Νέα μοντέλα

30 Mar, 2018 Ώρα 11:50

Tο νέο Volkswagen T-Roc εντυπωσιάζει!

Thumbnail

Το νέο VW T-Roc, το μικρότερο SUV της γερμανικής μάρκας, βρίσκεται στους εκθεσιακούς χώρους της Unicars με σωρεία καινοτομιών αλλά και μια πλήρη γκάμα κινητήρων. To νέο compact SUV της VW φιλοδοξεί να διεκδικήσει ένα μεγάλο κομμάτι της ραγδαία αναπτυσσόμενης κατηγορίας των SUV.

Close

Με μήκος που φτάνει τα 4.234 χλστ είναι μόλις κατά 252 χιλιοστά μικρότερο από το μεγαλύτερο VW Tiguan ενώ η απόσταση από το έδαφος αγγίζει τα 161 χιλιοστά. 

Ξεχωρίζει για το σύγχρονο και συνάμα σπορ σχεδιασμό με στοιχεία όπως την μπροστινή μάσκα με τους μεγάλους αεραγωγούς, τους τονισμένους θόλους των τροχών, την προαιρετική διχρωμία του αμαξώματος αλλά και τα λεπτά τετράγωνα LED φώτα ημέρας.

Close

 

Close

 

Το εσωτερικό κινείται στα υψηλά επίπεδα άνεσης και ποιότητας του Ομίλου της VW. Ποιοτικά υλικά, άψογο  φινίρισμα, επενδύσεις στο χρώμα του αμαξώματος είναι μόνο μερικά που τονίζουν το σύγχρονο χαρακτήρα του χώρου. Εκεί ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντζών για το σύστημα πολυμέσων αλλά και το σπορ τιμόνι μικρών διαστάσεων, με την κονσόλα να έχει οδηγοκεντρικό προσανατολισμό. Το VW T-Roc είναι σε θέση να μεταφέρει με άνεση 5 ενήλικες ενώ η  χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ φθάνει τα 415 λίτρα αναλόγως εξοπλισμού. Επίσης, στην καμπίνα υπάρχουν διάσπαρτες πολλές εύχρηστες θήκες για φύλαξη μικροαντικειμένων και όχι μόνο.

Μεγάλη είναι και η λίστα, τόσο του βασικού όσο και του προαιρετικού εξοπλισμού προσφέροντας μεταξύ άλλων ESP, 6 αερόσακους, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, αυτόματο κλιματισμό 2 ζωνών, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντζών, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ζάντες αλουμινίου κ.α. Το μοντέλο διαθέτει ότι πιο σύγχρονο υπάρχει στο χώρο της ασφάλειας όπως: το Front Assist (Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου) με City Emergency Braking (Σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης) και Pedestrian Monitoring (Λειτουργία αναγνώρισης πεζών), το Multi-collision Brake (Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων), το Pre-Crash (Σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών) και το Fatigue Detection (Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού).

 

 

Το μοντέλο παρουσιάζεται στην Κυπριακή αγορά με τρεις κινητήρες. Στη βάση του βρίσκεται ο γνωστός 3κύλινδρος turbo 1.000άρης κινητήρας βενζίνης της VW με απόδοση 115 ίππους που συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις χωρίς να επιβαρύνει την κατανάλωση. Στη συνέχεια συναντούμε τον 1.5 λίτρων TSΙ κινητήρα με τους 150 ίππους που προσφέρεται τόσο με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων όσο και με το επτατάχυτο DSG του ομίλου σε δικίνητες εκδόσεις. Στην κορυφή της γκάμας υπάρχει ο δίλιτρος TDΙ με επίσης 150 ίππους που διαθέτει επτατάχυτο DSG κιβώτιο και προαιρετικά το σύστημα τετρακίνησης 4Motion.

Το VW T-Roc προσφέρει εντυπωσιακά οδηγικά χαρακτηριστικά και ευελιξία μέσα στην πόλη. Παράλληλα μπορεί να κινηθεί με άνεση τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και εκτός δρόμου. Το άκαμπτο πλαίσιό του σε συνδυασμό με τη μακρύτερη διαδρομή της ανάρτησης προσφέρει άνεση αποκλείοντας τους εξωτερικούς θορύβους και τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος.

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.