Η Nissan παίζει πολύ... μπάλα με το ηλεκτρικό Leaf

Με αφορμή το ορόσημο των 100.000 παραδοθέντων Leaf, η Nissan γιορτάζει την εξάπλωση της ηλεκτρικής κινητικότητας.

Η Susana de Mena από την Μαδρίτη ήταν αυτή που αγόρασε το 100.000ό Leaf: "Εδώ και  2 χρόνια, προσπαθούσα να βρω ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο. Ήξερα ότι αυτό θα ήταν ένα Nissan .Όταν είδα ότι υπήρχε ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο του Leaf, δεν υπήρχαν αμφιβολίες στο μυαλό μου ότι θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για μένα. Ο σύζυγός μου και εγώ συμφωνήσαμε ότι η ποιότητα, η τιμή και οι προδιαγραφές του πρακτικά δεν έχουν ανταγωνιστή. Είμαστε πολύ συνειδητοποιημένοι σε ότι αφορά τον σεβασμό και την προστασία του περιβάλλοντος, γι’ αυτό και θέλαμε να κινηθούμε 100% ηλεκτρικά. Εκτός αυτού, ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο μας επιτρέπει να φτάσουμε στο κέντρο της Μαδρίτης όταν τα συνηθισμένα οχήματα μπορεί μερικές φορές να περιορίζονται λόγω κανονισμών που άπτονται των ρύπων.”

Η Susana de Mena από την Μαδρίτη ήταν αυτή που αγόρασε το 100.000ό Leaf

 

Φιλικό στο περιβάλλον...

Συνδυάζοντας τις πωλήσεις του νέου Leaf, όπως και αυτού της προηγούμενης γενιάς, οι 100.000 ιδιοκτήτες του μοντέλου σε όλη την Ευρώπη συνέβαλαν στο να καταστεί το  μοντέλο, το ηλεκτρικό με τις καλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως.

Με περισσότερα από 37.000 νέα LEAF να έχουν ήδη παραγγελθεί στην Ευρώπη, ένα νέο Nissan LEAF πωλείται κάθε 10 λεπτά στην Γηραιά Ήπειρο σε αγοραστές που επιθυμούν να στραφούν σε καινοτόμες τεχνολογίες, αλλά και σε τεχνολογίες μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Οι Ευρωπαίοι αγοραστές του Nissan LEAF έχουν πλέον οδηγήσει πάνω από 2 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα και έχουν εξοικονομήσει πάνω από 300.000 τόνους CO2. Επίσης, έχουν “εκτοξεύσει” το ποσοστό ικανοποίησης πελατών στο 92%, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της Nissan.