Τεχνολογία

26 Feb, 2018 Ώρα 11:32

Ρομποτικά οχήματα στους δρόμους...

Thumbnail

Η Nissan Motor Co. Ltd. και η DeNA Co. Ltd., θα ξεκινήσουν στις 5 Μαρτίου τη δοκιμή της υπηρεσίας ρομποτικών οχημάτων Easy Ride, που έχουν αναπτύξει από κοινού.

Close

Το Easy Ride ενσαρκώνει μια υπηρεσία κινητικότητας για εκείνους που  θέλουν να ταξιδεύουν ελεύθερα στον προορισμό τους με ένα ρομποτικό όχημα. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών στην περιοχή Minatomirai στην Yokohama της Ιαπωνίας, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να ταξιδεύουν σε οχήματα εξοπλισμένα με αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης κατά μήκος μιας καθορισμένης διαδρομής. Η διαδρομή εκτείνεται σε περίπου 4,5 χιλιόμετρα, μεταξύ της παγκόσμιας έδρας της Nissan και του εμπορικού κέντρου World Porters της Yokohama.

Για την αποτελεσματική λειτουργία του στόλου και την ασφάλεια των επιβατών, η Nissan και η DeNA έχουν δημιουργήσει ένα απομακρυσμένο κέντρο παρακολούθησης που χρησιμοποιεί τις προηγμένες τεχνολογίες των δύο εταιρειών.

Close

"Φωνάζεις" το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας το κινητό και αυτό... έρχεται

Close

 

Εφαρμογή για κινητά

Οι Nissan και DeNA θα δοκιμάσουν επίσης τις λειτουργίες που προσφέρει το  Easy Ride.  Χρησιμοποιώντας μια ειδική εφαρμογή για κινητά, οι επιβάτες μπορούν να εισάγουν ό,τι θέλουν να κάνουν, μέσω κειμένου ή φωνής και να επιλέξουν από μια λίστα με συνιστώμενους προορισμούς. Μια οθόνη - tablet στο αυτοκίνητο θα τους δείχνει  επιλογές από περίπου 500 συνιστώμενα σημεία ενδιαφέροντος στην επιθυμητή περιοχή. Επιπλέον, περίπου 40 εκπτωτικά κουπόνια για καταστήματα και εστιατόρια της περιοχής θα διατίθενται για λήψη και χρήση, μέσω των smartphones των συμμετεχόντων επιβατών.

Οι συμμετέχοντες θα κληθούν να συμπληρώσουν μια έρευνα σχετικά με τη συνολική τους εμπειρία ως χρήστες, αναφορικά με τη χρήση του περιεχομένου των υπηρεσιών και των  κουπονιών από τα τοπικά καταστήματα και τα εστιατόρια, καθώς και την προτιμώμενη τιμολόγηση για την υπηρεσία Easy Ride. Η Nissan και η DeNA θα χρησιμοποιήσουν τα αποτελέσματα της έρευνας, καθώς θα αναπτύσσουν την προσφορά των παρεχόμενων υπηρεσιών και σε μελλοντικές δοκιμές.

Η δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες θα επιτρέψει στις Nissan και DeNA να μάθουν από την εμπειρία της λειτουργίας της υπηρεσίας Easy Ride μέσω της συμμετοχής του κοινού, καθώς και οι δύο εταιρείες αναζητούν μελλοντικές εμπορικές συνεργασίες και επεκτάσεις.  Οι Nissan και DeNA θα εργαστούν επίσης για την ανάπτυξη σχεδίων εξυπηρέτησης σε περιβάλλοντα χωρίς οδηγό, για διευρυμένες διαδρομές εξυπηρέτησης, καθώς και στην λογική διανομής οχημάτων με  διαδικασίες παράδοσης / παραλαβής, όπως και στην  πολύγλωσση υποστήριξη. Οι δύο εταιρείες στοχεύουν στην εκκίνηση του Easy Ride αρχικά σε ένα περιορισμένο περιβάλλον και στη συνέχεια να εισαγάγουν μια πλήρη παλέτα υπηρεσιών, στις αρχές της δεκαετίας του 2020.

