Νέα μοντέλα

22 Aug, 2018 Ώρα 23:07

Μία διαφορετική Harley Davidson που αλλάζει τα δεδομένα

Thumbnail

Η FXDR 114 είναι μία ολοκαίνουρια Harley-Davidson που συνδυάζει το άκρως επιθετικό στυλ dragster με την αιχμή της τεχνολογίας. Είναι ένα ασυμβίβαστο power cruiser που ανεβάζει τις επιδόσεις σε νέο επίπεδο και δίνει νέα δυναμική στη γκάμα της αμερικανική φίρμας.

Close

Συνδυάζει την ασύγκριτη ροπή του κινητήρα Milwaukee-Eight 114 με την ευρεία χρήση εξαρτημάτων από αλουμίνιο και σύνθετα υλικά, που συμβάλλουν στη μείωση του συνολικού βάρους της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι αύξηση της απόδοσης σε όλα τα επίπεδα. Είναι εφοδιασμένο με τον υψηλής ροπής κινητήρα 114ci Milwaukee-Eight V-twin διαθέτει πλαίσιο Softail, ελαφρύ ψαλίδι αλουμινίου και τροχούς αλουμινίου ενώ η ευρεία χρήση σύνθετων υλικών συμβάλλει στη μείωση του συνολικού βάρους.

Close

Το FXDR 114 είναι το δέκατο μοντέλο της Harley-Davidson που βασίζεται στην πλατφόρμα Softail που παρουσιάστηκε το 2018. Είναι επίσης το πιο πρόσφατο μοντέλο από τη γκάμα των 100 μοτοσυκλετών υψηλής απόδοσης, που σκοπεύει να παρουσιάσει το εργοστάσιο μέχρι το 2027.

 

Close
12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.