Ειδήσεις

23 Feb, 2018 Ώρα 17:50

Βραβεία σχεδιασμού για τα Hyundai i30 Fastback και Kona

Thumbnail

Μία ακόμα διάκριση κατάφερε να αποσπάσει η Hyundai κατακτώντας δύο βραβεία σχεδιασμού (iF Design) για τα νέα i30 Fastback και Kona. Και τα δύο μοντέλα κέρδισαν το πρώτο βραβείο της κατηγορίας Product Design.

Close
 

To Hyundai i30 Fastback

Το Hyundai i30 Fastback συνδυάζει το πνεύμα ενός αθλητικού κουπέ και την άνεση στην καθημερινότητα. Διαθέτει ξεχωριστή σχεδίαση και είναι αναμφισβήτητα το πιο εντυπωσιακό μοντέλο της οικογένειας του i30. Η εκλεπτυσμένη σιλουέτα του διαθέτει δυναμικές σπορ coupe διαστάσεις που δημιουργούνται από μια κομψή κεκλιμένη γραμμή οροφής και ένα μακρύ καπό. Αυτή η μοναδική σχεδιαστική γραμμή επιτυγχάνεται με μια χαμηλωμένη οροφή που δεν επιφέρει συμβιβασμούς στην πρακτικότητα. Η οικογένεια του i30 περιλαμβάνει σήμερα τa i30 hatchback, i30 Fastback, i30N και i30 Tourer (Wagon) για να ικανοποιούν τις διαφορετικές απαιτήσεις των πελατών.

Close

To Hyundai Kona

Το ολοκαίνουργιο Kona είναι το πρώτο μικρό SUV της μάρκας, που αντικατοπτρίζει τον τρόπο ζωής των σύγχρονων πελατών. Χαρακτηρίζεται από τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Hyundai καθώς και τους διπλούς προβολείς που βρίσκονται πάνω από τα φώτα ημέρας LED. Η εξωτερική σχεδίαση του Kona είναι προοδευτική, κομψή και εκλεπτυσμένη. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου αντικατοπτρίζει την εξωτερική του εμφάνιση, με λείες επιφάνειες στο επάνω μέρος του πίνακα των οργάνων δίνοντας την ευκαιρία  στους πελάτες να προσαρμόσουν το δικό τους στυλ με διαφορετικά χρώματα όπως πορτοκαλί, lime και κόκκινο. Ο χρωματισμός του εσωτερικού τόνου συνεχίζεται στις ζώνες ασφαλείας – στοιχείο που διαθέτει μόνο το Kona στην κατηγορία του.

 

Close

 

 

 

15 Mar, 2024 Ώρα 10:29

Θα έδινες 450.000 δολάρια για αυτό το NSX-R του 1996;

Thumbnail

Η πρώτη γενιά του NSX πάντα προοριζόταν να είναι ένα σπορ αυτοκίνητο παγκόσμιας κλάσης και οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρίας είχαν κάνει κάποιους συμβιβασμούς προκειμένου να επιτύχουν την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ της αγνής απόδοσης και της καθημερινής οδηγικής χρήσης.

Close

Ωστόσο, για εκείνους τους πελάτες του NSX που αναζητούσαν μια αγωνιστική εμπειρία χωρίς συμβιβασμούς, η Honda αποφάσισε το 1992 να παράγει μια έκδοση του μοντέλου ειδικά τροποποιημένη για ανώτερη στις πίστες, σε βάρος των συνηθισμένων ανέσεων.

Έτσι, γεννήθηκε το NSX Type R (ή NSX-R), με την Honda να επιλέγει να χρησιμοποιήσει το λογότυπο Type R για να προσδιορίσει τις ικανότητες του NSX-R.

Close

 

 

Η παραγωγή του Honda NSX-R ξεκίνησε στα τέλη Νοεμβρίου του 1992 και ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο του 1995, στο εργοστάσιο της Honda στην πόλη Takanezawa της Ιαπωνίας. Kυκλοφόρησε αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας και βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 483 αυτοκινήτων, κάτι που το καθιστά εξαιρετικά σπάνιο.

Ένα εξ αυτών βρίσκεται προς πώληση με μόλις 18.320 χλμ. στο οδόμετρο από το 1996, με την τιμή του να ορίζεται στα 450.000 δολάρια, όταν καινούριο κόστιζε κάτω από 30.000 δολάρια.

 

 

Μηχανικά, ο 3,0-λίτρος V6 ατμοσφαιρικός κινητήρας, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, έχει αλλαγές σε σχέση με το “απλό” NSX, με την απόδοση του να ανακοινώνεται στα 280 άλογα στις 7.100 σ.α.λ. με 294 Nm στις 6.500 σ.α.λ.

Όπως ξέρεις, όμως, υπήρχε μια άτυπη συμφωνία κυρίων μεταξύ των ιαπωνικών κατασκευαστών να μην ανακοινώνουν την ιπποδύναμη των αυτοκινήτων όταν αυτή υπερβαίνει τα 280 άλογα. Ωστόσο, αυτό ήταν ένα τέχνασμα για να αποφύγει η Honda να υποβάλει εκ νέου αίτηση για έγκριση τύπου το αυτοκίνητο, και έτσι η πραγματική ισχύς του NSX-R φέρεται να πλησιάζει τα 300 άλογα.

 

 

Το NSX-R είχε κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης (4.235:1 αντί για 4.06:1) από το “απλό” NSX, και έτσι για τα 0-100 χλμ/ώρα χρεάζεται 5 δευτ. (από 5,5 δευτ.), με την τελική ταχύτητά του να είναι μικρότερη λόγω των κοντών σχέσεων του πεντατάχυτου κιβωτίου, αγγίζοντας τα 262 χλμ/ώρα, αντί για 270 χλμ/ώρα.

Το αυτοκίνητο ζυγίζει 120 κιλά λιγότερα από το standard NSX, χάρη στην εκτενή χρήση carbon σε αρκετά σημεία του αμαξώματος και του εσωτερικού. Επίσης, για χάρη της μείωσης του βάρους δεν έχει υδραυλικό τιμόνι και κεντρικό κλείδωμα, οι ζάντες είναι σφυρήλατες της Enkei, η μπαταρία είναι μικρότερη, το πίσω γυαλί είναι λεπτότερο, με το βάρος να αγγίζει τα μόλις 1.230 κιλά.