 

18 Apr, 2024 Ώρα 12:14

Η Volkswagen ενσωματώνει το ChatGPT στα μοντέλα της

Thumbnail

Η Volkswagen παρουσιάζει τα πρώτα αυτοκίνητα που θα διαθέτουν ενσωματωμένο στο φωνητικό βοηθό IDA, το chatbot ChatGPT που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη. Στο μέλλον, σε όλα τα μοντέλα της Volkswagen που είναι εξοπλισμένα με τον φωνητικό βοηθό IDA θα προσφέρεται στους επιβαίνοντες απρόσκοπτη πρόσβαση στη συνεχώς αυξανόμενη βάση δεδομένων τεχνητής νοημοσύνης και θα τους απαγγέλλεται το σχετικό περιεχόμενο κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Το Cerence Chat Pro που προέρχεται από τον τεχνολογικό συνεργάτη Cerence Inc. αποτελεί τη βάση της νέας λειτουργίας, η οποία προσφέρει μια μοναδικά έξυπνη, ενσωμάτωση του ChatGPT. Η Volkswagen θα είναι ο πρώτος κατασκευαστής ευρείας παραγωγής που θα προσφέρει το Chat GPT ως στάνταρ χαρακτηριστικό σε πολλά μοντέλα παραγωγής.

Close

Το νέο chatbot θα προσφέρεται σε συνδυασμό με την πιο πρόσφατη γενιά infotainment στην οικογένεια ID. (ID.7, ID.4, ID.5, ID.3), στα ολοκαίνουργια Tiguan και Passat, καθώς και στο νέο Golf. Με την ενεργοποίηση του Cerence Chat Pro, η ενσωμάτωση του ChatGPT στο υπόβαθρο του φωνητικού βοηθού της Volkswagen, θα προσφέρει πλήθος νέων δυνατοτήτων που θα υπερβαίνουν κατά πολύ τον προηγούμενο φωνητικό έλεγχο.

 

Close

 

Για παράδειγμα, ο φωνητικός βοηθός IDA μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο του infotainment, της πλοήγησης. του κλιματισμού ή ακόμα και για να απαντήσει σε ερωτήσεις γενικών γνώσεων. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο σε πολλά επίπεδα κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού με αυτοκίνητο: Εμπλουτίζοντας τις συζητήσεις, διευκρινίζοντας ερωτήσεις, αλληλοεπιδρώντας σε διαισθητική γλώσσα, λαμβάνοντας πληροφορίες για το αυτοκίνητο και πολλά άλλα – με ασφάλεια και ανέπαφα. Τίποτα δεν αλλάζει για όποιον βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Δεν χρειάζεται να δημιουργήσει ένα νέο λογαριασμό, να εγκαταστήσει μια νέα εφαρμογή ή να ενεργοποιήσει το ChatGPT: Ο φωνητικός βοηθός ενεργοποιείται λέγοντας «Hello IDA» ή πατώντας το διακόπτη στο τιμόνι. Ο IDA δίνει αυτόματα προτεραιότητα στο αν πρέπει να εκτελεστεί μια λειτουργία του αυτοκινήτου, να αναζητηθεί ένας προορισμός ή να ρυθμιστεί η θερμοκρασία. Εάν το αίτημα δεν μπορεί να απαντηθεί από το σύστημα Volkswagen, προωθείται ανώνυμα στην τεχνητή νοημοσύνη και απαντά η οικεία φωνή της Volkswagen.

Close

Το ChatGPT δεν αποκτά πρόσβαση σε δεδομένα του αυτοκινήτου καθώς οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις διαγράφονται αμέσως, ώστε να διασφαλίζεται το υψηλότερο δυνατό επίπεδο προστασίας των δεδομένων. Η λειτουργία δίνει επίσης προτεραιότητα στην ασφάλεια και την απρόσκοπτη ενσωμάτωση με τις πολλές δυνατότητες του IDA, παρέχοντας ευκολία χρήσης για τους οδηγούς.