Νέα μοντέλα

09 Mar, 2018 Ώρα 21:49

Aυτό είναι το νέο Honda CR-V

Thumbnail

Η Honda αποκάλυψε την ευρωπαϊκή έκδοση παραγωγής του νέου CR-V στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Η νέα γενιά του ιαπωνικού μοντέλοθυ ανεβάζει τον πήχη στην ποιότητα εσωτερικού, την πολιτισμένη λειτουργία και την ευρυχωρία – ενώ για πρώτη φορά, τα βενζινοκίνητα μοντέλα διατίθενται προαιρετικά με επτά καθίσματα.  Το πλαίσιο είναι επίσης το πιο προηγμένο που έχει δημιουργηθεί ποτέ για CR-V, και εξασφαλίζει μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με υψηλά επίπεδα άνεσης και γνήσιες ικανότητες off-road.

Close

Το νέο CR-V υιοθετεί μία φρέσκια και προηγμένη εξωτερική σχεδίαση, με φαρδύτερους, μυώδεις θόλους τροχών, πιο τολμηρές καμπύλες στο καπό και τα πίσω πλαϊνά τμήματα και τη νέα ταυτότητα της οικογένειας Honda με το χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς. Έχει ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές αναλογίες από τον προκάτοχό του, ενώ το μακρύτερο μεταξόνιο και το φαρδύτερο στήσιμο αποτελούν τη βάση για ένα αισθητά πιο ευρύχωρο εσωτερικό.  

Για πρώτη φορά, βενζινοκίνητες εκδόσεις του CR-V θα διατίθενται με δυνατότητα επιλογής επτά καθισμάτων. Στη περίπτωση αυτή, η 3η σειρά προσφέρει μεγάλο χώρο για τα πόδια και εύκολη πρόσβαση.

Close

Το εσωτερικό του νέου CR-V

Close

 

Νέοι κινητήρες

 

Για πρώτη φορά, η υβριδική τεχνολογία Honda θα προσφέρεται σε ένα SUV για την Ευρώπη. Το νέο CR-V θα διατίθεται με το υβριδικό σύστημα της Honda, που αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες.  

Επίσης θα είναι διαθέσιμο με έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.5 λίτρων που θα  προσφέρει ισχυρές επιδόσεις και κορυφαία πολύ καλή οικονομία καυσίμου, ενώ η ισχύς κατανέμεται μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ή ενός προαιρετικού αυτόματου CVT ρυθμισμένου για πιο γραμμική απόκριση.  

Ο βενζινοκινητήρας και το υβριδικό σύστημα είναι FWD στάνταρ, αλλά και για τις δύο περιπτώσεις διατίθεται προαιρετικά η τελευταία γενιά τετρακίνησης της Honda. Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 38mm για όλες τις εκδόσεις, μέχρι 208mm για το AWD μοντέλο βενζίνης.

Οι πρώτες παραδόσεις του Honda CR-V με βενζινοκινητήρα 1.5L VTEC TURBO αναμένονται το Φθινόπωρο της φετινής χρονιάς και τα υβριδικά μοντέλα θα ακολουθήσουν στις αρχές του 2019.

 

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.