Νέα μοντέλα

09 Aug, 2018 Ώρα 23:45

Ειδική έκδοση της BMW M5 με 25 άλογα παραπάνω

Thumbnail

Η νέα BMW M5 Competition συνδυάζει εξαιρετικές επιδόσεις και μία μοναδική αύρα με απαράμιλλη πρακτικότητα σε καθημερινή χρήση, κάτι για το οποίο φημίζονται τα μοντέλα BMW M. Η αυξημένη ισχύς κατά 25 ίππους συγκριτικά με τη στάνταρ έκδοση της νέας BMW M5, η ταχύτερη απόκριση και η ειδική ρύθμιση του πλαισίου υπόσχονται την απόλυτη αγωνιστική οδηγική εμπειρία.

Close

Το λανσάρισμα της νέας BMW M5 Competition προαναγγέλλει τη δημιουργία μιας νέας προϊοντικής κατηγορίας. Στο μέλλον, η BMW M GmbH θα προσφέρει τις ισχυρότερες εκδόσεις των υψηλών επιδόσεων αυτοκινήτων της σαν μεμονωμένα μοντέλα.

Close

 

Aυξημένη ισχύς και κορυφαίες επιδόσεις

 

Close

Η οδηγική εμπειρία υψηλών επιδόσεων που προσδιορίζει το χαρακτήρα της νέας BMW M5 Competition είναι βαθιά συναισθηματική – και πηγάζει από τον τρόπο που ο κινητήρας παράγει την ισχύ του. Ο V8 4.4L με τεχνολογία M TwinPower Turbo αποδίδει τώρα μέγιστη ισχύ 625 ίππων στις 6.000 rpm. Η μέγιστη ροπή είναι 750 Nm και είναι διαθέσιμη σε μεγάλο εύρος στροφών – από 1.800 – 5.800 σ.α.λ. (π.χ. μεγαλύτερο εύρος 200 στροφών συγκριτικά με τη στάνταρ έκδοση της νέας BMW M5).  

Επομένως, ο υψηλόστροφος χαρακτήρας του οκτακύλινδρου αξιοποιείται προσφέροντας στη νέα BMW M5 Competition εκπληκτικές επιταχύνσεις. Η μοναδική καμπύλη ισχύος κάνει αισθητή την παρουσία της, καθώς μειώνει το χρόνο επιτάχυνσης 0 - 100 χλμ./ώρα στην Competition σε 3,3 δεύτ. Επιπλέον, το 0 – 200 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 10,8 δευτ. – 0,3 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την στάνταρ έκδοση της νέας M5.

 

Οι στάνταρ προδιαγραφές της νέας BMW M5 Competition περιλαμβάνουν ειδικό σύστημα εξαγωγής M Sport με διακοσμητικά απολήξεων σε black chrome. Αυτή η έκδοση εξάτμισης με κλαπέτα και διπλές απολήξεις παράγει ένα συναρπαστικό ήχο. Από την άλλη, η προσθήκη ενός φίλτρου σωματιδίων στην πανοπλία της Competition επιτρέπει περαιτέρω μείωση των εκπομπών ρύπων.  

 

 

 

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.