Rally

12 Jun, 2018 Ώρα 09:06

Σταματάει τους αγώνες ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας;

Thumbnail

Όπως ξέρουμε δυστυχώς ο Αλέξανδρος δεν είχε και την καλύτερη τύχη στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε με το ολοκαίνουργιο του Citroen DS3 R5. Γενικά η ομάδα προσπάθησε αλλά το αυτοκίνητο δεν μπόρεσε να ανταπεξέλθει είτε των διαδρομών είτε άλλων καταστάσεων. Ο Αλέξανδρος φαίνεται να έχει απαγοητευεί απίστευτα ποστάροντας το πιο κάτω στο λογαριασμό του στο facebook. 

Close

 

 
 

Αγαπητέ φίλε Αλεξ. Ότι και να πούμε σίγουρα δεν μπορούμε να ξέρουμε τι έχεις τραβήξει μέχρι εδώ. ΑΛΛΑ. Όπως σου έχουν πει όλοι στα σχόλια του ποστ σου ίσως η σκέψη σου να είναι βιαστική. Οι εμπειρίες κτίζονται δεν αγοράζονται. Οσο απαγοητευμένος και να είσαι το ταλέντο είναι ταλέντο. Και εμείς αυτό είδαμε. Εμείς δεν ξέρουμε το Κυπριακό Citroen που έτρεχε στα rally. Ξέρουμε τον Αλέξανδρο. Ευχόμαστε να σε έχουμε σύντομα στους αγωνιστικούς δρόμους. Καλή τύχη σε ότι αποφασίσεις. 

Close

 

Close

 

Με μεγάλη μου στεναχώρια θα ήθελα να δηλώσω δημόσια ότι δυστυχώς δεν θα παρευρεθώ στο Ράλλυ Κύπρου 2018, ούτε σε οποιονδήποτε άλλο αγώνα με το Citroen DS3 R5, αλλά ούτε και με την ομάδα με την οποία έτρεξα μέχρι σήμερα.

Στους αγώνες του τελευταίου χρόνου το αγωνιστικό μας, Citroen DS3 R5, δεν κατάφερε να αντέξει πάνω από 30χμ στο χώμα χωρίς να παρουσιάσει πρόβλημα.

Χωρίς καμία ζημιά στο αυτοκίνητο εκ μέρους του πληρώματος, φαίνεται ότι το Citroen DS3 R5 δεν κατασκευάστηκε για τις συνθήκες της Κύπρου και Ελλάδας (οδόστρωμα, υψηλές θερμοκρασίες) και είναι επίσημο και από την Citroen Racing ότι οι δοκιμές που πέρασε στο χώμα κατά την διάρκεια παραγωγής του, ήταν ελάχιστες.

Επιπλέον, καθ’ όλη την διάρκεια της συνεργασίας μου με την ίδια Citroen Racing Γαλλίας, η υποστήριξή τους ήταν αμελητέα.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες αγωνίστηκα και με την αμέριστη συμπαράσταση του συνοδηγού μου προσπαθήσαμε να “πιάσουμε” μεγαλύτερες ταχύτητες για να βελτιώσουμε τις αποδόσεις μας.

Κύριος παράγοντας και προϋπόθεση για ένα καλό αποτέλεσμα, είναι η σωστή προετοιμασία. Μια σωστή προετοιμασία όμως, επιφέρει και ένα τεράστιο κόστος. Καλώς ή κακώς το κύριο μέλημά μας ήταν να κρατήσουμε το κόστος στο ελάχιστο και να κάνουμε ό,τι καλύτερο ήταν δυνατό, αντί να έχουμε σαν κύριο μέλημά μας την ελαχιστοποίηση των (μηχανικών κυρίως) προβλημάτων.

Έτσι, όχι μόνο δεν θα υπάρξει συνέχεια στην αθλητική μου καριέρα, αλλά ούτε και είχαμε την χαρά να ανεβούμε σε βάθρο ή απλά να τερματίσουμε, σε κανένα αγώνα ράλλυ πέραν των 80χμ.

Θέλω να ευχαριστήσω ολόψυχα τον συνοδηγό μου Antonis Chrysostomou, για την άψογη συνεργασία και την αμέριστη συμπαράστασή του, σε κάθε προσπάθεια που καταβάλαμε ακούραστα όλον αυτόν τον καιρό, ακόμη και μετά τις επανειλημμένες απογοητεύσεις.

