Σταματάει τους αγώνες ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας;

Όπως ξέρουμε δυστυχώς ο Αλέξανδρος δεν είχε και την καλύτερη τύχη στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε με το ολοκαίνουργιο του Citroen DS3 R5. Γενικά η ομάδα προσπάθησε αλλά το αυτοκίνητο δεν μπόρεσε να ανταπεξέλθει είτε των διαδρομών είτε άλλων καταστάσεων. Ο Αλέξανδρος φαίνεται να έχει απαγοητευεί απίστευτα ποστάροντας το πιο κάτω στο λογαριασμό του στο facebook. 

 

 
 

Αγαπητέ φίλε Αλεξ. Ότι και να πούμε σίγουρα δεν μπορούμε να ξέρουμε τι έχεις τραβήξει μέχρι εδώ. ΑΛΛΑ. Όπως σου έχουν πει όλοι στα σχόλια του ποστ σου ίσως η σκέψη σου να είναι βιαστική. Οι εμπειρίες κτίζονται δεν αγοράζονται. Οσο απαγοητευμένος και να είσαι το ταλέντο είναι ταλέντο. Και εμείς αυτό είδαμε. Εμείς δεν ξέρουμε το Κυπριακό Citroen που έτρεχε στα rally. Ξέρουμε τον Αλέξανδρο. Ευχόμαστε να σε έχουμε σύντομα στους αγωνιστικούς δρόμους. Καλή τύχη σε ότι αποφασίσεις. 

 

 

Με μεγάλη μου στεναχώρια θα ήθελα να δηλώσω δημόσια ότι δυστυχώς δεν θα παρευρεθώ στο Ράλλυ Κύπρου 2018, ούτε σε οποιονδήποτε άλλο αγώνα με το Citroen DS3 R5, αλλά ούτε και με την ομάδα με την οποία έτρεξα μέχρι σήμερα.

Στους αγώνες του τελευταίου χρόνου το αγωνιστικό μας, Citroen DS3 R5, δεν κατάφερε να αντέξει πάνω από 30χμ στο χώμα χωρίς να παρουσιάσει πρόβλημα.

Χωρίς καμία ζημιά στο αυτοκίνητο εκ μέρους του πληρώματος, φαίνεται ότι το Citroen DS3 R5 δεν κατασκευάστηκε για τις συνθήκες της Κύπρου και Ελλάδας (οδόστρωμα, υψηλές θερμοκρασίες) και είναι επίσημο και από την Citroen Racing ότι οι δοκιμές που πέρασε στο χώμα κατά την διάρκεια παραγωγής του, ήταν ελάχιστες.

Επιπλέον, καθ’ όλη την διάρκεια της συνεργασίας μου με την ίδια Citroen Racing Γαλλίας, η υποστήριξή τους ήταν αμελητέα.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες αγωνίστηκα και με την αμέριστη συμπαράσταση του συνοδηγού μου προσπαθήσαμε να “πιάσουμε” μεγαλύτερες ταχύτητες για να βελτιώσουμε τις αποδόσεις μας.

Κύριος παράγοντας και προϋπόθεση για ένα καλό αποτέλεσμα, είναι η σωστή προετοιμασία. Μια σωστή προετοιμασία όμως, επιφέρει και ένα τεράστιο κόστος. Καλώς ή κακώς το κύριο μέλημά μας ήταν να κρατήσουμε το κόστος στο ελάχιστο και να κάνουμε ό,τι καλύτερο ήταν δυνατό, αντί να έχουμε σαν κύριο μέλημά μας την ελαχιστοποίηση των (μηχανικών κυρίως) προβλημάτων.

Έτσι, όχι μόνο δεν θα υπάρξει συνέχεια στην αθλητική μου καριέρα, αλλά ούτε και είχαμε την χαρά να ανεβούμε σε βάθρο ή απλά να τερματίσουμε, σε κανένα αγώνα ράλλυ πέραν των 80χμ.

Θέλω να ευχαριστήσω ολόψυχα τον συνοδηγό μου Antonis Chrysostomou, για την άψογη συνεργασία και την αμέριστη συμπαράστασή του, σε κάθε προσπάθεια που καταβάλαμε ακούραστα όλον αυτόν τον καιρό, ακόμη και μετά τις επανειλημμένες απογοητεύσεις.

Τέλος, ένα πιο μεγάλο ευχάριστο θέλω να δώσω σε όλον τον κόσμο που μας στήριξε και σε όλους όσους παρευρέθηκαν στις ειδικές διαδρομές, αυτόν τον καιρό. Γιατί εσείς είστε αυτοί που κάνετε αυτό το άθλημα, το πιο συναρπαστικό άθλημα στον κόσμο!