Rally

12 Jun, 2018 Ώρα 09:06

Σταματάει τους αγώνες ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας;

Thumbnail

Όπως ξέρουμε δυστυχώς ο Αλέξανδρος δεν είχε και την καλύτερη τύχη στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε με το ολοκαίνουργιο του Citroen DS3 R5. Γενικά η ομάδα προσπάθησε αλλά το αυτοκίνητο δεν μπόρεσε να ανταπεξέλθει είτε των διαδρομών είτε άλλων καταστάσεων. Ο Αλέξανδρος φαίνεται να έχει απαγοητευεί απίστευτα ποστάροντας το πιο κάτω στο λογαριασμό του στο facebook. 

Close

 

 
 

Αγαπητέ φίλε Αλεξ. Ότι και να πούμε σίγουρα δεν μπορούμε να ξέρουμε τι έχεις τραβήξει μέχρι εδώ. ΑΛΛΑ. Όπως σου έχουν πει όλοι στα σχόλια του ποστ σου ίσως η σκέψη σου να είναι βιαστική. Οι εμπειρίες κτίζονται δεν αγοράζονται. Οσο απαγοητευμένος και να είσαι το ταλέντο είναι ταλέντο. Και εμείς αυτό είδαμε. Εμείς δεν ξέρουμε το Κυπριακό Citroen που έτρεχε στα rally. Ξέρουμε τον Αλέξανδρο. Ευχόμαστε να σε έχουμε σύντομα στους αγωνιστικούς δρόμους. Καλή τύχη σε ότι αποφασίσεις. 

Close

 

Close

 

Με μεγάλη μου στεναχώρια θα ήθελα να δηλώσω δημόσια ότι δυστυχώς δεν θα παρευρεθώ στο Ράλλυ Κύπρου 2018, ούτε σε οποιονδήποτε άλλο αγώνα με το Citroen DS3 R5, αλλά ούτε και με την ομάδα με την οποία έτρεξα μέχρι σήμερα.

Στους αγώνες του τελευταίου χρόνου το αγωνιστικό μας, Citroen DS3 R5, δεν κατάφερε να αντέξει πάνω από 30χμ στο χώμα χωρίς να παρουσιάσει πρόβλημα.

Χωρίς καμία ζημιά στο αυτοκίνητο εκ μέρους του πληρώματος, φαίνεται ότι το Citroen DS3 R5 δεν κατασκευάστηκε για τις συνθήκες της Κύπρου και Ελλάδας (οδόστρωμα, υψηλές θερμοκρασίες) και είναι επίσημο και από την Citroen Racing ότι οι δοκιμές που πέρασε στο χώμα κατά την διάρκεια παραγωγής του, ήταν ελάχιστες.

Επιπλέον, καθ’ όλη την διάρκεια της συνεργασίας μου με την ίδια Citroen Racing Γαλλίας, η υποστήριξή τους ήταν αμελητέα.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες αγωνίστηκα και με την αμέριστη συμπαράσταση του συνοδηγού μου προσπαθήσαμε να “πιάσουμε” μεγαλύτερες ταχύτητες για να βελτιώσουμε τις αποδόσεις μας.

Κύριος παράγοντας και προϋπόθεση για ένα καλό αποτέλεσμα, είναι η σωστή προετοιμασία. Μια σωστή προετοιμασία όμως, επιφέρει και ένα τεράστιο κόστος. Καλώς ή κακώς το κύριο μέλημά μας ήταν να κρατήσουμε το κόστος στο ελάχιστο και να κάνουμε ό,τι καλύτερο ήταν δυνατό, αντί να έχουμε σαν κύριο μέλημά μας την ελαχιστοποίηση των (μηχανικών κυρίως) προβλημάτων.

Έτσι, όχι μόνο δεν θα υπάρξει συνέχεια στην αθλητική μου καριέρα, αλλά ούτε και είχαμε την χαρά να ανεβούμε σε βάθρο ή απλά να τερματίσουμε, σε κανένα αγώνα ράλλυ πέραν των 80χμ.

Θέλω να ευχαριστήσω ολόψυχα τον συνοδηγό μου Antonis Chrysostomou, για την άψογη συνεργασία και την αμέριστη συμπαράστασή του, σε κάθε προσπάθεια που καταβάλαμε ακούραστα όλον αυτόν τον καιρό, ακόμη και μετά τις επανειλημμένες απογοητεύσεις.

Τέλος, ένα πιο μεγάλο ευχάριστο θέλω να δώσω σε όλον τον κόσμο που μας στήριξε και σε όλους όσους παρευρέθηκαν στις ειδικές διαδρομές, αυτόν τον καιρό. Γιατί εσείς είστε αυτοί που κάνετε αυτό το άθλημα, το πιο συναρπαστικό άθλημα στον κόσμο!

01 Jul, 2025 Ώρα 10:43

Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών!

Thumbnail

Ο Ott Tänak, με συνοδηγό τον Martin Järveoja, ήταν οι θριαμβευτές του Ράλι Ακρόπολις 2025, με το δεύτερο πλήρωμα, τους Adrien Fourmaux και Aledandre Coria ν’ ανεβαίνουν στην τρίτη θέση του βάθρου! Το τρίτο πλήρωμα, με οδηγό τον Thierry Neuville και συνοδηγό τον Martijn Wydaeghe, τερμάτισαν στην 5η θέση, αφού είχαν σπασμένο ελαστικό.

Close

 

 

Ο αγώνας ήταν ιδιαίτερα σκληρός και ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων υποχρέωσε τον Tänak να συρθεί κυριολεκτικά στο τέρμα στην τελευταία ειδική διαδρομή της Κυριακής! Παρά το πρόβλημα, η διαφορά που είχε εξασφαλίσει ο νικητής του χάρισε την πρώτη θέση. Το νικηφόρο αποτέλεσμα ανεβάζει τον Tänak στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας οδηγών.

 

Close

 

“Ήμουν πολύ ανήσυχος”, δήλωσε ο Tänak. “Στην τελευταία ειδική διαδρομή, η τρίτη ταχύτητα έκανε πολύ θόρυβο και κατάλαβα ότι είχε πρόβλημα. Σύντομα όλο το κιβώτιο είχε πρόβλημα και φοβήθηκα μήπως δεν τερματίσουμε. Ήταν εξαιρετικά δύσκολη η επικράτηση μας”.

Ο Adrien Fourmaux γιόρτασε τη δεύτερη παρουσία του στο βάθρο των νικητών, μετά από μια δραματική εμφάνιση. Ο Thierry Neuville έσωσε την παρτίδα ανεβαίνοντας στην πέμπτη θέση παρά το σπασμένο λάστιχο και το πρόβλημα στην ανάρτηση που δημιουργήθηκε, καλύπτοντας το χαμένο έδαφος.