Νέα μοντέλα

08 Mar, 2018 Ώρα 08:33

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: Η απόλυτη οδηγική εμπειρία σε ένα SUV!

Thumbnail

Η Alfa Romeo Stelvio είναι το πρώτο SUV στην ιστορία της μάρκας. Η έκδοση Quadrifoglio όμως αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία των SUV.

Close

Το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με τον αλουμινένιο βενζινοκινητήρα V6 Bi-Turbo 2,9 λίτρων, που αποδίδει 510 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή στα 600 Nm από τις 2.500 έως τις 5.000 στροφές. Διαθέτει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων, με τις αλλαγές να πραγματοποιούνται σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου στη λειτουργία Race, ενώ το μοντέλο διαθέτει στον βασικό του εξοπλισμό αλουμινένια paddles αλλαγής ταχυτήτων που είναι τοποθετημένα στην κολόνα του τιμονιού. Φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα ενώ ξεχωρίζει και σε επίπεδο εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης καυσίμου, χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Παράλληλα, διαθέτει και το πρωτοποριακό σύστημα τετρακίνησης Q4 και εγγυάται επιδόσεις, πρόσφυση, οδηγική απόλαυση και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες. Με βάρος στα1.830 κιλά, το Stelvio Quadrifoglio προσφέρει την καλύτερη αναλογία βάρους/ισχύος στην κατηγορία (3,6 κιλά/ίππο)

 

Close

 

Close

Όσον αφορά τις εξωτερικές διαφορές της Quadrifoglio με τις συμβατικές εκδόσεις, αυτές παρουσιάζονται στις μεγάλες εισαγωγές αέρα στο καπό, τα σπορ πλευρικά σπόϊλερ αλλά και στους τονισμένους θόλους των τροχών, όλα στο χρώμα του αμαξώματος. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης. Ένα ίδιο σπορ και δυναμικό χαρακτήρα βλέπουμε και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου με ακριβά υλικά όπως το δέρμα, αλκαντάρα και ανθρακονήματα. Επίσης παρουσιάζεται και το νέο σύστημα Infotainment Alfa Connect 3D NAV 8,8 ιντσών.

Το λογότυπο Quadrifoglio προδιαθέτει για τον σπορ και εξελιγμένο τεχνολογικά χαρακτήρα του μοντέλο. Κοσμεί τα αγωνιστικά μοντέλα της Alfa Romeo από το 1923 ενώ άρχισε να εμφανίζεται και σε επιλεγμένα μοντέλα παραγωγής από τη δεκαετία του ‘70. Η πρώτη Alfa Romeo που έφερε το σήμα Quadrifoglio ήταν μια «RL» που οδήγησε ο Ugo Sivocci όταν κέρδισε τον αγώνα Targa Florio το 1923, η πρώτη από τις συνολικά 10 νίκες της μάρκας στον συγκεκριμένο δημοφιλή αγώνα.

 

 

Τέλος, σημειώνουμε ότι το Stelvio Quadrifoglio είναι και επίσημα το πιο γρήγορο SUV αφού σημείωσε χρόνο ρεκόρ στη θρυλική πίστα του Nurburgring. Ο χρόνος του Stelvio Quadrifoglio ήταν 7' 51" 07 και το τοποθετεί ανάμεσα στα 100 πιο γρήγορα στο Nürburgring. Ανάλογο ρεκόρ στην κατηγορία του κατέχει και η Giulia Quadrifoglio στην πίστα του  Nürburgring, την ιστορικότερη πίστα αγώνων στον κόσμο. 

To μοντέλο διατίθεται επίσης με ένα δίλιτρο βενζίνης με 280 ίππους και ένα 2.2 λίτρων πετρελαίου με τους 210 ίππους. Δύο κινητήρες που χαρακτηρίζονται από τις επιδόσεις και την ελαστικότητα τους και συνδυάζονται εντυπωσιακά με το οκτάρι αυτόματο κιβώτιο αλλά και το σύστημα τετρακίνησης Q4. 

 

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.