Rally

18 May, 2018 Ώρα 11:10

WRC Rally Πορτογαλίας 2018: Αποτελέσματα πρώτης ημέρας (βίντεο)

Thumbnail

Μετά το shakedown η πρώτη ημέρα του Ραλλυ Πορτογαλίας τελείωσε με την super ειδική Lousada μήκους3.36 χιλιομέτρων. Σε αυτή την ειδικη ο Ott Tanak έκανε τον καλύτερο χρόνο και τέθηκε επικεφαλής του αγώνα, με διαφορά 0.4 δευτερόλεπτα στην δεύτερη και τρίτη θέση τερμάτισαν με ίδιο χρόνο ο Sebastien Ogier και ο Teemu Suninen.

Close

Με 1.4 δευτερόλεπτα και ίδιο χρόνο τερμάτισαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση ο Kris Meeke και ο Andreas Mikkelsen, τον έκτο χρόνο έκανε ο Thierry Neuville με μόλις 0.1 δευτερόλεπτα διαφορά.

 

Close

Θέση

No

Close

 

Οδηγός / Συνοδηγός

Αυτοκίνητο

Θέση

ΕΔ

Ποινή

Συνολικός χρόνος

Διαφ. πρώτ. Διαφ. προηγ.

1

8

 

Tänak Ott / Järveoja M. 

Toyota Yaris WRC

RC1

1

00:02:34.3

00:02:34.3

00:00:00.0

00:00:00.0

2

1

 

Ogier S. / Ingrassia J. 

Ford Fiesta WRC

RC1

2

00:02:34.7

00:02:34.7

00:00:00.4

00:00:00.4

3

3

 

Suninen Teemu / Markkula Mikko 

Ford Fiesta WRC

RC1

3

00:02:34.7

00:02:34.7

00:00:00.4

00:00:00.0

4

10

 

Meeke Kris / Nagle Paul 

Citroën C3 WRC

RC1

4

00:02:35.7

00:02:35.7

00:00:01.4

00:00:01.0

5

4

 

Mikkelsen A. / Jæger Anders 

Hyundai i20 Coupe WRC

RC1

5

00:02:35.7

00:02:35.7

00:00:01.4

00:00:00.0

6

5

 

Neuville T. / Gilsoul Nicolas 

Hyundai i20 Coupe WRC

RC1

6

00:02:35.8

00:02:35.8

00:00:01.5

00:00:00.1

7

2

 

Evans Elfyn / Barritt Daniel 

Ford Fiesta WRC

RC1

7

00:02:35.9

00:02:35.9

00:00:01.6

00:00:00.1

8

16

 

Paddon Hayden / Marshall S. 

Hyundai i20 Coupe WRC

RC1

8

00:02:35.9

00:02:35.9

00:00:01.6

00:00:00.0

9

12

 

Østberg Mads / Eriksen T. 

Citroën C3 WRC

RC1

9

00:02:36.0

00:02:36.0

00:00:01.7

00:00:00.1

10

9

 

Lappi Esapekka / Ferm Janne 

Toyota Yaris WRC

RC1

10

00:02:36.1

00:02:36.1

00:00:01.8

00:00:00.1

 

Στην κατηγορία WRC2 Ο Pontus Tidemand και ο Juuso Nordgren τερμάτισαν πρώτοι με ίδιο χρόνο, στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Pierre-Louis Loubet και ακολούθησαν τέταρτος ο Benito Guerra πέμπτος ο Gus Greensmith και έκτος ο Stephane Lefebvre.

 

Θέση

No

 

Οδηγός / Συνοδηγός

Αυτοκίνητο

Θέση

ΕΔ

Ποινή

Συνολικός χρόνος

Διαφ. πρώτ. Διαφ. προηγ.

1

31

 

 

Tidemand Pontus / Andersson Jonas 

Škoda Fabia R5

RC2

1

00:02:40.5

00:02:40.5

00:00:00.0

00:00:00.0

2

43

 

 

Nordgren Juuso / Suominen Tapio 

Škoda Fabia R5

RC2

2

00:02:40.5

00:02:40.5

00:00:00.0

00:00:00.0

3

39

 

 

Loubet P. / Landais Vincent 

Hyundai i20 R5

RC2

3

00:02:41.2

00:02:41.2

00:00:00.7

00:00:00.7

4

47

 

 

Guerra Benito / Rozada Borja 

Škoda Fabia R5

RC2

4

00:02:41.6

00:02:41.6

00:00:01.1

00:00:00.4

5

32

 

 

Greensmith Gus / Parry Craig 

Ford Fiesta R5

RC2

5

00:02:41.7

00:02:41.7

00:00:01.2

00:00:00.1

6

42

 

 

Lefebvre S. / Moreau Gabin 

Citroën C3 R5

RC2

6

00:02:41.7

00:02:41.7

00:00:01.2

00:00:00.0

7

41

 

 

Abbring Kevin / Tsjoen Pieter 

Ford Fiesta R5

RC2

7

00:02:41.9

00:02:41.9

00:00:01.4

00:00:00.2

8

37

 

 

Pieniążek Ł. / Mazur P. 

Škoda Fabia R5

RC2

8

00:02:42.7

00:02:42.7

00:00:02.2

00:00:00.8

9

46

 

 

Tempestini S. / Itu S. 

