Classic

04 Jun, 2018 Ώρα 17:34

Η μεγαλύτερη συλλογή VW Golf του κόσμου

Thumbnail

Ο Josef Juza είναι ο άνθρωπος εκείνος που έχει την μεγαλύτερη συλλογή Volkswagen Golf παγκοσμίως. Αποτελείται από 114 αυτοκίνητα, όπου ανάμεσα τους συναντάμε αρκετά Golf προ-παραγωγής, αλλά και αρκετά σπάνια Golf, όπως το χειροποίητο Golf G60 Limited (71 κατασκευάστηκαν) και το ειδικό Rallye Golf που κατασκευάστηκε για να ομολογκαριστεί το αγωνιστικό Golf.

Close

Ο αυστριακός ξεκίνησε να συλλέγει Golf στα μέσα της δεκαετίας του 1990 και η συλλογή του περιλαμβάνει κάθε λογής έκδοση του Golf, από αγωνιστικά, από one-offs μέχρι και GTI. Στη συλλογή υπάρχει και το CitySTROMer του 1981 που διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα που αντλεί ενέργεια από 12 μπαταρίες αυτοκινήτου. Επίσης υπάρχει το one-off Golf GTI Mk1 που κατασκευάστηκε για έναν σεΐχη και διαθέτει ξύλινες επενδύσεις, τηλέφωνο και δερμάτινες nappa επενδύσεις.

Ο Juza σχεδιάζει να εκθέσει τη συλλογή σου σε ένα μουσείο, που θα ανοίξει στη Αυστρία την άνοιξη του 2019.

Close
14 Feb, 2025 Ώρα 10:53

Η αγωνιστική Jaguar D-Type του 1954, πωλείται όσο μια Bugatti Tourbillon!

Thumbnail

Στα χέρια του Σερ Στέρλινγκ Μος, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά των 24 ωρών του Le Mans εκείνη τη χρονιά.

Close

Δεν υπάρχουν πολλά κλασικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, με τη χάρη και φινέτσα της Jaguar D-Type. Και σίγουρα είναι ακόμα λιγότερα αυτά που έχουν τη δική της αξία μεταπώλησης, μετά από 7 και πλέον δεκαετίες.

 

Close

 

Η συγκεκριμένη δεν πρόκειται να καταρρίψει το ιστορικό ρεκόρ, που κρατάει από το 2016, όταν η D-Type που θριάμβευσε στις 24 Ώρες του Le Mans το 1956, τίναξε στον αέρα το μπλοκ δημοπρασιών με το εκπληκτικό ποσό των 21,78 εκατομμυρίων δολαρίων!

Close

 

 

Όμως, η Broad Arrow Auctions, που θα τη βγάλει στο σφυρί, στις αρχές Μαρτίου, εκτιμά ότι θα πουληθεί μεταξύ 6,5 και 8,5 εκατομμυρίων δολαρίων, όσο δηλαδή κοστίζει μια ολοκαίνουργια Bugatti Tourbillon, μαζί με τα… παρελκόμενα.

 

 

Τι είναι αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη D-Typer τόσο ξεχωριστή. Πέραν της άριστης λειτουργικής της κατάστασης, είναι το γεγονός ότι ελάχιστα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής έχουν τόσο πλούσια αγωνιστική δράση. Αναμφίβολα η κορυφαία στιγμή της,. Ήταν ο εμβληματικός αγώνας του Le Mans το 1954, όταν με τον θρυλικό Σερ Στέρλινγκ Μος και τον Πίτερ Γουόκερ, σημείωσε τους καλύτερους χρόνους στα δοκιμαστικά.

Δυστυχώς, δεν κατάφερε ποτέ να ολοκληρώσει τον αγώνα, καθώς η Jaguar την απέσυρε, λόγω ξαφνικού προβλήματος στο σύστημα πέδησης.