Γενικά

07 Aug, 2018 Ώρα 12:52

O Johan Kristoffersson κερδίζει και στον Καναδά

Thumbnail

Ο Johan Kristoffersson της ομάδας PSRX Volkswagen Sweden ήταν ο μεγάλος νικητής στον έβδομο γύρο του πρωταθλήματος World RX της FIA που έγινε στο Trois-Rivieres του Καναδά.  Όμως δεν ήταν όλα εύκολα για τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος αφού  χρειάστηκε να ανακάμψει μετά από τα δύσκολα προκριματικά του Σαββάτου για να πάρει τα μέγιστα την Κυριακή, με νίκες στον ημιτελικό αλλά και στο μεγάλο τελικό. 

Close

 

Close

 

Ο Timmy Hansen της Team Peugeot Total εκκίνησε τον τελικό δίπλα από τον Kristoffersson και έφερε το Peugeot του στη δεύτερη θέση, ενώ η ομάδα είχε δυο λόγους να πανηγυρίζει μιας και στο τρίτο σκαλοπάτι του βάθρου ανέβηκε το άλλο αυτοκίνητο τους δια χειρός Sebastien Loeb. Τέταρτος τερμάτισε ο Petter Solberg, μπροστά από τον Mattias Ekstrom την στιγμή που πέμπτος τερμάτισε ο  Janis Baumanis της Team STARD, παίρνοντας και το τρόπαιο Monster Energy Supercharge.

Close

Ο νικητής Kristoffersson δήλωσε: «Είχα ένα άσχημο Σάββατο και έπρεπε να δουλέψω σκληρά για την νίκη της Κυριακής.  Είχα κάποια προβλήματα με το ‘traffic’ στο Q1 και Q2. Το πρωί της Κυριακής προσπάθησα να βρω τον ρυθμό μου αλλά δεν τα κατάφερνα. Δεν ένοιωθα εντελώς άνετα στο αυτοκίνητο, ειδικά στα σημεία με το χώμα αλλά ευτυχώς έχω τον Peter Solberg στην ομάδα μαζί μου ο οποίος με βοήθησε απίστευτα, κάτι που μου επέτρεψε απλά να επικεντρωθώ στο οδήγημα. Είχα μια αρκετά καλή εκκίνηση στον ημιτελικό αλλά όχι στον τελικό. Ευτυχώς ούτε ο Timmy έφυγε καλά από την θέση του και έτσι κατάφερα στην συνέχεια να ανοίξω απόσταση χωρίς να απειληθώ.  Η Peugeot ήταν αρκετά δυνατή εδώ οπόταν μας χαροποιεί το ότι μαζέψαμε  όλους αυτούς τους βαθμούς, ειδικά με ακόμη μια νίκη στο Trois-Rivieres.»

 

 

Αυτό ήταν και το δεύτερο βάθρο φέτος για τον Hansen που τον φέρνει στην δεύτερη θέση του πρωταθλήματος οδηγών, έχοντας ωστόσο την ίδια συγκομιδή με τον Loeb. 

«Ήμουν πολύ πιο άνετος με το νέο Peugeot 208 σε αυτό τον αγώνα παρά στην Σουηδία και μπόρεσα να πιέσω από το ξεκίνημα του σαββατοκύριακου. Είχα ένα τρελό ημιτελικό με τον Bakkerud αλλά δουλέψαμε με την ομάδα και, με το τέλειο joker, βγήκαμε μπροστά. Στον τελικό είχα μια επικίνδυνη στιγμή στον πρώτο γύρο αλλά κρατηθήκαμε μέχρι το τέλος, έχει καιρό να ανέβουμε στο βάθρο και μάλιστα με τον Sebastien» δήλωσε ο Timmy Hansen. 

 

 

Το πρωτάθλημα του World Rx θα κάνει διάλλειμα για τον Αύγουστο και θα επιστρέψει τον Σεπτέμβριο με τον αγώνα στην Γαλλία. 

 

22 Mar, 2024 Ώρα 11:14

Gymkhana Cyprus #1 – Αυτή τη Κυριακή στην Achna Speedway!

Thumbnail

Η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου σε συνεργασία με το Time Attack Club αφουγκραζόμενη την ανάγκη για νέες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού προχωρεί στη διοργάνωση του πρώτου αγώνα Gymkhana στην πίστα Achna Speedway.