Ford Fiesta R5

RC2

9

00:02:43.6

00:02:43.6

00:00:03.1

00:00:00.9

10

38

 

Solans Nil / Ibañez Miquel 

Ford Fiesta R5

RC2

10

00:02:43.6

00:02:43.6

00:00:03.1

00:00:00.0

 

 

 

19 May, 2025 Ώρα 11:34

WRC Vodafone Rally de Portugal 2025: Νικητές οι Γάλλοι Ogier- Landais με Toyota GR YARIS Rally 1

Thumbnail

Ο  42χρονος Sebastien Ogier, οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC κέρδισε για 7η φορά τον αγώνα στην Πορτογαλία. Θα πρέπει όμως να παραδεχθούμε ότι ο πιο γρήγορος και πιο μαχητικός οδηγός σε αυτόν τον αγώνα ήταν ο «άχρωμος» και πάντα αγέλαστος Εσθονός οδηγός του HYUNDAI i20 N Rally 1, Ott Tanak.

Close

 

 

Μαζί με το συνοδηγό του Martin Jarveoja έκαναν έναν εκπληκτικό αγώνα και σίγουρα αν δεν τους πρόδιδε την προτελευταία ειδική του Σαββάτου, το  υδραυλικό σύστημα, θα ήταν στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja, ήταν από την Παρασκευή μέχρι και την 16η Ε.Δ του Σαββάτου στην πρώτη θέση. Έκαναν ένα τρομερό αγώνα και άνοιγαν από ειδική σε ειδική την ψαλίδα από τα υπόλοιπα πληρώματα.

To τιμόνι στο Hyundai i20 Rally1 τους πρόδωσε και έτσι από την πρώτη θέση έπεσαν στην 3η..

Close

 

 

Παρά την απογοήτευση που είχαν, δεν το έβαλαν κάτω. Με επισκευασμένο το υδραυλικό σύστημα, την Κυριακή (18/5) τα έδωσαν όλα. Κάλυψαν τη διαφορά που είχαν με τους Φινλανδούς Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen και κατάφεραν δύο ειδικές πριν τον τερματισμό να περάσουν στη δεύτερη θέση. Σίγουρα δεν είχαν ελπίδες να πλησιάσουν τους νικητές. Ο Ogier ξέρει πολύ καλά το παιχνίδι της τακτικής. Ξέρει πότε πρέπει να πάει οριακά και πότε φυλαγμένα με σκοπό να ανέβει χωρίς ρίσκο το πρώτο σκαλί στο βάθρο.

Παρά το γεγονός ότι οι Εσθονοί κέρδισαν όλες τις τελευταίες ειδικές καθώς επίσης και την Fafe 2 (Wolf Power Stage) και πήραν πολύτιμους βαθμούς, σε καμιά περίπτωση δεν μπορούσαν να απειλήσουν τους Γάλλους. Οι Ott Tanak- Martin Jarveoja, την Κυριακή κέρδισαν από τις πέντε τις τέσσερις ειδικές διαδρομές.

Περίεργο είναι που οι Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen ενώ βρίσκονταν στη 2η θέση, δύο ειδικές πριν το τερματισμό, δεν πίεσαν όσο έπρεπε και «έπεσαν» στην 3η θέση. Είναι περίεργο γιατί ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanpera μετά την περιορισμένη συμμετοχή του το 2024 δεν μπορεί να βρει το ρυθμό του.

 

Close

 

Προβληματισμένοι ήταν και οι πρωτοπόροι της βαθμολογίας Elfyn Evans- Scott Martin. Δεν έκαναν καλό αγώνα και τερμάτισαν στην 6η θέση πίσω από τους Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe  (HYUNDAI i20 N Rally 1) και Takamoto Katsuta – Aaron Johnston (TOYOTA GR YARIS Rally 1).

 

 

Θα μπορούσε να πήγαιναν ακόμη καλύτερα οι Sesks-Francis (Ford Puma Rally1). Έκαναν τον πρώτο χρόνο στο shakedown αλλά η καλή ψυχολογία τους χάλασε όταν ξεκίνησαν τα προβλήματα από την πρώτη κιόλας διαδρομή.Η πρώτη ειδική διαδρομή στο 3ο σκέλος ήταν καταστροφική. Ένα κλατάρισμα στη μέση της Ε.Δ φτάνει για να χάσεις 10 λεπτά. Και όταν οι διαφορές στους πρώτους υπολογίζονται με δευτερόλεπτα τα δέκα λεπτά ποινή αρκούν για να σε ρίξουν χαμηλά στη σειρά κατάταξης.

 

 

Από τις 24 ειδικές διαδρομές ο Tanak σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε 11 ειδικές διαδρομές, ο Οgier κέρδισε πέντε οι  Fourmaux και Rovanpera κέρδισαν από δύο και από μία κέρδισαν οι  Εvans, Katsuta, Neuvile. Στην power-stage η σειρά των 5 ταχύτερων ήταν Tάνακ, Νeuville, Rovanpera, Katsuta, Ogier.

Στη βαθμολογία των οδηγών προηγείται ο Εvans με 118 και ακολουθούν οι Rovanpera 88, Ogier 86, Tanak 84 και Neuville 78.

Η πρώτη δεκάδα μετά τον τερματισμό