Νέα μοντέλα

03 Apr, 2018 Ώρα 23:58

Το κλασικό Mini γίνεται... ηλεκτρικό

Thumbnail

Με την παγκόσμια πρεμιέρα ενός ιδιαίτερου μοντέλου στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης (30 Μαρτίου – 8 Απριλίου, 2018), η MINI για μία ακόμη φορά επιβεβαιώνει τις προθέσεις της για αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση παρουσιάζοντας μία νέα εκδοχή ενός αυτοκινήτου που έχει γράψει ιστορία.

Close

Το κλασικό Mini Electric συνδυάζει την ιστορική εμφάνιση του παγκοσμίως αγαπημένου μικρού μοντέλου με επαναστατική τεχνολογία κίνησης και προορίζεται για την αστική μετακίνηση του αύριο. Με αυτό το μοναδικό όχημα, η βρετανική φίρμα επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στη διατήρηση του μοναδικού χαρακτήρα της, υιοθετώντας την πρωτοποριακή τεχνολογία μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Close

Το κλασικό MINI θα μπαίνει σύντομα και στην πρίζα...

 

Close

Το 2019

Το MINI Electric Concept ανακοινώθηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2017, και προετοιμάζει το δρόμο για το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας που θα αποκαλυφθεί το 2019 – έγκαιρα για την 60ή επέτειο του κλασικού Mini. Το πλήρως ηλεκτρικό όχημα παραγωγής είναι αυτή τη στιγμή υπό εξέλιξη, βασισμένο στο 3θυρο MINI, και θα κατασκευάζεται για πρώτη φορά στο εργοστάσιο της MINI στην Οξφόρδη το 2019.

Το 2008, η μάρκα παρουσίασε το MINI E – βασισμένο στο προηγούμενο μοντέλο του σημερινού 3θυρου MINI, περίπου 600 αντίτυπα κατασκευάστηκαν και χρησιμοποιήθηκαν σε δοκιμές υπό πραγματικές συνθήκες, που συνετέλεσαν στην εξέλιξη του BMW i3.

 

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.