Νέα μοντέλα

06 Jun, 2018 Ώρα 18:11

Μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής για την BMW M3

Thumbnail

Μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής ετοιμάζει η BMW για τη θρυλική Μ3. Πρόκειται για την BMW M3 CS που θα παραχθεί σε μόλις 1.200 αντίτυπα, συνεχίζοντας έτσι τη μακροχρόνια παράδοση των επιτυχημένων ειδικών εκδόσεων Μ. Μια παράδοση που ξεκίνησε το 1988 με την E30 BMW M3 Evolution. 

Close

Το μοντέλο έχει στη διάθεση του το δυνατό τρίλιτρο TwinPower Turbo κινητήρα απόδοσης 460 ίππων που ξεπερνά κατά δέκα ίππους τις επιδόσεις της M3 με Competition Package. Με δύο υπερσυμπιεστές mono-scroll, εναλλάκτη αέρα, High Precision Injection, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων VALVETRONIC και πλήρως μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων Double-VANOS, ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας διαθέτει κορυφαίες επιδόσεις και ροπή από χαμηλές στροφές.

 

Close

 

Close

Φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χιλιόμετρα την ώρα.

Η νέα BMW M3 CS διθαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M Double Clutch Transmission (M DCT) με Drivelogic που προσφέρει αυτόματες αλλαγές σχέσεων αλλά και μηχανικές από τα paddles στο τιμόνι. 

Στο εσωτερικό της νέας BMW M3 CS ξεχωρίζει η δίχρωμη, δερμάτινη επένδυση των καθισμάτων σε Silverstone/Black και Alcantara δημιουργόντας έτσι ένα ευχάριστοι και συνάμα δυναμικό περιβάλλον. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του και στοιχεία άνεσης όπως ο αυτόματος έλεγχος κλιματισμού, το σύστημα ήχου Harman Kardon surround και το Σύστημα Πλοήγησης Professional. 

 

 

Σχεδιαστικά η νέα M3 CS διαθέτει μια άκρως δυναμική εμφάνιση φανερώνοντας έτσι και τις προθέσεις της. Στο μπροστινό τμήμα, την παράσταση κλέβουν οι μεγάλοι αεραγωγοί και οι δίδυμοι προβολείς LED ενώ η αεροτομή στο πίσω μέρος έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη νέα M3 CS. Το όλο σκηνικό συμπληρώνουν οι τέσσερις απολήξεις εξαγωγής. Εξαρτήματα τα οποία κατασκευάζονται από ελαφρύ και εξαιρετικά άκαμπτο high-tech πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), όπως και το καπό και η οροφή.

Η M3 CS εφοδιάζεται στάνταρ με ανάρτηση Adaptive M, της οποίας η γεωμετρία έχει ρυθμιστεί για βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε δρόμο και πίστα ενώ για καλύτερη πρόσφυση σε όλες τις οδηγικές συνθήκες εξασφαλίζει το σύστημα DSC (Dynamic Stability Control) – που περιλαμβάνει M Dynamic Mode – και το Active M Differential. Παράλληλα, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις των συστημάτων διεύθυνσης και ανάρτησης στις προσωπικές του προτιμήσεις ή απαιτήσεις της εκάστοτε διαδρομής. 

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.