Νέα μοντέλα

06 Mar, 2018 Ώρα 17:13

Προκαλεί η Ferrari 488 Pista

Thumbnail

Όπως συμβαίνει παραδοσιακά, στα εγκαίνια της έκθεσης της Γενεύης, στο περίπτερο της φημισμένης ιταλικής μάρκας, επικράτησε και φέτος το αδιαχώρητο. Ο λόγος ήταν η παγκόσμια πρεμιέρα της 488 Pista.

Close

Εκατοντάδες εκπρόσωποι του Τύπου συγκεντρώθηκαν στο stand της Ferrari για να παρακολουθήσουν τα αποκαλυπτήρια του νέου μέλους του cavallino rampante. Οι μηχανικοί του Maranello δημιούργησαν ένα εξαιρετικό supercar με αγωνιστικό DNA και εκπληκτικές επιδόσεις. 

 

Close

 

Close

Η 488 Pista αποτελεί την «σκληροπυρηνική» εκδοχή της GTB. Είναι ελαφρύτερη κατά 90 κιλά, χάρη στη χρήση carbon σε σπόιλερ, προφυλακτήρες, πτέρυγα, ζάντες και κάλυμμα του κινητήρα, με το συνολικό βάρος να ανέρχεται στα 1.280 κιλά. Για τη βελτίωση της αεροδυναμικής έχουν υιοθετεί στοιχεία από τα αγωνιστικά οχήματα. Το εμπρόσθιο S-Duct προέρχεται από την F1, οι διαχύτες έχουν μεγαλύτερη γωνία κλίσης, ενώ τα πρωτοποριακά συστήματα «Side-Slip Angle Control System», «E-Diff3» και «F1-Trac» περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό. 

Επίσης, υπάρχει το «Ferrari Dynamic Enhancer», ένα προηγμένο σύστημα που ρυθμίζει αυτόματα την πίεση από τις δαγκάνες των φρένων, βελτιώνοντας την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές. Η ιταλική εταιρεία κάνει λόγο για ένα supercar με κορυφαία αγωνιστική αίσθηση και απόλυτη ακρίβεια τόσο στην πίστα όσο και στον δημόσιο δρόμο, υπακούοντας πιστά στις εντολές του οδηγού, ακόμη και αν αυτός δεν είναι επαγγελματίας. 

Βελτιώσεις έχουν γίνει σε ανάρτηση, σύστημα διεύθυνσης και κιβώτιο ταχυτήτων, με τον ήχο να συναρπάζει σε κάθε αλλαγή των σχέσεων και βύθισμα του ποδιού στο γκάζι. Οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε αγωνιστικού τύπου καθίσματα, με το ταμπλό και το κεντρικό τούνελ να αποτελούνται από ανθρακονήματα. 

Για την κίνηση φροντίζει ο πανίσχυρος V8 3.9 λίτρων biturbo κινητήρας, ο οποίος στην περίπτωση της 488 Pista αποδίδει 720 ίππους και 770 Nm στις 3.000 σ.α.λ. και μάλιστα με 7η σχέση στο κιβώτιο. Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε 2,85 δευτερόλεπτα και τα 200 χλμ./ώρα σε 7,6΄΄, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα. 

22 Mar, 2024 Ώρα 11:44

Έτσι θα είναι το Epiq, το μικρό, ηλεκτρικό SUV της Skoda

Thumbnail

Epiq θα λέγεται τελικά το νέο, μικρό ηλεκτρικό SUV της Skοδα, το μήκος του οποίου θα είναι 4,10 μέτρα.

Close

Παρά τις μικρές του εξωτερικές διαστάσεις οι χώροι στο εσωτερικό, σύμφωνα και με την παράδοση της μάρκας, αναμένονται να είναι ιδιαίτερα μεγάλοι και ενδεικτικό για αυτό είναι το πορτμπαγκάζ των 490 λίτρων του πρωτοτύπου. Που στην πράξη δεν θα διαφοροποιείται πολύ από το μοντέλο παραγωγής.

 

Close

 

Η σχεδίαση του οποίου θα ακολουθεί τη νέα αισθητική προσέγγιση της μάρκας που ονομάζεται Modern Solid. Η οποία χαρακτηρίζεται, τουλάχιστον στο πρωτότυπο, από απλές, καθαρές γραμμές, και ένα χαρακτηριστικό εμπρός μέρος. Στο οποίο κυριαρχεί τόσο η μάσκα Tech Desk που είναι η σύγχρονη εκδοχή της κλασικής των Skoda, όσο και ένας ιδιαίτερα τονισμένος προφυλακτήρας.

Close

Χαρακτηριστική είναι και η φωτεινή ταυτότητα, σχήματος “Τ” εμπρός και πίσω, η οποία επεκτείνεται και στα φτερά.

Απλό, σχεδόν μινιμαλιστικό, θα είναι και το εσωτερικό, καθώς η σχεδιαστική γλώσσα Modern Solid, που είχε κάνει αρχικά την εμφάνισή της στο πολύ πιο μεγάλο Vision 7S concept, εφαρμόζεται για πρώτη φορά και στο διάκοσμο του Epiq.

 

 

Oπτικά κυριαρχεί η μεγάλη κεντρική οθόνη του συστήματος infotainment, ενώ φυσικά θα υπάρχουν και οι Simply Clever πρακτικές λύσεις που παραδοσιακά έχουν τα Skoda. Πέρα από το πορτμπαγκάζ των 490 λίτρων που προαναφέραμε μεγάλοι, για τα δεδομένα των B-SUV, θα είναι και οι χώροι για τους επιβάτες.

Η αυτονομία του νέου μικρού SUV της Skoda αναμένεται να φτάνει τα 400 χιλιόμετρα με τη μεγάλη μπαταρία των 56,0 kWh -η πιο μικρή θα έχει ενεργειακή χωρητικότητα 38,0 kWh- ενώ η μπαταρία του θα μπορεί να παρέχει ενέργεια σε εξωτερικούς καταναλωτές.

Η τιμή του νέου Skoda Epiq, όταν του χρόνου θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του, αναμένεται να ξεκινά από τις 25.000 ευρώ. Πριν από τυχόν επιδοτήσεις.