Αγορά

03 May, 2018 Ώρα 09:19

To νέο Honda Monkey είναι γεγονός!

Thumbnail

To εμβληματικό μηχανάκι της Honda που έχει γράψει ιστορία επιστρέφει πλήρως ανανεωμένο, με χαρακτηριστικά σύγχρονης εποχής.

Close

Το Honda Monkey  παρουσιάστηκε το 1961. Σχεδιασμένο αρχικά με προδιαγραφές παιδικού παιχνιδιού 49 κ.εκ. για το Tama Tech, ένα ψυχαγωγικό πάρκο στο Τόκιο, σύντομα έγινε τόσο δημοφιλές, ώστε η εταιρία δημιούργησε μία έκδοση δρόμου, που άρχισε να εξάγεται σε ΗΠΑ και Ευρώπη το 1963, με εντυπωσιακό χρωμιωμένο ρεζερβουάρ, σπαστό τιμόνι και τροχούς διαμέτρου 5 ιντσών, χωρίς αναρτήσεις.

Μετά την επιτυχία του δυναμικού MSX125, που ικανοποιεί την ανάγκη για ένα μοντέρνο, μικρό δίτροχο πόλης, ήρθε η ώρα για την επιστροφή του Monkey. Όπως είναι φυσικό, το στυλ του κλασικού Monkey έπρεπε να αποτελέσει έμπνευση για το νέο μοντέλο. Μία τραπεζοειδής σιλουέτα αναδεικνύει το συμπαγές μήκος, προσθέτοντας βάθος και ουσία στη σχεδίαση του. Απλές καμπύλες επιφάνειες είναι σχεδιασμένες ανεξάρτητα μεταξύ τους.

Close

Το γυαλιστερό ρεζερβουάρ καυσίμου 5.6 λίτρων, βαμμένο στην ίδια απόχρωση με το πλαίσιο, το ψαλίδι και τα πίσω αμορτισέρ, προσελκύει το βλέμμα ενώ φέρει με υπερηφάνεια ένα ιστορικό 3-D λογότυπο Old Wing Honda. Χρωμιωμένα ατσάλινα εμπρός και πίσω, ψηλά φτερά, το χαρακτηριστικό ανάγλυφο κάλυμμα  της εξάτμισης, οι στρογγυλοί καθρέπτες και το ψηλό τιμόνι – όλα αποτίουν φόρο τιμής στο πρώτο μοντέλο.

Close

Η σύγχρονη τεχνολογία δίνει το παρών στη νέα εκδοχή μιας κλασικής φιλοσοφίας: ψηφιακό LCD όργανο περιλαμβάνει ταχύμετρο (που χαιρετά με το άνοιγμα του κεντρικού διακόπτη, διπλός χιλιομετρητής ταξιδιού και δείκτης στάθμης καυσίμου, φώτα LED, κλειδί κυματοειδούς κοπής  (που επίσης φέρει το έμβλημα Old Wing) περιλαμβάνει σύστημα ‘απόκρισης’ με  τα φώτα να αναβοσβήνουν μέσω ενός μπουτόν για εύκολο εντοπισμό σε πολυσύχναστα πάρκινγκ. Το μονοκάναλο  ABS λειτουργεί μέσωIMU για να μειώσει την ανύψωση του πίσω τμήματος σε ισχυρό φρενάρισμα.  

Αναφορικά με τον κινητήρα, πιστός στις ρίζες του, ο οριζόντιος μονοκύλινδρος SOHC 125 κ.εκ. του Monkey είναι απλός, ανθεκτικός και ρυθμισμένος για ωφέλιμες επιδόσεις στην πόλη. Αερόψυκτος, με διάμετρο και διαδρομή 52.4 x 57.9mm και λόγο συμπίεσης 9.3:1, τροφοδοσία  PGM-FI, αποδίδει 6,9 9,2 στις 7,000 σ.α.λ. και 11Nm στις 5.250 σ.α.λ.. Το κιβώτιο είναι 4-τάχυτο, ενώ η κατανάλωση καυσίμου υπολογίζεται στα 67 χλμ. στο λίτρο.

Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιάς του Monkey έχει ρυθμιστεί για βέλτιστη ισορροπία μεταξύ ακαμψίας και άνεσης – ώστε να μπορεί να ανταπεξέρχεται σε ποικίλες συνθήκες που θα συναντά καθημερινά. Με οβάλ διατομή, το ψαλίδι παραπέμπει στο κυκλικό σχεδιαστικό θέμα που κυριαρχεί σε όλη τη μοτοσικλέτα.

Το μεταξόνιο είναι 1155mm, με κάστερ/ίχνος στα 25°/82mm και ελάχιστη ακτίνα στροφής μόλις 1,9m. Το βάρος μαζί με τα υγρά (Wet weight) είναι μόλις 107 κιλά, με ύψος σέλας 775mm. Η πολυτελής σέλα κατασκευάζεται από υψηλής πυκνότητας ουρεθάνη για μέγιστη άνεση.

Το εμπρός ανάποδο ψαλίδι USD φέρει premium φινίρισμα Alumite και συνδυάζεται με δύο πίσω αμορτισέρ με διαδρομή άξονα 104mm. Η μέγιστη απόσταση από το έδαφος είναι 160mm. Ένας μονός εμπρός δίσκος 220mm και ένας πίσω 190mm παρέχουν αξιόπιστο φρενάρισμα το οποίο διαχειρίζεται σύστημα ABS βασισμένο σε IMU. Φαρδιά block pattern ελαστικά 12 ιντσών προσφέρουν άνεση στο ταξίδι με διαστάσεις 120/80-12 65J μπροστά και 130/80-12 69J πίσω.

 

 

23 Jun, 2025 Ώρα 12:15

Στόλος από 24 ηλεκτρικά Hyundai IONIQ 6 στους δρόμους της Κύπρου

Thumbnail

Παραδόθηκαν στο Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, από τη CTC Automotive Ltd, 24 ολοκαίνουρια ηλεκτρικά Hyundai IONIQ 6, για εξυπηρέτηση των αναγκών διακίνησης κυβερνητικών αξιωματούχων.

Close

Το εντυπωσιακό IONIQ 6 κινείται σχεδόν αθόρυβα στο δρόμο εξασφαλίζοντας μια κορυφαία οδηγική εμπειρία και ξεχωρίζει με τον υπερσύγχρονο σχεδιασμό του, μα πάνω απ’ όλα με το άνετο σαλόνι του, χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο των τριών μέτρων που προσφέρει κορυφαία άνεση σε όλους τους επιβάτες. Παράλληλα, το IONIQ 6 ενσωματώνει προηγμένη τεχνολογία και ο χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (μόλις 0,21), συμβάλλει καθοριστικά στην επίτευξη της εντυπωσιακής αυτονομίας του, ανεβάζοντας την στα 614 χιλιόμετρα (WLTP). Όλα τα πιο πάνω καθιστούν το Hyundai IONIQ 6 την ιδανική επιλογή για έναν στόλο αυτοκινήτων που στοχεύει στην άνεση, την αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα.

Το Hyundai IONIQ 6 έχει επιλεγεί μετά από διαγωνισμό που είχε προκηρυχθεί και περιλαμβάνει την αγορά των οχημάτων μαζί με τη συντηρησή τους.

Close