Ειδήσεις

21 Mar, 2018 Ώρα 00:02

Tο 100% της ηλεκτρικής ενέργειας που αγόρασε το BMW Group ήταν από ανανεώσιμες πηγές

Thumbnail

Το BMW Group σημείωσε σημαντική πρόοδο στη διαμόρφωση της βιώσιμης μετακίνησης το 2017. Για πρώτη φορά, η εταιρία πούλησε πάνω από 100.000 ηλεκτρικά/υβριδικά οχήματα μέσα σε ένα χρόνο.

Close

Αν και το ποσοστό οχημάτων diesel στην Ευρώπη μειώθηκε, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα για το στόλο μειώθηκαν ακόμα περισσότερο, φτάνοντας κατά μέσο όρο τα 122 γραμμάρια το χιλιόμετρο. Στο πλαίσιο της ολοκρατικής προσέγγισης της απανθρακοποίησης (decarbonisation), επιτεύχθηκε επίσης μία σημαντική εξέλιξη στον ενεργειακό εφοδιασμό των εργοστασίων παραγωγής της εταιρίας. Το 2017, για πρώτη φορά, το 100% της ηλεκτρικής ενέργειας που αγοράστηκε από το BMW Group στην Ευρώπη προήλθε από ανανεώσιμες πηγές.

Close

Εγκαταστάσεις με αποθηκευμένες μπαταρίες που αποκτούν μία δεύτερη ζωή...

 

Close

Απανθρακοποίηση

H επιτυχία στην πώληση ηλεκτρικών/υβριδικών οχημάτων βοήθησε το BMW Group να προοδεύσει στην απανθρακοποίηση (decarbonizing) της προϊοντικής γκάμας του το 2017. Παρά το μειωμένο μερίδιο μοντέλων diesel σε βασικές αγορές, το BMW Group μείωσε τις μέσες εκπομπές CO2 από τον Ευρωπαϊκό στόλο τους στα 122 g/km (2016: 124g/km). Συνεπώς, οι εκπομπές CO2 είναι 42% χαμηλότερες από όσο το 1995. Στόχος είναι η επίτευξη μιας μείωσης 50% μέχρι το 2020.  

Πολυάριθμα προγράμματα βοήθησαν το BMW Group να διαχειριστεί τους ενεργειακούς πόρους του πιο αποδοτικά το 2017 και να συνεχίσει τη μείωση του αποτυπώματος του διοξειδίου του άνθρακα (CO2). Για παράδειγμα, ανεμογεννήτριες στο εργοστάσιο της Λειψίας εξασφαλίζουν ότι το BMW i3 κατασκευάζεται αποκλειστικά με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας απαλλαγμένης από CO2. Μία νέα ‘φάρμα’ μπαταριών στις εγκαταστάσεις της περιοχής επιτρέπει την ένταξη της ενέργειας των ανεμογεννητριών του εργοστασίου στο δημόσιο ηλεκτρικό δίκτυο. Με αυτό τον τρόπο, μέχρι 700 χρησιμοποιημένες μπαταρίες υψηλής τάσης του BMW i3 αποκτούν μία ‘δεύτερη ζωή’, κάτι που επεκτείνει τη χρησιμότητά τους πέραν του τέλους κύκλου ζωής και εξοικονομεί πολύτιμους πόρους.  

 

19 Apr, 2024 Ώρα 13:45

Η περιοχή του πλανήτη όπου απαγορεύονται όσα Ι.Χ. είναι εξοπλισμένα με αυτόνομη οδήγηση

Thumbnail

Την ώρα που σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μια επαρχία του Καναδά κάνει την δική της… «επανάσταση».

Close

Η Βρετανική Κολομβία επικαιροποίησε πρόσφατα τον νόμο για τα μηχανοκίνητα οχήματα, απαγορεύοντας τη χρήση οχημάτων που είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Αυτό δεν είναι απλώς μια απαγόρευση της χρήσης τέτοιων συστημάτων. Ο νόμος καθιστά παράνομη ακόμα και την απλή οδήγηση οποιουδήποτε αυτοκινήτου έχει στον εξοπλισμό του σύστημα επιπέδου 3, είτε το χρησιμοποιείτε είτε όχι.

 

Close

 

Οι επικαιροποιημένοι κανόνες υπογράφηκαν στις 18 Μαρτίου και τέθηκαν σε ισχύ στις 5 Απριλίου. Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν δύο μοντέλα που παρέχουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, και είναι η Mercedes-Benz S-Class και η EQS του 2024 τα συστήματα των οποίων έχουν εγκριθεί μόνο για περιορισμένη χρήση στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα, με ταχύτητες κάτω από τα 65χλμ./ώρα.

Close

Αν σας πιάσουν να οδηγείτε Ι.Χ. με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, τα πρόστιμα κυμαίνονται από 368 έως 2.000 δολάρια σε καναδικό νόμισμα ή ακόμη και έξι μήνες φυλάκιση.

“Αυτοί οι νέοι κανονισμοί θα κρατήσουν τους ανθρώπους ασφαλέστερους στους δρόμους μας και θα ενθαρρύνουν ακόμη περισσότερο τη χρήση των ενεργών μεταφορών”, δήλωσε ο Rob Fleming, υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.