Νέα μοντέλα

06 Apr, 2018 Ώρα 14:47

Ανεβαίνει στους 400 ίππους το Ford Focus RS

Thumbnail

Την επόμενη εβδομάδα και πιο συγκεκριμένα την Τρίτη 10 Απριλίου, η Ford θα αποκαλύψει με κάθε επισημότητα τη νέα γενιά του Focus.

Close

Η παραγωγή του καινούργιου hatchback θα ξεκινήσει τον Ιούνιο στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Saarlouis της Γερμανίας, με το λανσάρισμα στην αγορά να προγραμματίζεται για το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Αμέσως μετά, θα δοθεί το «πράσινο φως» για την εξέλιξη της κορυφαίας έκδοσης με τα διακριτικά RS. 

Close

Σύμφωνα με όσα διαρρέουν, το επόμενο hot hatch θα κάνει χρήση ενός «ήπιου» υβριδικού συστήματος 48V προκειμένου να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων και να αυξηθεί η ισχύς.

Το υβριδικό σύστημα θα συνδυάζεται με μία αναβαθμισμένη εκδοχή του γνωστού 2,3 Ecoboost κινητήρα, με την απόδοση να εκτινάσσεται στους 400+ ίππους. Αυτό σημαίνει ότι το Focus RS θα κοντράρει τα Audi RS3 και Mercedes A45 AMG από πλευράς επιδόσεων. Επίσης, είναι πολύ πιθανό να φέρει για πρώτη φορά αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.  

Close
19 Apr, 2024 Ώρα 13:53

Περισσότερα άλογα και πιο sexy εμφάνιση για το νέο Audi E-Tron GT

Thumbnail

Με μία σειρά φωτογραφιών που έδωσε στην δημοσιότητα, η Audi αποκαλύπτει το E-Tron GT, ανακοινώνοντας επίσης σημαντικές αναβαθμίσεις στην ισχύ και ένα εξελιγμένο σύστημα ενεργής ανάρτησης.

Close

Ακολουθώντας τα χνάρια της πρόσφατα ανανεωμένης Porsche Taycan, η νέα έκδοση του κορυφαίου ηλεκτρικού Audi υπόσχεται αυξημένη ισχύ, ταχύτερους ρυθμούς φόρτισης, διευρυμένη αυτονομία και την εισαγωγή μιας νέας παραλλαγής RS Performance.

Προγραμματισμένο για ανανέωση στα μέσα του κύκλου ζωής του, το E-Tron GT ευθυγραμμίζεται με τις εξελίξεις του αντίστοιχου μοντέλου της Porsche.

Close

 

 

Στις φωτογραφίες βλέπουμε διακριτικές αλλαγές, ιδιαίτερα στον μπροστινό προφυλακτήρα και τον πίσω διαχύτη. Υπάρχουν επίσης νέες ζάντες αλουμινίου βελτιστοποιημένες για καλύτερη αεροδυναμική.

Μηχανικά, το 2025 E-Tron GT αναμένεται να φιλοξενεί πιο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες και να διαθέτει ταχύτερη χωρητικότητα φόρτισης, που ενδεχομένως να φτάνει τα 320 kWh σε σύγκριση με τα προηγούμενα 270 kWh.

Σε επιλεγμένες εκδόσεις μπορεί να τοποθετηθεί μια μεγαλύτερη μπαταρία 105 kWh, η οποία υπόσχεται αυξημένη αυτονομία σε σχέση με την τρέχουσα μονάδα 93,4 kWh.

Επιπλέον, μια νέα ναυαρχίδα RS Performance, που αναμένεται να ξεπεράσει την ισχύ του απερχόμενου RS E-Tron GT των 646, αλλά να υπολείπεται των 952 ίππων της Porsche Taycan Turbo S, θα επισφραγίσει την ανανεωμένη γκάμα.

Close

Μια αξιοσημείωτη προσθήκη στο σύνολο είναι ένα προηγμένο σύστημα ενεργής ανάρτησης που μοιάζουν με την τεχνολογία Active Ride της Porsche.