Νέα μοντέλα

12 Apr, 2018 Ώρα 13:08

Πόσα συστήματα έχει το νέο Ford Focus. (Τα περισσότερα ίσως;)

Thumbnail

Το καινούργιο Focus είναι έτοιμο να λανσαριστεί στις αγορές της Ευρώπης, με την εμπορική του πορεία να ξεκινά σύμφωνα με το πρόγραμμα της εταιρείας το ερχόμενο καλοκαίρι. 

Close

Η Ford έχει δημιουργήσει ένα από τα καλύτερα μικρομεσαία πεντάθυρα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, ανεβάζοντας πολύ ψηλά το επίπεδο. Το Focus εφοδιάζεται με μία γκάμα αποδοτικών κινητήρων βενζίνης και diesel, φέρει αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, είναι εκπληκτικά ευρύχωρο και έχει βελτιωθεί σημαντικά όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, προβάλλοντας έναν premium χαρακτήρα. 

Παράλληλα, διαθέτει μία σειρά τεχνολογιών που συναντάμε μόνο σε αυτοκίνητα ανώτερης κατηγορίας. Τα συστήματα που ενσωματώνονται στο Focus είναι δεκάδες. Ξεχωρίζει το «Adaptive Front Lighting System», το οποίο προσαρμόζει τη γωνία και την ένταση της δέσμης του προβολέα σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες, έχοντας και αντιθαμβωτική μεγάλη σκάλα φώτων.

Close

 

Close

 

Το «Αctive Park Assist 2» που ελέγχει την επιλογή σχέσης, το γκάζι και το φρένο επιτρέποντας πλήρως αυτοματοποιημένους ελιγμούς παρκαρίσματος, μέσω ενός μπουτόν.

Το «Head-up display» με την αναδιπλούμενη πολυανθρακική οθόνη και ένα από τα μεγαλύτερα πεδία ορατότητας.

Το «Evasive Steering Assist», μία τεχνολογία πρωτιά στην κατηγορία, που βοηθά τους οδηγούς να ελίσσονται ώστε να αποφύγουν σταματημένα ή αργά κινούμενα οχήματα, αποτρέποντας έτσι μία πιθανή σύγκρουση.

Το «Pre-Collision Assist» που ανιχνεύει πεζούς ή δικυκλιστές ακόμη και στο σκοτάδι, ενεργοποιώντας αυτόματα τα φρένα, αν ανιχνεύσει πιθανότητα σύγκρουσης.

Το «Blind Spot Information System» με «Cross Traffic Alert», που προειδοποιεί τους οδηγούς που εξέρχονται με όπισθεν από έναν χώρο στάθμευσης για τη διέλευση οχημάτων πίσω τους, ενώ μπορεί για πρώτη φορά να χρησιμοποιήσει και πίεση πέδησης για την αποφυγή ή τη μείωση των επιπτώσεων μιας σύγκρουσης, εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει στις προειδοποιήσεις. 

Το «Rear wide-view camera», με κάμερα 180 μοιρών πίσω από το όχημα για βελτιωμένη ορατότητα κατά την έξοδο με όπισθεν από χώρους στάθμευσης ή ιδιωτικούς δρόμους.

Το «Post-Collision Braking» που βοηθά στη μείωση των επιπτώσεων μιας ενδεχόμενης δευτερεύουσας σύγκρουσης, εφαρμόζοντας αυτόματα μέτρια πίεση πέδησης, όταν ανιχνευτεί περιστατικό αρχικής σύγκρουσης.

Το πρωτοποριακό «Ford Stability Control» που υποστηρίζει τη δυναμική συμπεριφορά με τη λειτουργία «Torque Vectoring Control».

Το «Vehicle Locator» που βοηθά τους ιδιοκτήτες να εντοπίζουν το αυτοκίνητό τους σε συνωστισμένα πάρκινγκ πολυκαταστημάτων.

Το «Remote Start» για εκκίνηση εξ αποστάσεως - αφορά τα Focus με οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο

Το ηχοσύστημα B&O PLAY 675 watt με subwoofer 140 mm τοποθετημένο στον χώρο αποσκευών.

Επίσης, διαθέτει στάνταρ την τεχνολογία «Active Grille Shutter» που κλείνει αυτόματα τον αεραγωγό για μείωση της αντίστασης, όταν η ροή του αέρα ψύξης στο ψυγείο δεν είναι απαραίτητη.

Διαβάστε επίσης: Το καλύτερο Focus όλων των εποχών 

19 Apr, 2024 Ώρα 13:53

Περισσότερα άλογα και πιο sexy εμφάνιση για το νέο Audi E-Tron GT

Thumbnail

Με μία σειρά φωτογραφιών που έδωσε στην δημοσιότητα, η Audi αποκαλύπτει το E-Tron GT, ανακοινώνοντας επίσης σημαντικές αναβαθμίσεις στην ισχύ και ένα εξελιγμένο σύστημα ενεργής ανάρτησης.

Close

Ακολουθώντας τα χνάρια της πρόσφατα ανανεωμένης Porsche Taycan, η νέα έκδοση του κορυφαίου ηλεκτρικού Audi υπόσχεται αυξημένη ισχύ, ταχύτερους ρυθμούς φόρτισης, διευρυμένη αυτονομία και την εισαγωγή μιας νέας παραλλαγής RS Performance.

Προγραμματισμένο για ανανέωση στα μέσα του κύκλου ζωής του, το E-Tron GT ευθυγραμμίζεται με τις εξελίξεις του αντίστοιχου μοντέλου της Porsche.

Close

 

 

Στις φωτογραφίες βλέπουμε διακριτικές αλλαγές, ιδιαίτερα στον μπροστινό προφυλακτήρα και τον πίσω διαχύτη. Υπάρχουν επίσης νέες ζάντες αλουμινίου βελτιστοποιημένες για καλύτερη αεροδυναμική.

Μηχανικά, το 2025 E-Tron GT αναμένεται να φιλοξενεί πιο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες και να διαθέτει ταχύτερη χωρητικότητα φόρτισης, που ενδεχομένως να φτάνει τα 320 kWh σε σύγκριση με τα προηγούμενα 270 kWh.

Σε επιλεγμένες εκδόσεις μπορεί να τοποθετηθεί μια μεγαλύτερη μπαταρία 105 kWh, η οποία υπόσχεται αυξημένη αυτονομία σε σχέση με την τρέχουσα μονάδα 93,4 kWh.

Επιπλέον, μια νέα ναυαρχίδα RS Performance, που αναμένεται να ξεπεράσει την ισχύ του απερχόμενου RS E-Tron GT των 646, αλλά να υπολείπεται των 952 ίππων της Porsche Taycan Turbo S, θα επισφραγίσει την ανανεωμένη γκάμα.

Close

Μια αξιοσημείωτη προσθήκη στο σύνολο είναι ένα προηγμένο σύστημα ενεργής ανάρτησης που μοιάζουν με την τεχνολογία Active Ride της Porsche.