Τέλος, ένα πιο μεγάλο ευχάριστο θέλω να δώσω σε όλον τον κόσμο που μας στήριξε και σε όλους όσους παρευρέθηκαν στις ειδικές διαδρομές, αυτόν τον καιρό. Γιατί εσείς είστε αυτοί που κάνετε αυτό το άθλημα, το πιο συναρπαστικό άθλημα στον κόσμο!

19 Apr, 2024 Ώρα 12:55

WRC: Πρώτη γεύση από το ασφάλτινο ράλλυ στην Κροατία

Thumbnail

Μπορεί το shakedown να μην έχει κανένα βαθμολογικό ενδιαφέρον όμως είναι ένα δείγμα για το πως θα εξελιχθεί η μάχη των τριών ημερών στο Ράλλυ της Κροατίας. Οι Γάλλοι Sebastien Ogier- Vincent Landais έτρεξαν στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Rallye Monte-Carlo τον Ιανουάριο και τώρα αποφάσισαν ότι έπρεπε να κάνουν ένα ακόμη ασφάλτινο Ράλλυ. Επέστρεψαν στη δράση και μάλιστα φαίνεται ότι έχουν δυνάμεις για να κερδίσουν τον αγώνα που θα γίνει στους στεγνούς δρόμους ανατολικά της πρωτεύουσας Ζάγκρεμπ.

Close

 

 

Κέρδισαν με χρόνο 1:55.7 το shakedown των 3.65 χλμ. ενώ στη 2η θέση ήταν οι Evans-  Martin.

 

Close

 

Τον τρίτο και τέταρτο χρόνο έκαναν οι Neuville- Wydaeghe και Tanak- Jarveoja.

Στην κατηγορία WRC2 με τα Rally2, δύο Citroen C3 σημείωσαν τους ταχύτερους χρόνους. Οι Yohan Rossel -Arnaud Dunand (Citroen C3) έκαναν  2:02.6, ενώ 2:03.0 έκαναν οι Nikolay Gryazin -Konstantin Aleksandrov.

Η επίσημη εκκίνηση θα δόθηκε χτές το απόγευμα. Πρόκειται για την τελετουργική εκκίνηση μπροστά από την Εθνική και Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη στο κέντρο του Ζάγκρεμπ.

Ο κανονικός αγώνας ξεκίνησε σήμερα το πρωί. Περιλαμβάνει οκτώ Ειδικές Διαδρομές (4Χ2) συνολικού μήκους 119,74 χλμ. Η μεγαλύτερη ειδική είναι μήκους 23.68 χλμ. Το 1ο σκέλος δεν έχει τεχνική υποστήριξη για τα πληρώματα μόνο στο τέλος 45’ πριν την ανασυγκρότηση.

Close

Το Σάββατο (20/4) θα γίνουν και πάλι 8 Ε.Δ  (4 Χ2 ) συνολικού μήκους  108,76 χλμ.

Ο αγώνας που είναι ο τέταρτος της χρονιάς για το WRC θα ολοκληρωθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου). Περιλαμβάνει τέσσερις Ειδικές Διαδρομές (54,78 χλμ.), με τελευταία την Power Stage, 14,24 χλμ η οποία θα ξεκινήσει στις 13.15 τοπική ώρα.

Συνολικά τρέχουν 68 πληρώματα. Τα 8 πληρώματα με Rally1, 25 με Rally2 (οι 19 στο WRC2) και 25 με Rally3 (οι 18 στο JWRC!).

Η Toyota με τα GR Yaris Rally1, έχει τους Sebastien Ogier- Vincent Landais, Elfyn Evans- Scott Martin και Takamoto Katsuta  – Aaron Johnston.

Η Hyundai με τα i20 Ν-Rally1έχει τους Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe  που προγούνται στη βαθμολογία, Ott Tanak- Martin Jarveoja και Andreas Mikkelsen – Torstein Eriksen.

Η M-Sport με τα Puma Rally 1 Hybrid συμμετέχει με τους Andrien Fourmoux- Alefandre Coria και Gregoire Munster – Louis Louka.

Με το ανανεωμένο Hyundai i20 Rally2 τρέχουν ο Emil Lindholm με την Reeta Hamalainen

Στιγμιότυπα απο το Shakedown