Ειδήσεις

20 Apr, 2018 Ώρα 10:18

Οι 25 ευρωπαϊκές χώρες με τα πιο ρυπογόνα οχήματα

Thumbnail

Σύμφωνα με τα στοιχεία μιας πανευρωπαϊκής έρευνας τα πιο ρυπογόνα οχήματα στην Ευρώπη βρίσκονται στη Τσεχία. Η έρευνα εξέτασε την συμβολή εκπομπών τοξικών αερίων από οχήματα σε 25 χώρες της Ευρώπης, χρησιμοποιώντας στοιχεία όπως τα ποσοστά χρήσης εναλλακτικών καυσίμων, τη μέση ηλικία των οχημάτων, τον αριθμό των οχημάτων ανά 1.000 κατοίκους και τα επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης.

Close

Πρωταθλήτρια η Τσεχία

Close

Συνδυάζοντας τα μεμονωμένα αποτελέσματα, η μελέτη διαπίστωσε ότι πρωταθλητής στην ατμοσφαιρική ρύπανση είναι η Τσεχία. Μια από τις βασικές αιτίες γι’αυτό είναι ότι στη χώρα της Κεντρικής Ευρώπης κυκλοφορούν οχήματα ιδιαιτέρως κακής ποιότητας. Η μέση ηλικία ενός αυτοκινήτου είναι 14 χρόνια, έξι χρόνια περισσότερο από τον μέσο όρο της Βρετανίας.

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Πολωνία και στην τρίτη η Εσθονία. Η Κροατία και η Σλοβακία ολοκληρώνουν την πεντάδα, κάνοντας την ανατολική Ευρώπη την πιο ρυπογόνο περιοχή στην ήπειρο.

Close

 

Η θέση της Κύπρου:

Μπα... εμείς δεν δίνουμε τέτοια στοιχεία μουαχαχαχαχα!!!

 

Αναλυτικά οι 25 ευρωπαϊκές χώρες με τα πιο ρυπογόνα οχήματα είναι:

15 Apr, 2024 Ώρα 18:33

Οι Γερμανοί σκέφτονται απαγόρευση χρήσης των Ι.Χ. τα Σαββατοκύριακα!

Thumbnail

Ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας απειλεί να απαγορεύσει την οδήγηση τα Σαββατοκύριακα για την επίτευξη των κλιματικών στόχων, εάν ο κυβερνητικός συνασπισμός δεν περάσει μεταρρυθμίσεις στο νόμο για την προστασία του κλίματος μέχρι τον Ιούλιο.

Close

“Το γεγονός ότι η τροποποίηση δεν έχει ακόμη τεθεί σε ισχύ οδηγεί σε σημαντικές νομικές και πραγματικές αβεβαιότητες”, έγραψε ο φιλελεύθερος πολιτικός Φόλκερ Βίσσινγκ σε επιστολή του προς τους επικεφαλής των κοινοβουλευτικών ομάδων του συνασπισμού, όπως μετέδωσε την Πέμπτη το γερμανικό πρακτορείο BILD. “Αυτό δεν εξυπηρετεί ούτε το κλίμα ούτε τη φήμη της ομοσπονδιακής κυβέρνησης”, ανέφερε.

Η μείωση της κυκλοφορίας για την επίτευξη των κλιματικών στόχων θα ήταν δυνατή μόνο με μέτρα που είναι δύσκολο να επικοινωνηθούν στο κοινό, όπως “ολοκληρωμένες και καθολικές απαγορεύσεις οδήγησης τα Σάββατα και τις Κυριακές”, πρόσθεσε ο Wissing.

Close

Εάν ο συνολικός στόχος δεν επιτευχθεί δύο συνεχόμενα έτη, τότε η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα αποφασίσει σε ποιον τομέα και με ποια μέτρα θα επιτευχθεί η επιτρεπόμενη συνολική ποσότητα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως το 2030.

Εάν οι σχεδιαζόμενες μεταρρυθμίσεις δεν περάσουν από το κοινοβούλιο έως τις 15 Ιουλίου, προειδοποίησε ο Βίσινγκ, το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και Μεταφορών θα υποχρεωθεί να υποβάλει “άμεσο πρόγραμμα δράσης που θα διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τα ετήσια επίπεδα εκπομπών του τομέα των μεταφορών” έως το 2030 – το οποίο θα περιλαμβάνει απαγόρευση οδήγησης τα Σαββατοκύριακα.

Close