Ειδήσεις

12 Apr, 2018 Ώρα 14:08

Hyundai: Κάθε μοντέλο μας δεν θα μοιάζει με άλλο της γκάμας

Thumbnail

Ήταν στις αρχές της δεκαετίας των ’00s, όταν η Audi ξεκίνησε την ενοχλητική (;) μόδα, που στο όνομα της κοινής εταιρικής ταυτότητας οι σχεδιαστικές διαφορές μεταξύ των μοντέλων της ήταν εξαιρετικά δυσδιάκριτες. Η επιτυχία της ήταν τέτοια που την ακολούθησαν και οι υπόλοιπες εταιρίες -κυρίως premium (BMW, Mercedes, Lexus, Jaguar), με την Audi πλέον να φαίνεται ότι διαφοροποιεί λίγο περισσότερο τα νέα της μοντέλα.

Close

 

Close

 

Ο Luc Donckerwolke, επικεφαλής του σχεδιαστικού κέντρου της Hyundai, σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε ότι η κορεάτικη εταιρία δεν θα ακολουθήσει αυτό το μοτίβο, με κάθε μοντέλο της να έχει έντονο και διαφοροποιημένο look. Χαρακτηριστικά τόνισε:

Close

Πρέπει να δώσουμε σε κάθε μοντέλο τη δική του προσωπικότητα. Είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε γι ‘αυτό, αλλά στο τέλος αυτού του έτους ή στις αρχές του επόμενου έτους θα υπάρξουν κάποια αυτοκίνητα που θα δείξουν πως δεν θα έχουμε ανάγκη για παρόμοιο ύφος.

 

Συνεχίζοντας, ο Donckerwolke σημείωσε ότι στην αγορά της Νότιας Κορέας, εκεί όπου η Hyundai και η Kia κυριαρχούν, βλέποντας τόσα πολλά παρόμοια αυτοκίνητα στο δρόμο είναι οπτικά αντιαισθητικό, λέγοντας:

Αν τα αυτοκίνητα έχουν το ίδιο σχέδιο, δημιουργείς ένα πραγματικά βαρετό τοπίο. Δεν θέλω να το κάνω αυτό.

 

Από την άλλη, ο Donckerwolke, ο οποίος πριν την Hyundai ήταν υπεύθυνος σχεδιασμού στην Bentley, είπε ότι τα μοντέλα της Genesis θα έχουν μια συγκεκριμένη σχεδιαστική ταυτότητα, τονίζοντας:

Η Genesis δεν θα είναι δυναμική, είμαστε μια εταιρία με αυτοπεποίθηση που βασίζεται στο σχεδιασμό, και πιστεύουμε στην καλή αισθητική και την αρμονία. Είμαστε νέοι και δεν θέλουμε να φυλακίσουμε τους εαυτούς μας. Θεωρώ ότι κάνοντας ένα πραγματικά προκλητικο σχέδιο είναι λίγο αντιπαραγωγικό επειδή δημιουργείτε προσοχή, αλλά ταυτόχρονα γερνάει γρηγορότερα.

 

Κλείνοντας, μιλώντας για το πανέμορφο Genesis Essentia concept, που είδαμε πριν λίγες ημέρες στην έκθεση της Νέας Υόρκης, ο Donckerwolke είπε:

Κάθε μάρκα χρειάζεται ένα εντυπωσιακό μοντέλο. Και πιστεύω ότι αυτό υπηρετεί αυτό το σκοπό.

30 Sep, 2025 Ώρα 09:01

Ορόσημο τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στην ιστορία της Škoda

Thumbnail

Η Škoda Auto κατέγραψε ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της. Πρόκειται για  την παραγωγή τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στα εργοστάσια της σε όλο τον κόσμο.

Close

Ένας αριθμός που αποδεικνύει ότι η Škoda έχει καταφέρει να μετατρέψει μια κατηγορία οχημάτων σε θεμέλιο λίθο της στρατηγικής της. Από το πρωτοποριακό Yeti του 2009 έως τα σημερινά ηλεκτρικά Enyaq και Elroq, η μάρκα έχει αποδείξει ότι μπορεί να εξελίσσεται, να προσαρμόζεται στις νέες τεχνολογίες και να παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της. Δηλαδή να προσφέρει πρακτικά, ευρύχωρα και αξιόπιστα αυτοκίνητα που καλύπτουν τις ανάγκες των σύγχρονων οδηγών. Τα SUV αποτελούν πλέον τη ραχοκοκαλιά της Škoda, καθώς αντιστοιχούν σε πάνω από το 55% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, με ιδιαίτερη απήχηση τόσο στην Ευρώπη όσο και σε άλλες αγορές.

 

Close

 

Η ιστορία των SUV της Škoda ξεκινά το 2009 με το Yeti, ένα μοντέλο που έφερε νέα πνοή στην κατηγορία των συμπαγών SUV. Αν και σταμάτησε να παράγεται το 2018, το Yeti διέθεσε στην αγορά 685.000 οχήματα και έθεσε τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της γκάμας. Ακολούθησε το Kodiaq το 2016, το μεγαλύτερο SUV της εταιρείας, το οποίο βρίσκεται πλέον στη δεύτερη γενιά του και έχει ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο μονάδες. Λίγο αργότερα, το 2017, το Karoq ήρθε να καλύψει την κατηγορία των μεσαίων SUV με περισσότερες από 917.000 πωλήσεις. Το 2019 η Škoda λάνσαρε το Kamiq, το μικρότερο SUV της γκάμας για την Ευρώπη, το οποίο σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία με σχεδόν 790.000 παραδόσεις.

Close

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε το 2020 με το Enyaq και το Enyaq Coupé, που μαζί έχουν ξεπεράσει τις 326.000 πωλήσεις. Πρόσφατα, το 2024, η γκάμα εμπλουτίστηκε με το Elroq, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV, το οποίο ήδη αριθμεί 71.000 παραγγελίες.

Συνολικά, αυτά τα μοντέλα έχουν διαμορφώσει μια οικογένεια SUV από επτά μοντέλα που καλύπτουν κάθε ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή. Από compact crossover έως μεγάλα επταθέσια και ηλεκτρικά μοντέλα. Η Škoda στηρίζεται πλέον σε μεγάλο βαθμό στα ηλεκτρικά της SUV. Μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2025, η εταιρεία παρέδωσε πάνω από 72.000 αμιγώς ηλεκτρικά SUV σε ευρωπαίους πελάτες. Το Elroq βρέθηκε μάλιστα στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη τους μήνες Απρίλιο και Ιούλιο, ξεπερνώντας τις 100.000 παραγγελίες σε λιγότερο από έναν χρόνο παρουσίας στην αγορά. Η Škoda επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην ηλεκτροκίνηση με νέα μοντέλα που έρχονται τα επόμενα χρόνια.

Ανακαλύψτε από κοντά τη δυναμική γκάμα SUV της Škoda στα showrooms της Unicars σε όλη την Κύπρο και επιλέξτε το SUV που θα σας συνοδεύει σε κάθε διαδρομή.