Close

O αγώνας αυτός απευθύνεται σε οδηγούς αγώνων drift, Time Attack, Rally, Ταχύτητας και Αναβάσεων αλλά και σε ειδικές κατηγορίες όπως Cross Cars. Και βέβαια είναι ιδανικός και για πολιτικά αυτοκίνητα, οργανωμένα Clubs, ακόμη και ιδιώτες που θέλουν να δοκιμάσουν τις ικανότητες τους με ασφάλεια πάντα, στην πίστα.

 

Close

 

Η Achna Speedway έχει ετοιμάσει μια διαδρομή με δύο ίδιες πίστες όπου οι αγωνιζόμενοι θα συναγωνίζονται μεταξύ τους ξεκινώντας παράλληλα. Δείτε τον σχεδιασμό της.

Close

Οι αγωνιζόμενοι θα γράφουν ένα χρόνο στην αριστερή πίστα και ένα χρόνο στη δεξιά. Ανάλογα με τις συμμετοχές, η διαδικασία θα προχωρά σε επόμενο γύρο (ladders) μέχρι οι δύο συμμετέχοντες με τον καλύτερο χρόνο να φτάσουν στον τελικό.

Το Time Attack Club προσκαλεί όλους να συμμετέχουν και όλους να έρθουν να δουν αυτή τη νέα μορφή αθλήματος!

Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχών, δείτε εδώ ή τηλεφωνήστε στο 99960807 Χάρης, 99675910 Χάρης.

Οι κανονισμοί είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.

 

 

Τι είναι το Gymkhana

To Gymkhana είναι ένας χρονομετρημένος αγώνας σε μια μικρή διαδρομή. Ουσιαστικά, παίρνει την τυπική μονόδρομη διαδρομή και προσθέτει εμπόδια όπως κώνους και βαρέλια. Η ταχύτητα στην πίστα δεν είναι ιδιαίτερα ψηλή, έτσι οι οδηγοί πρέπει να χρησιμοποιούν οδήγηση με πρόσφυση, καθώς και ελιγμούς χειρόφρενου πιθανότατα και ανάλογα με την κίνηση στους τροχούς (rear wheel drive) αλλά και δεξιότητες πέδησης με το αριστερό πόδι, αν είναι γνώστες. Μπορούν όμως κάποιοι οδηγοί ακόμη και με ένα αυτοκίνητο δρόμου να διακριθούν, αν έχουν αντίληψη της διαδρομής και καλά αντανακλαστικά. Ο πιο γρήγορος χρόνος κερδίζει.

Είναι η πολυπλοκότητα του αθλήματος αυτού που προσελκύει τους αγωνιζόμενους, καθώς και η ευκαιρία να δοκιμάσουν τις οδηγικές τους αγωνιστικές σε κάποιο βαθμό ικανότητες.

Οι αγώνες αυτοί εμπνεύστηκαν από βίντεο στο διαδίκτυο που έδειχναν τις δεξιότητες διάσημων οδηγών, όπως ο θρύλος της Subaru Rally Team, Ken Block, να περιηγούνται σε εγκαταλελειμμένα κτίρια αεροδρομίων και τσιμεντένιες αποθήκες με ταχύτητες που προκαλούν ρίγος.

Ωστόσο, το Gymkhana είναι ένα άθλημα που έχει χαρακτηριστεί ως σκάκι υψηλής ταχύτητας (εναντίον του εαυτού σου) και το «διαβατήριο της πύλης του μηχανοκίνητου αθλητισμού». Ένας οδηγός προσπαθεί να νικήσει τους αντιπάλους του και να κερδίσει και τον προσωπικό του καλύτερο χρόνο. Είναι ένας αγώνας Time Attack στην ουσία στην παρουσία θεατών στην κερκίδα που παρακολουθούν τα ζεύγη να αγωνίζονται ενάντια στο χρόνο.

Παρά το ότι το Gymkhana είναι ακόμα σε αρχικά στάδια, είναι ανοιχτό σε όλους τους οδηγούς: Με πολιτικά και αγωνιστικά αυτοκίνητα. Και στις ΗΠΑ, όταν διοργανώνεται, προσελκύει περισσότερους οπαδούς από οποιαδήποτε άλλο αγώνισμα, όπως το NASCAR!

Στο Gymkhana παίζει ρόλο όχι τόσο η ιπποδύναμη αλλά η ικανότητα ελιγμών του αυτοκινήτου και του οδηγού. Ένα από τα πιο δελεαστικά στοιχεία του Gymkhana σε σχέση με άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι ότι το κάθε αυτοκίνητο μπορεί να συμμετέχει, αρκεί να περάσει την τεχνική πιστοποίηση.