Η Infiniti στην πρώτη θέση του Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών στις ΗΠΑ

Η πολυτελής ιαπωνική μάρκα Infiniti κατέλαβε την πρώτη θέση σε ολόκληρο τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, στη μελέτη J.D. Power 2018 Customer Service Index (CSI). Συνολικά, η πέτυχε βαθμολογία 876 σε κλίμακα 1.000 σημείων, 48 μονάδες πάνω από τον μέσο όρο της βιομηχανίας και 14 μονάδες πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας premium αυτοκινήτων.

Η έρευνα του CSI για το 2018 περιλαμβάνει αξιολογήσεις σε πέντε επιμέρους κατηγορίες, που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση του πελάτη: σύμβουλος εξυπηρέτησης, παραλαβή οχήματος, εγκαταστάσεις , ποιότητα υπηρεσιών και  έναρξη της υπηρεσίας. Η Infiniti κατέλαβε την πρώτη θέση ανάμεσα σε κορυφαίες μάρκες σε κάθε κατηγορία, με τη μεγαλύτερη βελτίωση στην κατηγορία του συμβούλου εξυπηρέτησης.

Η μελέτη του CSI για το 2018 μετράει την ικανοποίηση του πελάτη από την εξυπηρέτηση σε έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο για εργασίες συντήρησης ή επισκευής, μεταξύ ιδιοκτητών και μισθωτών οχημάτων ηλικίας 1 έως 5 ετών. Η Infiniti στο παρελθόν έχει κερδίσει κορυφαίες επιδόσεις στην μελέτη  CSD του J.D. Power  το 1990, το 1994, το 1996 και το 2003.