Απίστευτο ποσό επένδυσε η Ford στη νέα γενιά του Focus

17 Απρ., 2018 Ώρα 23:42

H Ford στηρίζεται πολύ στη νέα γενιά του Focus και όπως φαίνεται θα το στηρίξει μέχρι να πιάσει κορυφή. Καθόλου τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι η εταιρεία επένδυσε περισσότερα από 600 εκατομμύρια ευρώ για εξέλιξη, δημιουργία και παραγωγή του.

Το δημοφιλές μοντέλο πατάει πάνω σε νέα πλατφόρμα και κατασκευάζεται με διαδικασίες που αποτελούν πρωτιά για τη βιομηχανία, στις εγκαταστάσεις της Ford στη Γερμανία. Μία νέα εγκατάσταση εμβαδού 6.000 m2 επιτρέπει την κατασκευή εξαιρετικά ανθεκτικών, ελαφρών εξαρτημάτων από ατσάλι βορίου και είναι η πρώτη γραμμή παραγωγής εξαρτημάτων με διαμόρφωση εν θερμώ στη βιομηχανία, που διαθέτει πλήρως αυτοματοποιημένη εκφόρτωση για βελτιωμένη απόδοση.

 

Πιέσεις 1.250 τόνων

Λέβητες σαράντα μέτρων χρησιμοποιούν αέριο και μαγνητική επαγωγή για να θερμάνουν ατσάλινες πλάκες βορίου στους 930 βαθμούς Κελσίου και να μπορούν να διαμορφωθούν με πιέσεις έως 1.250 τόνων. Στη συνέχεια, οι υγρόψυκτες πλάκες κόβονται με ακρίβεια στο τελικό τους σχήμα στο εσωτερικό ειδικών κυψελών, η κάθε μία από τις οποίες περιέχει ένα λέιζερ που κόβει το ατσάλι βορίου με μία δέσμη 3.000 βαθμών Κελσίου.

Μία προηγμένη, νέα διαδικασία διαμόρφωσης και διάτρησης βελτιώνει την εφαρμογή και το φινίρισμα ολόκληρου του εμπρός τμήματος του Focus, χρησιμοποιώντας κάμερες για βέλτιστη τοποθέτηση της θέσης των οπών με επίπεδο ανοχών 0,1mm. Για να εξασφαλιστεί μέγιστη ακρίβεια, ένα δεύτερο σύστημα κάμερας παρακολουθεί τη θέση της οπής και μπορεί να προσαρμόζεται σε ανοχές 0,1 mm για να συνυπολογίζονται οι διαστολές και συστολές σε θερμοκρασιακές μεταβολές. Η διαδικασία επιτρέπει την τοποθέτηση οπών με ακρίβεια 0,5 mm.   

Η πρώτη εφαρμογή από τη Ford μιας νέας τεχνολογία συγκόλλησης μέσω λέιζερ λειτουργεί με μεγαλύτερη ταχύτητα, ευελιξία και απόδοση, και μπορεί να προσφέρει ζιγκ-ζαγκ συγκολλήσεις για μεγαλύτερη αντοχή. Επίσης λανσάρεται τεχνολογία τρι-εστιακών λέιζερ συγκολλήσεων – η ταχύτερη στη Ford με 60 mm το δευτερόλεπτο – για καθαρότερες, ανθεκτικότερες και πιο ακριβείς ραφές μεταξύ οροφής και πλαϊνού τμήματος αμαξώματος.

 

Δείτε Επίσης