Νέα μοντέλα

23 May, 2018 Ώρα 11:56

Η έκδοση παραγωγής του VW I.D θα είναι ίδια με το πρωτότυπο

Thumbnail

Στις αρχές του 2020 θα κυκλοφορήσει στην αγορά η έκδοση παραγωγής το Volkswagen I.D. concept, με τον Klaus Bischoff, επικεφαλής σχεδιασμού της γερμανικής εταιρίας, να δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξή του πως το μοντέλο θα είναι σχεδόν πανομοιότυπο με το πρωτότυπο που είδαμε στην έκθεση του Παρισιού το 2016. Όπως δήλωσε:

Close

Οι αναλογίες, τα σχεδιαστικά στοιχεία και το μέγεθος των ζαντών είναι τα ίδια με του πρωτότυπου. Ωστόσο λόγω κανονισμών θα αντικαταστήσουμε τις κάμερες με κανονικούς καθρέπτες, ενώ οι ηλεκτρικές χειρολαβές στις πόρτες θα αντικατασταθούν με συμβατικές λόγω κόστους.

 

Close

 

Close

Η παραγωγή του I.D hatchback, που θα έχει το μέγεθος του Golf, αλλά θα προσφέρει χώρους παρόμοιους με του Passat, θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο του 2019. Η Volkswagen θέλει το μέλλον της να είναι ηλεκτρικό και από το 2020 και μετά θα βγάλει στην αγορά 5 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα κατασκευάζονται πάνω στην MEB πλατφόρμα. Στόχος της είναι να πουλά 1 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως από το 2025, και γι’αυτό το λόγο δημιούργησε τμήμα για τα μελλοντικά της ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η VW έχει δηλώσει πως θα καταργήσει το e-Golf όταν βγει στην αγορά το I.D.

Η νέα πλατφόρμα σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τα ηλεκτρικά της μοντέλα που χρησιμοποιούν μπαταρίες ιόντων- λιθίου, με το VW I.D Concept να έχει αυτονομία 600 χλμ. Αυτό διέθετε έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 170 ίππων (125 kW), με την εταιρία να μην αποκαλύπτει τη χωρητικότητα των μπαταριών του, αλλά να αναφέρει ότι όταν το αυτοκίνητο θα περάσει στην παραγωγή, θα πωλείται με πολλαπλά πακέτα μπαταριών, κατά τα πρότυπα της Tesla, με αυτονομία που θα ξεκινάει από τα 400 χιλιόμετρα μέχρι τα 600 χιλιόμετρα για την κορυφαία έκδοση.

 

 

Πόσο θα κοστίζουν όμως τα μοντέλα αυτά; Η VW έχει δηλώσει πως θα έχουν παρόμοια τιμή με τα συμβατικά της μοντέλα, με τον Thomas Sedran, ο επικεφαλής στρατηγικής της εταιρίας να δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξή του πως το I.D θα είναι φθηνότερο από το Tesla Model 3 κατά περίπου 7.000 με 8.000 δολάρια στις ΗΠΑ, κάτι που σημαίνει πως θα κοστίζει λιγότερο από 27.000 – 28.000 δολάρια χωρίς τις κρατικές επιχορηγήσεις, ενώ στην Ευρώπη το μοντέλο θα κοστίζει κάτω από τις 30.000 ευρώ. Ο Sedran προβλέπει επίσης πως στα επόμενα χρόνια το κόστος των μπαταριών θα μειωθεί περίπου στα 100 ευρώ ανά kWh, όταν σήμερα η τιμή αυτή ανέρχεται στα 150-200 ευρώ ανά kWh.

Το VW Group θα βγάλει στην αγορά περισσότερα από 30 ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2025, ώστε να πουλά 2-3 εκατ. αυτοκίνητα, νούμερο που θα ισοδυναμεί με περίπου 20-25% των συνολικών πωλήσεών της ετησίως, με τον γερμανικό κολοσσό να συνεχίζει να επενδύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μιας και όπως υπολογίζει, έως το 2030, τα 2/3 των πωλήσεών του θα είναι από μοντέλα που θα φορούν συμβατικούς κινητήρες.

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.