκευσης και θηλιές ανοίγματος, η μειωμένη ηχοαπορροφητικότητα και το νέο πίσω καπό μειωμένου βάρους τονίζουν τη συνέπεια στην επιλογή των υλικών.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας με τους 520 ίππους

Ο τετράλιτρος, εξακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας της Porsche στην νέα 911 GT3 ωθεί αυτό το sport αυτοκίνητο σε νέα όρια: Ο κινητήρας boxer αποδίδει 20 ίππους περισσότερους από τον κινητήρα του προηγούμενου μοντέλου και της 911 GT3. Σε συνδυασμό με μια κλίμακα στροφών που φτάνει τις 9.000 σ.α.λ., αποτέλεσε την ιδανική επιλογή ως καθαρόαιμος sport κινητήρας. Σε συνδυασμό με το ειδικά ρυθμισμένο επτατάχυτο κιβώτιο PDK, αυτός ο κινητήρας υψηλών επιδόσεων εγγυάται εξαιρετικές επιδόσεις οδήγησης.

Όπως και σε όλα τα τρέχοντα sport μοντέλα GT, το πακέτο εξοπλισμού Clubsport διατίθεται και για την 911 GT3 RS χωρίς πρόσθετη χρέωση. Το πακέτο αυτό περιλαμβάνει roll bar, χειροκίνητο πυροσβεστήρα, προεγκατάσταση για διακόπτη αποσύνδεσης μπαταρίας και ζώνες ασφαλείας έξι σημείων για μια sport εμπειρία οδήγησης.

Η εικόνα που έχει ο οδηγός...

Tροχοί μαγνησίου για πρόσθετη εξοικονόμηση βάρους

Για τους πιο ψαγμένους οδηγούς, το αγωνιστικό τμήμα της Porsche δημιούργησε ένα προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Weissach, με το οποίο το βάρος μειώνεται ακόμα περισσότερο. Το πακέτο αυτό περιλαμβάνει πρόσθετα τμήματα από ανθρακονήματα για την ανάρτηση, το εσωτερικό και το εξωτερικό, καθώς και προαιρετικούς τροχούς μαγνησίου. Στην ελαφρύτερη διαμόρφωσή του, το πακέτο αυτό μειώνει το βάρος της 911 GT3 RS στα 1.430 χλγρ.

Λανσάρισμα στην αγορά

Οι παραγγελίες της νέας 911 GT3 RS έχουν ξεκινήσει ενώ το λανσάρισμά του θα γίνει τον ερχόμενο Απρίλιο.

 

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.