Classic

07 Aug, 2018 Ώρα 22:30

Vespa Primavera για τα 50 χρόνια ενός θρύλου

Thumbnail

Η Vespa Primavera γιορτάζει τα 50 χρόνια ιστορίας της. To πρώτο μοντέλο που έμελλε να γίνει ένα διαχρονικό κλασικό δίτροχο, διατέθηκε προς πώληση το 1968. Ήταν ένα επαναστατικό μικρό ευέλικτο όχημα με ζωηρό κινητήρα. Η Primavera έφερε πιο κοντά την ελευθερία της μετακίνησης σε αρκετές γενιές και παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1982. Εξελίχθηκε σε ένα θρυλικό μοντέλο, αλλά και σε ένα από τα μοντέλα με τη μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία στην ιστορία της Vespa.

Close

Σήμερα, η Vespa Primavera ενσωματώνει όλες τις αξίες που οδήγησαν στην επιτυχία της, μισό αιώνα νωρίτερα. Νεανική, καινοτόμα, προηγμένη τεχνολογικά, ευέλικτη, δυναμική και φιλική προς το περιβάλλον, η Vespa Primavera είναι ένα σύγχρονο δίτροχο που έχει κληρονομήσει τη φρεσκάδα και την έντονη προσωπικότητα των προγόνων της. 

Close

Για τη Vespa Primavera του 2018, υπήρξε σημαντική βελτίωση με μια σειρά από αναβαθμίσεις που αυξάνουν την άνεση και την ασφάλεια, ανανεώνοντας παράλληλα την εμφάνιση. Τα πιο σημαντικά νέα αφορούν στο μέγεθος των τροχών: κατασκευασμένοι από κράμα αλουμινίου, διακρίνονται από νέο σχεδιασμό με πέντε μπράτσα, είναι πλέον και οι δύο 12 ιντσών, φτάνοντας τη μεγαλύτερη διάμετρο στην ιστορία της Vespa.  Προσφέρουν μεγαλύτερη σταθερότητα, βελτιωμένη ασφάλεια και καλύτερο κράτημα σε όλα τα εδάφη και σε όλες τις οδικές συνθήκες. Η τεχνολογία LED είναι πλέον διαθέσιμη στον προβολέα και το πίσω φως, συμβάλλοντας στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας.

Close

Το σύστημα εντοπισμού οχήματος “Bike Finder” και το απομακρυσμένο άνοιγμα της σέλας περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό. Επιπλέον, η Vespa Primavera φέρει περαιτέρω ανανεώσεις που την ξεχωρίζουν από τα προηγούμενα μοντέλα: νέο είναι το χαρακτηριστικό μπροστινό κάθετο διακοσμητικό (γραβάτα) και η επιχρωμιωμένη λεπτομέρεια στο μπροστινό φτερό. Η νέα Vespa Primavera είναι διαθέσιμη με νέας γενιάς 4-χρονους κινητήρες υψηλών επιδόσεων και χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου 50 κ.εκ., 125 κ.εκ. και 150 κ.εκ.

Οι νέες Vespa Primavera, Primavera S και Primavera Touring είναι εφοδιασμένες με σύγχρονους μονοκύλινδρους κινητήρες 125 και 150 κ.εκ., που είναι αερόψυκτοι και διαθέτουν ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και 3 βαλβίδες. Κάθε λεπτομέρεια, από το τελικό της εξάτμισης μέχρι το εσωτερικό του χώρου μετάδοσης έχουν σχεδιαστεί για ομαλή και άνετη οδήγηση χωρίς μηχανικούς θορύβους. Η μονάδα ελέγχου διαθέτει πλέον έναν βαρομετρικό αισθητήρα πίεσης που εξασφαλίζει βέλτιστη καύση σε όλες τις συνθήκες. Η ισχύς και η ροπή αποδίδονται ομαλά και αξιόπιστα ακόμη και στην πόλη όπου η εναλλαγή στάσεων και εκκινήσεων είναι μια διαρκής επαναλαμβανόμενη διαδικασία.  

Οι κινητήρες έχουν χωρητικότητα 125 και 150 κ.εκ. και χαρακτηριστικό τους είναι ηγ χαμηλή κατανάλωση.

 

28 Nov, 2024 Ώρα 10:10

Πωλείται το σημαντικότερο F1 μονοθέσιο στην ιστορία της Mercedes – Εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ

Thumbnail

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν λίγους σχεδιαστικούς περιορισμούς στα πρώτα χρόνια της Formula 1, πολύ πριν οι αυστηροί κανονισμοί οριστικοποιηθούν. Η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε αυτή την ευκαιρία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και δημιούργησε την W 196 R, ένα ανοικτό αγωνιστικό. Ονομάστηκε Stromlinienwagen, και η RM Sotheby’s πουλάει ένα τέτοιο αγωνιστικό, το οποίο συνοδεύει μεγάλη ιστορία.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Grand Prix του Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1955, με τον Juan Manuel Fangio να πιλοτάρει το σασί Νο 9 και να πετυχαίνει τη νίκη. Το αυτοκίνητο θα ολοκληρώσει την αγωνιστική του καριέρα με άλλη μια νίκη με τον Sir Stirling Moss στο τιμόνι, κερδίζοντας τον ταχύτερο γύρο στο ιταλικό Grand Prix του 1955.

 

Close

 

Η Mercedes διατήρησε αρχικά και τα 10 εναπομείναντα μοντέλα W 196 και τα διατήρησε σε λειτουργική κατάσταση. Ωστόσο, τελικά δώρισε τέσσερα από τα αυτοκίνητα αυτά, συμπεριλαμβανομένου του Νο 9. Το αυτοκίνητο βρήκε νέα στέγη στο Ίδρυμα Indianapolis Motor Speedway, όπου βρίσκεται από τότε, έχοντας υποστεί δύο αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

 

Σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby’s, αυτό είναι το μοναδικό Stromlinienwagen που προσφέρθηκε ποτέ προς πώληση σε ιδιώτη και είναι ένα από τα τέσσερα γνωστά W 196 R που είχαν το βελτιωμένο αμάξωμα στο τέλος της σεζόν F1 του 1955. Η RM προσδιορίζει την αξία του σε «πάνω από 55.000.000 δολάρια».

 

 

Η δημοπρασία έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά την πώληση μιας Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupe -μια από τις μόλις δύο που υπάρχουν- για το ιλιγγιώδες ποσό των 143 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας την το ακριβότερο όχημα στον πλανήτη. Ενώ αυτή η W 196 R δεν είναι τόσο σπάνια, η ιστορία της στον χώρο των αγώνων είναι απαράμιλλη.