Το Ford Fiesta ST με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης

04 Απρ., 2018 Ώρα 11:25

Η Ford αποκάλυψε λεπτομέρειες για τις προηγμένες τεχνολογίες που υπόσχονται την πιο συναρπαστική και απολαυστική οδηγική εμπειρία στην ιστορία του Fiesta ST. Μεταξύ αυτών η τρίτη γενιά θα είναι η πρώτη που θα διατίθεται με ένα προαιρετικό μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) της Quaife, με σκοπό τη βελτιστοποίηση της ελκτικής πρόσφυσης και καλύτερο στρίψιμο – προσφέροντας κυρίως αυξημένη πρόσφυση στην έξοδο των στροφών.

Το μηχανικό διαφορικό περιορίζει τη ροπή στον τροχό με τη λιγότερη πρόσφυση – για παράδειγμα, στον εσωτερικό τροχό μέσα σε μία στροφή – προκειμένου να μειώσει την ολίσθηση και να αυξήσει τη ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση, αξιοποιώντας πλήρως τις δυνατότητες του κινητήρα.

Το διαφορικό της Quaife είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο σύστημα Torque Vectoring Control της Ford που βελτιώνει το κράτημα και μειώνει την υποστροφή, εφαρμόζοντας πίεση πέδησης στον εσωτερικό τροχό, όταν το όχημα στρίβει.

Η ισορροπία μεταξύ των δύο συστημάτων έχει ρυθμιστεί από τους μηχανικούς της Ford Performance ώστε να επιτυγχάνεται βέλτιστη πρόσφυση στις στεγνές επιφάνειες και ομαλή συμπεριφορά στις βρεγμένες.

 

Δείτε Επίσης