Νέα μοντέλα

21 May, 2018 Ώρα 14:51

Έρχεται το πρώτο Mercedes EQ

Thumbnail

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την αποκάλυψη του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της γερμανικής φίρμας που ανήκει στη νεοσύστατη σειρά EQ. 

Close

Όπως ανακοίνωσε η Mercedes, ξεκίνησαν οι εργασίες αναβάθμισης του εργοστασίου του Hambach στη Γαλλία, προκειμένου να υποδεχθεί το νέο ηλεκτρικό μοντέλο. Η γερμανική εταιρεία θα επενδύσει στη συγκεκριμένη μονάδα το ποσό των 500 εκατομμυρίων ευρώ, δημιουργώντας μία ολοκαίνουργια γραμμή παραγωγής για ηλεκτροκίνητα οχήματα. 

 

Close

 

Close

Η Mercedes δεν αποκάλυψε σε ποια κατηγορία θα ανήκει το πρώτο όχημα της σειράς EQ, ούτε πότε θα μπει στη παραγωγή. Το μόνο που ανέφερε είναι ότι το Hambach θα αποτελέσει τμήμα των εργοστασίων compact μοντέλων της εταιρείας μαζί με τη μονάδα του Rastatt στη Γερμανία. 

 

 

Αξίζει να σημειώσουμε πως, στο πλαίσιο του προγράμματος ηλεκτρικής κινητικότητας «E-Mobility», η Daimler θα δημιουργήσει ειδικές γραμμές παραγωγής σε έξι εργοστάσια πέντε μονάδες κατασκευής μπαταριών. Στόχος της, είναι να λανσάρει μέχρι το 2022, 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα όλων των κατηγοριών.

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.